• Файл

Ірина

Головний бухгалтер

Розглядає посади:
Головний бухгалтер, Бухгалтер, Бухгалтер з заробітної плати, Скарбник
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Петрик Ірина Сергіївна

Бухгалтер / Головний бухгалтер

Дата народження: 16.07.1987р. (35 років!!!).

Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

E-mail : [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Досвід роботи:
1. За основним місцем роботи Головний бухгалтер з січня 2015р. до теперішнього часу (7 років) ТОВ «Дільмар» - підприємство на загальній системі оподаткування з найманими працівниками, платник ПДВ, платник оренди землі, платник податку на прибуток (займається реалізацією продовольчих товарів – продукти харчування та алкогольні напої; здає в оренду власне майно – нежитлові приміщення) + ФО-П (на загальній системі оподаткування) – займається реалізацією підакцизних товарів (алкогольні напої, продукти харчування) та здає в оренду власне майно (нежитлові приміщення)
До моїх обов’язків входить:
1. Податкова, управлінська, статистична звітність;
2. Сплата податків, рахунків, нарахування заробітної плати (розрахунок відповідних податків та зборів та сплата заробітної плати (зарплатний проект)
3. Договори оренди/суборенди (виключно тільки та частина яка пов’язана з розрахунками);
4. Заповнення книги доходів по ФО-П;
5. Поточна документація – накази, розпорядження, ділове листування по ТОВ та ФО-П;

2. Бухгалтер (віддалений режим роботи) з березня 2021р. по вересень 2022р. (1 рік і 5 місяців) ТОВ «Ві Молла Ві» - підприємство займається роздрібною торгівлею непродовольчих товарів (побутова хімія, пластиковий посуд, канцтовари); підприємство на загальній системі оподаткування – платник ПДВ, платник податку на прибуток (за рік) з найманими співробітниками (11 осіб).
До моїх обов’язків входило:
1. Податкова звітність, статистична звітність.
2. Нарахування та сплата податків в системі Клієнт-банк.
3. Договори з замовниками (фінансова частина).

3. Бухгалтер (за сумісництвом) з січня 2016р. по жовтень 2019р. (3 роки і 10 місяців)
ТОВ «Пневматик ГРУПП» - підприємство на загальній системі оподаткування з найманими працівниками і є платником ПДВ (здійснювало реалізація побутового обладнання, а саме: обладнання для охолодження повітря, компресорного обладнання та додаткових комплектуючих до нього; підприємство також надавало послуги з монтажу даного обладнання).
До моїх обов’язків входило:
1. Податкова звітність, статистична звітність.
2. Сплата податків, розрахунки з постачальниками.
3. Договори з замовниками (фінансова частина).
4. Поточна документація – накази, розпорядження, ділове листування

4. Бухгалтер (за сумісництвом) з лютого 2017р. до теперішнього часу (5 років і 6-ть місяців) ТОВ «Стандарт ГРУПП» - підприємство з найманими працівниками, на загальній системі оподаткування, платник ПДВ (здає в оренду обладнання стільникового зв’язку та надає послуги з додаткового обслуговування даного обладнання)
До моїх обов’язків входить:
1. Всі види звітності пов’язані з діяльністю підприємства.
2. Сплата всіх обов’язкових платежів: податків, зборів, нарахування та виплата заробітної плати, розрахунки з контрагентами.
3. Поточна документація – накази, розпорядження, ділове листування

4. Завідуюча лабораторії кафедри менеджменту ЗЕД в НУХТ з вересня 2012р. по серпень 2013р. – методично-наукова робота, робота з поточною документацією кафедри.

З 01.09.2011р.-12.02.2013р. викладач економічних дисциплін в Торговельно-економічному коледжі від Торгово-економічного університету (робота за сумісництвом паралельно з основним місцем)

Освіта:
2008-2009 рр. – Національний Університет Харчових Технологій, Факультет економіки та менеджменту ( диплом магістра - спеціальність «Менеджмент митної справи»).
2004-2008 рр. – Київський Славістичний Університет, Інститут економіки та управління (диплом бакалавра – спеціальність «Менеджмент митної справи»);
Додаткова освіта:
19.05.2014 – 17.07.2014рр. Національний Авіаційний Університет, Інститут післядипломного навчання - курси за навчальною програмою «Бухгалтерський облік та кадровий документообіг на підприємстві» (свідоцтво про підвищення кваліфікації)

Професійні та інші навички:
1. 1С: Підприємство 8.2 – УТП;
2. M.E. Doc – програма для здачі звітності;
3. Соната – програма для здачі звітності;
4. Електронний кабінет Платника податків (ЄРПН, запити, подача звітності, звірка податків/реквізитів рахунків).
5. Робота в системі клієнт банк –створення/проведення платежів, банківська виписка (зокрема такі банки, як Приватбанкт, Аваль, Укргазбанк).
6. Робота з системою електронного кабінету Київенерго та Київобленерго (внесення даних показників та отримання рахунків).

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: