• Файл

Олександра

Продавець-консультант

Розглядає посади:
Продавець-консультант, Хостес, Оператор з прийому замовлень, Покоївка, Керуючий магазином, Технік, Адміністратор магазину, Супервайзер, Адміністратор
Місто:
Кривий Ріг

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

ЛЕВЧЕНКО ОЛЕКСАНДРА ВОЛОДИМИРІВНА
Мобільний телефон [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Електронна пошта [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Вік 41 рік (22.06.1980)
Проживання Кривий Ріг
Громадянство Україна
Мови Українська
Російська
Соц. мережі Fecebook, Instagram

ОСВІТА 2002 – Кримська академія природоохоронного та курортного
будівництва, спеціальність – Економіка підприємства
2022 – Онлайн курси «Менеджер з туризму»
ДОСВІД РОБОТИ червень – серпень 1996 КРД АППБ «АВАЛЬ» - бухгалтер
1997 – 2001 Кримський інститут природоохоронного та курортного
будівництва
Помічник проректора з ВЄД
2001 - 2002 Кримський інститут природоохоронного та курортного
будівництва
Помічник проректора з ВЄД – Срарший лаборант кафедри ІОТ
2003 – 2004 ПП Васильева Р.М. – Продавець-консультант
2007 – 2014 ТОВ «Ремтекс» - Менеджер з персоналу
2014 – 2015 ПП «СИЛЕНА»- Начальник відділу з адміністративної
діяльності
2015 – 2016 ТОВ «Ремтекс» - Начальник відділу з адміністративної
діяльності
2016 - 2020 ТОВ «ДОНПРОМПРОЕКТ» - Менеджер (управитель) з
адміністративної діяльності
2021 - ТОВ «ДОНПРОМПРОЕКТ» - Менеджер (управитель) з
адміністративної діяльності
ФУНКЦІОНАЛЬНІ  діловодство;
ОБОВ’ЯЗКИ  робота з вхідною та вихідною кореспонденцією;
 оформлення договорів;
 ведення кадрового діловодства 1С 8.1. (прийом,
переведення, звільнення, облік трудових книжок);
 підготовка документації на конкурсні торги;
 оперативне виконання завдань керівника;
 організація зустрічей, нарад та прийом відвідувачів;
 відправка та прийом факсів та електронної пошти;
 робота з кур'єрськими службами, поштовим відділенням;
 співпраця з різними підрозділами;
 забезпечення життєдіяльності офісу.

ПРОФЕСІЙНІ НАВИЧКИ  впевнений користувач ПК та офісних програм (Word, Excel,
1С 8.1. (зарплата і управління персоналом), Internet);
 робота з оргтехнікою;
 вміння працювати в режимі багатозадачності;
 вміння працювати в команді.
ОСОБИСТІ ЯКОСТІ відповідальність, організованість, цілеспрямованість,
пунктуальність, комунікабельність, порядність, бажання навчатись
новим видам діяльності, відсутність шкідливих звичок

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: