• Файл

Євгенія

Адміністратор

Розглядає посади:
Адміністратор, Касир
Вік:
53 роки
Місто:
Луцьк

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

РЕЗЮМЕ
Хом’як Євгенія Миколаївна
м. Луцьк
тел.[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Дата народження: 03.07.1972 р.
ОСВІТА:
2005-2008 рр. – навчання у Волинському державному коледжі технологій та бізнесу за спеціальністю «Товарознавство та комерційна діяльність», здобула кваліфікацію товарознавця-комерсанта.
ТРУДОВА ДІЯЛЬНІСТЬ:
Продавець продовольчих товарів
01.09.1989 – 04.05.2003 – маг. «Продтовари» Луцького об'єднання продтоварів.
Функціональні обов'язки: продаж та консультація, робота на касовому апараті, прийом, викладка товару, виконання плану продаж.
Адміністратор
червень 2003 – липень 2005 – кафе «Ніагара»
Функціональні обов'язки: підбір персоналу, контроль та організація роботи працівників , ведення первинної бухгалтерії, проведення переобліків, робота з постачальниками (замовлення товару, розрахунки)
Категорійний менеджер
Вересень 2005 - січень 2007 супермаркет «Вопак»
Функціональні обов'язки: Планування, організація та контроль закупок товарів; формування роздрібних цін; аналіз товарообігу (прихід, розхід, залишок на складі); контроль за викладкою товарів в торговому залі (дотримання планограм, контроль за термінами реалізації товарів), проведення інвентаризації товарних залишків магазину, робота з клієнтами по усуненню конфліктних ситуацій.
Менеджер зі збуту
лютий 2007 – жовтень 2016 ТзОВ «ВОЛ», виробництво та продаж білизни, одягу.
Функціональні обов'язки: активні продажі, закупка імпортних товарів, прийом та обробка замовлень, розширення ринку збуту та зміцнення відносин з існуючими клієнтами, відстеження проплат, контроль перевізників за доставкою товару, інформування клієнтів про надходження нових позицій товару, відмінне знання асортименту свого товару.
Листопад 2016 – по січень 2022 р. ФОП Войчак Н.І. менеджер з продажу та постачання будівельних матеріалів, ведення первинної бухгалтерії (прихід, розхід, аналіз товарообігу, ціноутворення, розрахунки з постачальниками та клієнтами, проведення коштів)
Листопад 2022 р. По листопад 2024 р. – Адміністратор АЗС.
Функціональні обов’язки:
Робота з постачальниками, прийом та викладка товарів, контроль над роботою АЗС.
Особисті риси: Комунікабельність, відповідальність, пунктуальність, лідерські якості, вміння працювати в команді та з клієнтами.
ДОДАТКОВІ ВІДОМОСТІ: Без перешкод працюю з пакетом Microsoft Office, мережею Інтернет. Активна робота з 1С 7, 8 версії.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: