• PRO

Ігор

Комерційний директор, 70 000 грн

Розглядає посади:
Комерційний директор, Керівник з маркетингу
Вид зайнятості:
повна, неповна
Вік:
60 років
Місто проживання:
Дніпро
Готовий працювати:
Дніпро, Київ, Одеса

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту, Facebook та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Директор підприємства

з 03.2011 по нині (14 років 5 місяців)
ТОВ "Прогресивний менеджмент", Дніпро (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

Сфера діяльності: Інвестиційний та управлінський консалтинг.
Основні результати: Створено бізнес із нуля. На даний момент в активі сотні реалізованих проектів з розробки бізнес-планів, фінансових моделей та інших проектів. Компанія займає гідне місце на ринку як один з найбільш професійних та надійних партнерів у своїй сфері діяльності.

Генеральний директор, голова правління

з 07.2008 по 10.2008 (3 місяці)
ВАТ «ЗАПОРІЖБУДДЕТАЛЬ», Запоріжжя (Будівельна промисловість, деревообробка)

Сфера діяльності: Виробництво бетону та залізобетонних виробів.
Чисельність персоналу у безпосередньому підпорядкуванні: До 200 осіб.

Причина звільнення / пошуку нової роботи: Зміна планів власників бізнесу у зв'язку з економічною кризою, що наростає. За 4 місяці я встиг лише увійти в курс справ, розробити плани, розпочати перетворення в організації, реорганізувати найактуальніші бізнес-процеси. Я наймався як кризовий менеджер і спеціаліст з управління бізнесом, що розвивається, для модернізації підприємства, глибокої реорганізації бізнесу і виведення його на певні фінансові показники. Для цього узгоджувалась певна інвестиційна програма. В умовах світової фінансової кризи, що насувається, власники "заморозили" усі плани перспективного розвитку бізнесу, тому висококваліфікований менеджер з високою зарплатою у такій ситуації був не потрібен.
Звільнення було ініційоване мною через безперспективність мого перебування на цій посаді за обставин, що склалися.

Комерційний директор, генеральний директор

з 12.2003 по 03.2008 (4 роки 3 місяці)
ТОВ «ЗАВОД «ВІРТО», Дніпро (Будівельна промисловість, деревообробка)

Сфера діяльності: Виробництво металопластикових вікон, склопакетів.
Чисельність персоналу у безпосередньому підпорядкуванні: До 1000 осіб
Основні результати:
1. Підприємство з 30-го місця у рейтингу вийшло на позиції лідера з обсягів виробництва та продажу, стало лідером Українського ринку та одним із найбільших підприємств галузі в Європі.
2. Організовано роботу відділів продажу, маркетингу, планування та логістики, рекламаційного, технічного контролю.
3. Реорганізовано роботу відділів конструкторського, інформаційних технологій, поставок, складу готової продукції.
4. Впроваджено процесне управління, проведено міжнародну сертифікацію.
5. Організовано підприємство з роздрібного продажу та монтажу вікон.
6. Впроваджено управлінський облік.
7. Створено автоматизоване виробництво склопакетів.
8. І багато іншого (докладніше у супровідному листі).

Заступник директора з маркетингу

з 09.2001 по 08.2003 (1 рік 11 місяців)
ТОВ ПК «ЛІДЕР», Дніпро (Будівельна промисловість, деревообробка)

Сфера діяльності: Виробництво сухих будівельних сумішей, будівельних клеїв, вододисперсійних фарб, поліетиленової тари.
Чисельність персоналу: До 200 осіб
Основні результати:
Основним результатом своєї діяльності вважаю зміну поглядів засновників на ведення бізнесу, а саме важливість маркетингових заходів та мистецтва продажу, усунення функціонального дисбалансу. До цього підприємство успішно розробляло якісні продукти, непогано їх виробляло, але безсистемно займалося їх продажем. Створений науково-виробничий потенціал не реалізовувався належним чином.

1. З'явилася маркетингова політика, стратегія та тактика на підприємстві.
2. Проведено комплекс заходів щодо репозиціювання торгової марки.
3. Асортиментний ряд приведений у зрозумілу для споживачів систему.
4. Здійснено повну зміну упаковки (фасування, дизайн, технологічність).
5. Була реорганізована система відносин із дилерами та великими кінцевими споживачами.
6. Розроблено систему маркетингового планування та контролю.
7. Розроблено систему критеріїв оцінки діяльності та мотивації торгового персоналу компанії (зараз це називається KPI).
8. На гідному рівні компанія була представлена на кількох галузевих виставках.
9. Систематизована та стала осмисленою рекламна діяльність.
І багато іншого.

Причина звільнення/пошуку нової роботи: Відсутність перспективи кар'єрного зростання.

Директор підприємства

з 03.1999 по 08.2001 (2 роки 5 місяців)
ДОЧЕРНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКО КОМ" (БОЛГАРІЯ), Дніпро (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Сфера діяльності: представництво в Україні інтересів болгарського виробника обладнання для молочної промисловості. Продаж обладнання для молочної промисловості, технологій виробництва молочної продукції, сухих заквасок на основі болгарської палички, сичужних ферментів.
Чисельність персоналу: До 10 осіб.
Основні результати:
Було встановлено обладнання та проведено пуско-налагодження на комбінаті «Злагода», повністю обладнано завод у м. Ізюмі, близько 15 комбінатів купували обладнання, технологію, закваски та ферменти.

Причина звільнення/пошуку нової роботи: Втратив інтерес до роботи, оскільки заробіток вже не задовольняв, а розширення діяльності у найближчій перспективі власник не планував.

Директор підприємства

з 01.1993 по 11.1998 (5 років 10 місяців)
Підприємницька діяльність, Дніпро (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Освіта

ДАЛЕКОСХІДНИЙ ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ, М. ВОЛОДИВОСТОК

Фізичний факультет, Дніпро
Вища, з 1982 по 1984 (2 роки)

У зв'язку із звільненням батька (офіцера-підводника) у запас та поверненням на батьківщину в Україну з переїздом усієї родини на постійне місце проживання у м. Дніпропетровськ у 1984 році перервав навчання та більше не відновлювався.

Знання і навички

  • Стратегічне планування
  • Управління підприємством
  • Систематизація бізнесу
  • Управління психологічним станом
  • Ухвалення рішень
  • Уміння розставляти пріоритети
  • Управлінські навички
  • Фінансовий аналіз
  • Ведення переговорів
  • Управління у стресових ситуаціях
  • Мотивація персоналу
  • Проведення управлінських бесід
  • Управління зборами
  • Управління робочим часом
  • Управління фінансовими потоками
  • Ризик-менеджмент
  • Комунікабельність
  • MS Office
  • Фінансове планування

Знання мов

Англійська — середній

Додаткова інформація

Цінні якості
Маю аналітичний склад розуму, підвищену працездатність, стресостійкість. Завжди орієнтований на творення, розвиток, високі результати, якісну роботу. Найкращі результати показую за ясності цілей та достатньої мотивації. Сміливо приймаю на себе відповідальність, коли вона прозора та збалансована з правами та повноваженнями.
За наявності необхідних повноважень та ресурсів бізнес під моїм управлінням розвивається динамічно, оскільки рішення приймаю швидко, ресурси використовую оперативно, але водночас раціонально.
Відсоток прийняття помилкових рішень невеликий. Свої помилки, як правило, визнаю і не приховую цього.
Успішно взаємодію з людьми різних психологічних типів і стилів управління, як у вертикалі управління, і у горизонтальному взаємодії.
Добре розвинена інтуїція, вона рідко підводить мене. На інтуїцію спираюся, але найважливіші рішення підкріплюю більш відчутним аналізом.
У практиці я використовую всі описані теорією стилі управління, від автократичного до демократичного. Все залежить від конкретної ситуації та від конкретних людей.
При досягненні результату виявляю завзятість і наполегливість, вмію терпляче чекати, коли це потрібно.
Найбільш цінною своєю якістю вважаю здатність досягати результату навіть у найнесприятливіших обставинах. Також сильною своєю стороною вважаю поєднання хорошої теоретичної підготовки, здатності розробляти ефективні плани дій і, найважливіше, ефективно їх реалізовувати у межах наявних ресурсів.
Не палю, веду здоровий спосіб життя.
Ментальний вік та функціональні можливості на рівні 45-50 років.
Висока мотивація досягнень.

Маркетинг.
Маю глибокі знання, досвід та навички в галузі:
•стратегічного і тактичного маркетингу;
•організації з нуля та реорганізації діяльності комерційних підрозділів;
•формування маркетингової політики підприємства;
•розробки та реалізації стратегій конкурентної боротьби;
•розробки і впровадження стратегій продажів;
•формування та розширення дилерської мережі;
•формування клієнтської бази промислових споживачів та мережевого рітейлу (заводи, фабрики, мережеві супермаркети);
•розробки маркетингових планів на 1-3 роки та контролю їх виконання.
Володіння методиками та практичними навичками визначення та контролю параметрів:
•конкурентоспроможності підприємства;
•конкурентної сили та конкурентного потенціалу;
•споживчої цінності продукції.
Володіння методиками та практичними навичками:
•порівняльного аналізу стратегій конкурентів;
•сегментування ринку та вибору цільових сегментів;
•розробки та реалізації стратегій конкурентної боротьби;
•проведення SWOT-аналізу.
Планування і впровадження комплексу маркетингу:
•продуктовий асортимент (выбор асортимента для каждого целевого сегмента, фасовки, упаковки, дизайна и т. п.);
•ціноутворення (цінова політика, стратегія ціноутворення, базові ціни, система знижок та бонусів);
•канали розповсюдження продукції (якими способами та засобами продукція повинна фізично доставлятися клієнтам);
•просування (реклама, прямі продажі, PR, стимулювання продажів, тощо).
Маю досвід підготовки та участі у галузевих виставках.

Фінансовий менеджмент.
Успішний досвід постановки управлінського обліку.
Розробка методик та впровадження основних фінансових звітів:
•Управлінського звіту про рух грошей.
•Управлінського звіту про прибуток.
•Управлінського звіту про фінансовий стан (балансу).
Розробка методик та впровадження системи контролю діяльності підприємства за заданими фінансовими параметрами, наприклад:
•показники боргового навантаження;
•показник поточної та швидкої ліквідності;
•показники рентабельності: рентабельність активів (ROA), рентабельність продажів (ROS), рентабельність власного капіталу (ROE), рентабельність інвестицій (капіталу) (ROCE);
•показники оборотності: оборотність дебіторської заборгованості, оборотність кредиторської заборгованості, оборотність запасів;
•інші узгоджені показники.
Розробка методик та впровадження бізнес-процесів для реалізації таких функцій:
•фінансове планування та бюджетування;
•оптимізація грошових потоків;
•управління інвестиціями;
•управління фінансовими ризиками.

Економіка підприємства
Успішний досвід впровадження систем управління витратами та підвищення ефективності для підприємства, а саме:
•розробка методики та впровадження системи управленческого контролю собівартості продукции, пошук шляхів ії зниження;
•розробка та контроль виробничих планів та бюджетів;
•планування та контроль використання матеріальних, трудових, фінансових ресурсів;
•аналіз діяльністі підприємства, виявлення відхилень від планових показників;
•аналіз ефективності використання ресурсів, пошук шляхів ії підвищення;
•контроль собівартості продукції, аналіз витрат за виробництво;
•розробка заходів щодо підвищення рентабельності виробництва та зниження витрат.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: