• Файл

Наталья

Економіст

Розглядає посади:
Економіст, Офіс-менеджер, Адміністратор, Логіст, Діловод, Менеджер бек-офісу, Асистент з продажу, Оператор 1C, Оператор з введення даних, Бухгалтер
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Голіней Наталія Михайлівна

Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Дата народження: 09.10.1988р. (35 р.)
Адрес проживання: м. Київ, вул. Зодчих 50 В

Ціль: Отримати посаду: офіс- менеджера
Освіта
ВО, спеціаліст
2007р. - 2011р. - Київський національний торговельно-економічний університет
(КНТЄУ).
Факультет: обліково - фінансовий.
Спеціальність: облік та аудит.
2004р. - 2007 р. - Київський професійно-педагогічний коледж ім. А. Макаренка,
кваліфікація молодшого спеціаліста.
Економіка підприємства.
Спеціальність: бухгалтерський облік.
Досвід роботи:
З 19.06.2018р. Редакція «Едіпрес-Україна» -офіс-адміністратор:
- Відправлення, отримання документів, посилок (Нова пошта, Укрпошта) , ведення
комунікації через електронну пошту;
- Прийом клієнтів;
-Забезпечення життєдіяльності офісу.
З 13.10.2016р. Редакція газети «Все про бухгалтерський облік» секретар
-документообіг;
- прийом вхідних дзвінків;
- робота з вхідною, вихідною кореспонденцією (надсилання звичайних і
рекомендованих листів, прийом посилок);
- відправлення, прийом електронної пошти;
- Прийом клієнтів;
-Забезпечення життєдіяльності офісу.
З 01.11.2011р.- 17.09.2014р. - ТОВ "ВИАЛ", торгова компанія.
Посада: бухгалтер
Обов'язки:
- робота з клієнтами;
- виписка первинних документів (рахунки, прибуткові та видаткові накладні,
довіреності, податкові накладні, реєстрація н/н у ЄДР);
- робота з договорами;
- Проведення платежів у системі Клієнт - банк;
- акти звірок з постачальниками та покупцями;
- Контроль дебіторської та кредиторської заборгованості

Робота з комп'ютером
ПК-користувач. 1С: 7.7, MS Word, Excel, Internet.

Іноземні мови
Англійська початковий рівень
Особисті якості
Комунікабельність, організованість, активність, ініціативність, старанність, швидке
навчання

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: