• Файл

Світлана

Головний бухгалтер

Розглядає посади:
Головний бухгалтер, Бухгалтер
Місто:
Харків

Контактна інформація

Шукач вказав телефон.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Тіщенко Світлана Олексіївна

Дата народження:15.03.1970
Адреса: м. Харків. пр. Ювілейний, б. 76. кв. 1
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Електронна пошта: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Ціль:Отримання вакантної посади головного бухгалтера

Освіта:
вересень 1988 р. – червень 1990 р., ХАРКІВСЬКИЙ АВТОТРАНСПОРТНИЙ ТЕХНІКУМ,
спеціальність «Бухгалтерський облік на автомобільному транспорті», кваліфікація “бухгалтер”

липень 2004 р. – червень 2007 р., МІЖРЕГІОНАЛЬНА АКАДЕМІЯ УПРАВЛІННЯ
ПЕРСОНАЛОМ , спеціалізація «Облік і аудит», спеціальність «Бухгалтер-аналітик»

Додаткова освіта:
·ТОВ “АСТЕР-КОНСАЛТИНГ”, курси “1С: Бухгалтерський облік 8. для України”,
2016 р.
· Самоосвіта (семінари, вебінари, підписка)

Досвід роботи:

Харківське БМУ-615 треста “Південспецбуд”

Технік-бухгалтер
21.09.1990 — 14.03.1991
Фукціональні обов'язки:
· нарахування зарплати , утримання аліментів, позик співробітників;
· ведення банківських та касових операцій;
· оформлення первиннх документів;
· складання довідок про доходи працівникам компанії;

Економіст
15.09.1991- 14.09.1995
Фукціональні обов'язки:
· ведення розрахунків з постачальниками, оприбуткування і списання матеріалів.

Головний бухгалтер
15.09.1995- 07.03.1997
Фукціональні обов'язки:
· ведення бухгалтерського обліку та складання фінансової звітності.
· контроль за відображенням на рахунках бухгалтерського обліку всіх господарських
операцій.
· нарахування податків і зборів,
· контроль за веденням касових операцій, раціональним та ефективним використанням
матеріальних, трудових ресурсів.
· керування бухгалтерським персоналом (4 особи)
ТОВ Фірма “БІГ”, (столярне виробництво) м. Харків

Головний (єдиний) бухгалтер
27.03.1997.— 01.10.2001
Функціональні обов'язки:
· відновлення бухгалтерського обліку,
· комплексне ведення бухгалтерського, податкового, кадрового обліку ТОВ (загальна
система з ПДВ) і ФОП (2 група).

ТОВ НВФ “Патріот”(оренда приміщень), м. Харків

Головний (єдиний) бухгалтер
01.10.2001- 01.09.2005
Функціональні обов'язки:
· комплексне ведення бухгалтерського, податкового, кадрового обліку ТОВ (загальна
система з ПДВ) і ФОП (2 група).

ТОВ Фірма “БІГ”, (столярне виробництво) м. Харків

Головний (єдиний) бухгалтер
01.09.2005 — 26.03.2007
Функціональні обов'язки:
· комплексне ведення бухгалтерського, податкового, кадрового обліку ТОВ (загальна
система з ПДВ), і ФОП (2 група).

ТОВ “Фабрика “ЛОМОД” (столярне виробництво) м. Харків

Головний (єдиний) бухгалтер
27.03.2007— 30.08.2010 (основне місце роботи)
01.09.2010 — 31.10.2013 (сумісництво)
01.11.2013 — 28.02.2018 (основне місце роботи)
Функціональні обов'язки:
· комплексне ведення з нуля бухгалтерського, податкового, кадрового обліку ТОВ
(загальна система з ПДВ) і ФОП (2 група).

ФОП Пліс Дар'я Борисівна (столярне виробництво) м. Харків

Економіст по бухгалтерському обліку та аналізу господарської діяльності
02.09.2010 — 29.07. 2011
Функціональні обов'язки:
· Ведення бухгалтерського і кадрового обліку ФОП (2 група) у повному обсязі.

ФОП Пліс Георгій Володимирович (столярне виробництво), м. Харків

Бухгалтер
05.09.2011 — 30.09.2013
Функціональні обов'язки:
· Ведення бухгалтерського і кадрового обліку ФОП (2 група) у повному обсязі

ТОВ “ІНТЕРМІЛС” (оптова торгівля продовольчими товарами), м. Харків

Головний (єдиний) бухгалтер
01.03.2018 — 27.09.2024
Функціональні обов'язки:
·Комплексне ведення з нуля бухгалтерського, податкового та кадрового обліку ТОВ
(загальна система з ПДВ) і ФОП (2 група);
· Вивчення та впровадження змін у законодавстві для забезпечення актуальності
бухгалтерського обліку;
· Співпраця з банками (кредити, зарплатний проект), податковими органами;
· Організація документообігу, контроль за дотриманням фінансових операцій;
·Введення електронного документообігу, впровадження сучасних облікових систем;
·Робота з ПРРО “Вчасно каса”, “Кашалот”, (2 ФОПа).

Професійні навички:
· досвід роботи в галузі бухгалтерського обліку 34 роки, головним бухгалтером - 29
років;
· відновлення бухгалтерського обліку,
· ведення бухгалтерського обліку з нуля;
· ведення бухгалтерського та податкового обліку від первинної документації до здачі
звітності до контролюючих органів;
· знання бухгалтерського обліку та податкового законодавства;
· впевнене володіння ПК та програмами бухгалтерського обліку 1С ,MS Office,
"Медок”,"Вчасно каса”,“Кашалот”, Електронний кабінет платника податків;
· володіння оргтехнікою: принтер, сканер, копіювальне обладнання, офісна АТС;
· досвід вибору та використання різних систем для ведення обліку ТОВ та ФОП
· досвід керування (4 особи);

Особисті якості:

Відповідальність, комунікабельність, уважність до деталей, дисциплінованість, уміння
виконувати декілька задач одночасно, слухати співрозмовника, здатність працювати в команді
та виконувати поставлені завдання вчасно та якісно; здатність до аргументованого викладення
своєї позиції; позитивна життєва позиція, добросовісність, робота на результат.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: