• Файл

Антонина

Фінансовий директор

Розглядає посади: Фінансовий директор, Керівник департаменту, Начальник економічного відділу, Керівник проєкту, Економіст, Тим лід, Бухгалтер, Бізнес-аналітик, Директор виробництва, Керівник з бухгалтерії
Місто: Дистанційно
Розглядає посади:
Фінансовий директор, Керівник департаменту, Начальник економічного відділу, Керівник проєкту, Економіст, Тим лід, Бухгалтер, Бізнес-аналітик, Директор виробництва, Керівник з бухгалтерії
Місто:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Файл містить ще 2 сторінки

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

РЕЗЮМЕ

Ім'я:
Ніколаєнко Антоніна Миколаївна
Адреса:
м. Київ, тел. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»). mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

ОСВІТА:

Період
Заклад
1988-1993
Дніпропетровський державний університет

Спеціальність: Економічна кібернетика. Управління підприємствами, економічний аналіз діяльності, автоматизація підприємств.
1999-2005
Сен'99-Мар'05 Київський інститут міжнародних відносин

Спеціальність: Міжнародне право (приватне), Магістр
2009
Мар'07-01.11.09. Бізнес школа КІБІТ (Київський інститут бізнесу та технологій).

МВА для фінансових директорів.
2009-2010
Інститут Професійних Фінансових Менеджерів IPFM, Великобританії),

Модуль «Фінансовий менеджмент», успішний іспит.
2010
03-04.10 Інститут Професійних Фінансових Менеджерів IPFM, Великобританії),

Модуль «Внутрішній аудит», успішний іспит.
2011
09-10.11 Інститут Професійних Фінансових Менеджерів IPFM, Великобританії),

Модуль «МСФЗ», успішний іспит.

ТРЕНІНГИ:
Період
Заклад
2004
Інститут управління проектами спільно з компанією "Спайдер Україна"

Тема: Технології управління проектами (розвиток нових проектів, нових напрямків діяльності, організація і контроль бізнес-процесів.
2012-2013
Повний курс бухгалтерського і податкового обліку на основі програми 1С: 8.2, включаючи програму головного бухгалтера і електронної звітності.
2016-2017 Центральноєвропейська Академія Навчань та Сертифікації (CEASC),
у співпраці з Університетом Суспільних наук (UNS), м. Лодзь, Польща, тренінг Фонди ЄС, підготовка проектів».
2017-2018
Центр бізнес-технологій Pro Business Center, навчання та сертифікація з кваліфікації «Управління проектами».
2018 Курси інтенсивного вивчення англійської мови.

ДОСВІД РОБОТИ:

10.23- по т.ч.. Приватна практика з фінансового консалтингу.
Були виконані невеликі проекти в області консалтингу. Компанія з виробництво соусів, Компанія з виробництва одягу, магазини роздрібної торгівлі, інтернет магазини, система E- commerce:
• Аналіз ситуації « як є».
• Аналіз роботи фінансового департаменту Компанії.
• Аналіз програмного забезпечення, яке використовувалось компанією.
• Аналіз проекту впровадження.
• Аналіз помилок при впровадженні.
• Надання рекомендацій.
• Аналіз функцій, оргструктури.
• Підготовка програми роботи з впровадження ERP –системи.
• Підготовка моделі консолідованої світності.
• Аналіз та підготовка єдиних довідників з витрат, статей доходів, статей руху грошових коштів та ін.

05.17- 01.22. Приватна практика з фінансового консалтингу та управління проектами.
Працює консультантом, координатором та керівником IT проектів з впровадження ERP – систем: 1С, BAS КУП.
Провела впровадження на 35 робочих місць Нафтового холдингу. Була реалізована задача: автоматизація консолідованої звітності, а також виконувались невеликі консалтингові проекти з іншими компаніями.
Були виконані наступні задачі:
• Вивчення ситуації «як є», підготовка рекомендацій;
• Підготовка плану виконання задачі.
• Щоденний Контроль виконання плану впровадження з графіком та відповідальними в CRM системі.
• Опис бізнес- процесів Холдингу.
• Аналіз та підготовка організаційної структури Компанії.
• Аналіз та підготовка бізнес- структури Холдингу.
• Постановка фінансового та управлінського обліку.
• Підготовка моделі консолідованої звітності.
• Підготовка алгоритму процесу консолідації.
• Підготовка ТЗ для автоматизації.
• Тестування задачі.
• Навчання.
• Консультації.

01.17- 05.17. Приватна практика в області фінансового консалтингу.
Працювала, як експерт з економічних питань компанії BDO Consulting LLC. Також, працювала консультантом та координатором проектів з партнерами IT – компаній з розробки та впровадження ERP – систем: 1С, SAP B1.
• Автоматизація бізнес-процесів компанії.
• Опис бізнес- процесів та підготовка ТЗ для автоматизації.
• Розробка регламенту з управління грошовими коштами Холдингу.
• Постановка технічних завдань з метою автоматизації обліку, підготовки фінансової та управлінської звітності.
• Постановка системи довгострокового планування і бюджетування в компанії.
• Аналіз та організація роботи фінансового департаменту.
• Ведення бухгалтерського обліку.
• Розробка стратегічного плану та постановка системи планування в компанії.
• Розробка облікової політики з управлінського та фінансового обліку;
• Розробка регламенту з бюджетування.
• Аналіз та організація роботи фінансового департаменту.

03.14 - 10.16 консалтинговий проект в Азербайджані з впровадження 1С на 150 робочих місць в системі.
• Проведення аудиту управлінської звітності.
• Діагностика системи управління і обліку Вивчення ситуації «як є».
• Підготовка рекомендацій, як побудувати систему обліку «з нуля», внутрішнього контролю та управління фінансовою системою в Холдингу.
• Підготовка Холдингу до автоматизації обліку: вивчення бізнес - процесів, підготовка організаційної структури Холдингу матричного типу, визначення функцій підрозділів, працівників.
• Побудова організаційної структури фінансового департаменту, департаменту казначейства, департаменту відділу внутрішнього аудиту.
• Підготовка облікової політики Компанії і розподіл облікових функцій по робочих місцях Холдингу. Облікова політика включала в себе необхідну аналітику по рахунках для автоматизації процесу обліку, необхідний набір довідників для ERP- системи, структуру консолідованої звітності, структуру бухгалтерії по функціям (завданням). Також, облікова політика включала і описувала усі теми обліку активів і пасивів, що використовуються в Холдингу, завершуючи фінансовою звітністю. Визначення кількості робочих місць в ERP системі з описом завдань кожного робочого місця. Аналіз необхідних залишків для внесення в ERР - систему. Розробка оціночних методик вартості активів, де це було необхідно. Наприклад, за основними засобами, запасами. Облікова політика, також включала в себе розробку і аналіз окремих бухгалтерських рахунків на предмет того, що є об'єктом обліку, так як в холдингу не вівся повний комплексний облік.
• Управління процесом впровадження ERP. Координація роботи ІТ-компанії, бухгалтерії, менеджменту Компанії, підготовка необхідних постановок, розробка та заповнення необхідних шаблонів для внесення інформації в ERP- систему. Координація та контроль проекту від стадії «вивчення і обстеження» до тестування готових блоків завдань.
• Організація навчання співробітників, консультації з бухгалтерського обліку, за розподілом функцій і обов'язків облікових працівників, контроль правильності внесення інформації в систему, аналіз отриманих даних.
• Розробка необхідних регламентів: про рух грошових коштів, про систему закупівель, про документообіг, про рух запасів по складах. Допомога у виборі програми.
• Постановка системи бюджетування в Холдингу.
• Підготовка шаблонів аналітичних управлінських звітів.
• Постановка процесу консолідації звітності Холдингу.
• Участь у тренінгах з навчання роботи з програмою. Уточнення, пояснення методології обліку в Компанії, як постановник.

07.11 - 09.13. «BDO- Консалтинг», консультант з економічних питань.
• Розробка методології з підготовки прогнозної звітності відповідно до МСФЗ фінансової компанії, оцінка фінансових ризиків,
• Розробка програми аналізу «слабких місць» і збиткових напрямків промислового підприємства,
• Розробка програми впровадження МСФЗ,
• Автоматизації процесу підготовки консолідованої звітності відповідно до МСФЗ,
• Розробка методики аналізу діяльності промислового підприємства,
• Розробка KPI - показників для промислового підприємства.

02.11 - 07.11. Радник президента Миколаївського суднобудівного заводу «Океан», Віце-президент з фінансів.
• Методологічна допомога у всіх бізнес-процесах заводу, якими безпосередньо керує президент заводу.
• Висловлення думки щодо організації роботи фінансової служби заводу:
◦ по обліковій політиці,
◦ пo системі планування довгострокового, включно зі стратегічним, і короткострокового,
◦ методологічна допомога фінансовій службі.
• Участь у переговорах з банками, з замовниками та іншими партнерами заводу.
• Підготовка звітів акціонерам.
• Розпочато процес організації системи планування, системи бюджетування та економічного аналізу діяльності заводу.

01.08 - 02.11 Фінансовий і управлінський консалтинг. Приватна практика.
• Залучення інвестицій для великих компаній, холдингів, будівельних корпорацій.
• Постановка системи бюджетування і контролю виконання ключових показників підрозділами компанії.
• Консультації по реорганізації фінансової служби компаній, аналіз оргструктури, рекомендації щодо змін.
• Розробка фінансової структури Холдингу, визначення ЦФО.
• Побудова системи збалансованих показників.
• Постановка управлінського обліку.
• Підготовка облікової політики.
• Аналіз системи внутрішнього контролю компаній.
• Допомога в залученні кредитів.
• Аналіз фінансової схеми роботи компанії, оцінка фінансових ризиків.
• Допомога в підготовці бізнес-планів.
• Аналіз роботи фінансової служби Холдингу.
• Побудова моделі стратегічного планування.
• Оцінка вартості компанії з урахуванням потенціалу персоналу, потенціалу бізнесу, матеріальних і нематеріальних активів компанії.

11.06 - 01.08 Роздрібна холдингова компанія «Евросеть» 500 магазинів по всій Україні, 6 філій в Україні.

Посада: фінансовий директор.
Службові функції:
• Управління фінансовою службою Холдингу. (125 осіб). Філії в шести регіонах України.
• Складання консолідованої звітності холдингу.
• Аналіз роботи фінансової служби Холдингу. Аналіз роботи програмного забезпечення. Аналіз залишків. Аналіз системи обліку і контролю. Аналіз обліку податків.
• Організація, управління процесом впровадження ERР – системи, 500 робочих місць в системі.
• Управління грошовими потоками Холдингу. Залучення кредитних коштів. Випуск облігацій з метою додаткового залучення грошових коштів.
Загальний обсяг залучених коштів склав 70 млн дол. У наданні кредитів брали участь ING банк, а також російські та українські банки. Інвесторами виступали іноземні, російські та українські фінансові компанії.
• Підготовка та проходження міжнародного аудиту з метою виходу на IPO.
• Управління процесом автоматизації бухгалтерського обліку.
• Постановка системи бюджетування в Холдингу.
• Контроль руху активів компанії (грошові, товарні, майно) їх оптимізація.
• Реструктуризація фінансової служби Холдингу.
• Підготовка та надання рекомендацій по оптимізації витрат і підвищення прибутковості Холдингу)
• Складання довгострокових і короткострокових бізнес планів Холдингу.
• Розробка стратегії Холдингу.

2006 Нафтовий Холдинг. ЗАТ «Вікоїл» (Укртатнафта)

Посада: директор департаменту внутрішнього аудиту.
Службові функції:
• Аналіз бізнес-процесів компанії. Аналіз внутрішнього контролю збереження активів.
• Підготовка облікової політики.
• Участь у впровадженні SAP R / 3.
• Підготовка положення по внутрішньому руху і контролю активів.
• Підготовка підприємства до зовнішнього аудиту.
• Перевірка звітності на відповідність міжнародним стандартам.
• Аналіз інвестиційних проектів. Аналіз планових і фактичних бюджетів.
• Підготовка методологічних матеріалів, регламентів.

2005 Холдинг «Чорноморський суднобудівний завод»,
Під контролем якого знаходиться: «Миколаївський машинобудівний завод», «Миколаївська малотоннажна верф», близько 10 підприємств супутнього бізнесу. Загальна чисельність персоналу близько 6000 чоловік.

Посада: Фінансовий директор
Службові функції:
• Представлення інтересів компанії в різних організаціях банках, в податковій інспекції, перед кредиторами, партнерами, захист бізнес-проектів, розробка і реалізація антикризових заходів по управлінню підприємством, участь в стратегічному управлінні заводом, визначення фінансової політики підприємства. Контроль над оперативним обліком по всьому холдингу.
• Розробка заходів по складанню консолідованої звітності.
• Аналіз і вибір програмного забезпечення для управління фінансами холдингу та ведення обліку.
• Організація процесу автоматизації обліку. Організація і контроль мережевого планування, бізнес - планування, бюджетування по всіх підприємствах і структурних підрозділах Холдингу.
• Підготовка загального перспективного бізнес-плану Холдингу. Аналіз діяльності структурних підрозділів та підприємств.
• Організація департаменту внутрішнього аудиту Холдингу.
• Аналіз і планування окремих угод, як підприємств, так і Холдингу в цілому. Розробка методики розрахунку точки беззбитковості заводу.
• Організація і контроль над проведенням комплексної інвентаризації Холдингу.
• Підбір кадрів.
• Внесення змін до інвестиційного проекту іншими для ВЕЗ. Відстоювання інтересів Холдингу під час перевірок Фондом держмайна. Контроль виконання інвестиційних зобов'язань заводу перед Фондом держмайна.
• Участь в програмі залучення коштів для будівництва корабля близько 200 млн дол. Ведення переговорів з банками з приводу створення консорціуму банків для кредитування довгострокового контракту в розмірі 200 млн дол під будівництво корабля на 3-5 років (Райффайзен банк, HVB банк, міжнародна страхова компанія). Підготовка планового руху грошей на 3-5 років з урахуванням надходжень за контрактом та розрахунком суми дефіциту грошей під будівництво і період часу, в якому виникне дефіцит.

2003-2004 Сталеводротово-канатний завод ВАТ "Сілур", група СКМ (6000 чоловік)

Посада: Фінансовий директор,
Службові функції:
• Представлення інтересів компанії в різних організаціях банках, в податковій інспекції, в Мінпромполітики, перед кредиторами, партнерами, захист бізнес-проектів, розробка і реалізація антикризових заходів по управлінню підприємством, участь в стратегічному управлінні заводу, визначення фінансової політики підприємства.
• Впроваджено систему бюджетування і контролю над використанням коштів. Податкове планування, система оперативного обліку.
• Вирішення питань щодо забезпечення заводу оборотними засобами. Розробка заходів по збільшенню потужності і обсягів продукції, що випускається (в 2р.). Проведено заходи по збільшенню вартості компанії: проведена переоцінка основних фондів, переглянута структура витрат, розпочато оцінку бізнесу, розпочато розробку програми стратегічного розвитку заводу з метою відновлення і поліпшення основних фондів, а також збільшення виробничих потужностей заводу на 20-30%. Розпочато роботу по залученню зовнішніх запозичень (випуск облігацій, ЄБРР, інвестфонди). Притягнуто 70 млн дол в наших і закордонних банках, в тому числі Райффайзен банк. Проведено аналіз збиткових контрактів і мінімізація їх впливу на діяльність компанії. Проведено заходи по оптимізації технологічних норм витрачання матеріалів і складових готової продукції.
• Проведено заходи щодо вдосконалення організаційної структури фінансового департаменту. Впроваджено системи управління персоналом (Balanced scorecard). Розроблено заходи щодо оптимізації кадрової політики в департаменті (більше 200 чоловік фінансовий департамент заводу). Забезпечення планової роботи заводу. Знайдена схема роботи з Райффайзен банком.
• Розроблено заходи щодо вдосконалення облікової політики підприємства, проводилося впровадження ERP - системи SAP R / 3.
• Управління процесом впровадження SAP R / 3, 500 робочих місць в системі.
• Впроваджені наступні модулі: фінанси (FI), контролінг (CO), управління основними засобами (АМ), управління матеріальними потоками (ММ), модуль збут (SD).
• Розроблено алгоритм роботи в Спайдер, як сумісної системи з SAP R / 3, для впровадження системи мережевого планування.
• Налагоджена система аналізу роботи окремих підрозділів. Ліквідовано збиткові підрозділи.
• У структурі Холдингу була будівельна компанія, фінанси якої були в управлінні фінансового директора.

2003 Первомайське державне підприємство "Хімпром" (2500 чоловік)

Посада: Заступник генерального директора з економіки та фінансів.
Службові функції: Представлення інтересів компанії в різних організаціях, банках, в Податковій інспекції, в Мінпромполітики, перед кредиторами, партнерами. Проведено захист плану досудової санації компанії в Мінпромполітики України на розширеному засіданні колегії за участю Міністерства фінансів, економіки, Податкової інспекції, Антимонопольного комітету. Керівництво та безпосередню участь в підготовці плану досудової санації підприємства, з перспективою розвитку на 5 років. Управління персоналом департаменту (70 чол.). Управління грошовими потоками. Постановка бухгалтерського і податкового обліку. Організація і правління процесом автоматизації обліку. Аналіз і планування діяльності. Підготовка підприємства до аудиторської перевірки. Підготовка і проведення комплексної інвентаризації. Розробка і пропозиція антикризових заходів по управлінню заводом.

2000-2003 Приватна практика

Зовнішній аудит, консалтинг (в тому числі обленерго, проводився під моїм керівництвом фінансовий консалтинг підприємства, впровадження програмного забезпечення SAP R / 3).

1996-2000 Полтаванафтопродукт Концерн "Нафтовий"

Посада: Фінансовий директор
Службові функції: управління грошовими потоками (більш десяти фірм), складання планового і фактичного руху грошей, робота із західними банками, ЗЕД. Складання консолідованої звітності. Розробка облікової політики. Впровадження програмного забезпечення з обліку і управління підприємством. Постановка і автоматизація обліку, переклад на міжнародні стандарти, бізнес-планування. Залучення грошових коштів, близько 10 млн дол в українських і російських банках.

1996 Концерн "Нафтовий"

Посада: Начальник планово-економічного відділу
Службові функції: розрахунки ТЕО по закупівлях і продажах, по переробці нафти, розрахунок беззбитковості, аналіз діяльності, поточний і довгострокове планування.

1993-1996 Аудиторська фірма BDO "Баланс-аудит"

Посада: Начальник відділу економічного аналізу, аудитор

Дякую за Ваш час та увагу.

З повагою,

Ніколаєнко Антоніна

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: