- Файл
Дар'я
Операційний директор
- Розглядає посади:
- Операційний директор, Комерційний директор, Керівник відділу продажу, Керівник проєкту, Менеджер проектов, Project-менеджер, Продакт-менеджер
- Вік:
- 14 років
- Місто проживання:
- Інші країни
- Готовий працювати:
- Дистанційно
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/11572458/?puid=220097
Завантажений файл
Файл містить ще 3 сторінки
Версія для швидкого переглядуЦе резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Комерційний директор з маркетингу,
керівник відділу продажу, маркетингу
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Контактна інформація
Телефон: [
Ел. пошта: [
Основні компетенції:
• Організація бізнесу: створення та запуск відділів продажів і маркетингу, систематизація
процесів, інтеграція CRM та 1С.
• Прямі продажі B2B і B2C: великий досвід, досягнення та перевиконання планів.
• Маркетинг: створення УТП, позиціонування, аналіз ринку, SMM, контекстна реклама,
організація рекламних кампаній і виставок.
• Інтернет-проекти: керування інтернет-магазинами, SEO, веброзробка, лідогенерація та
UX/UI аналіз.
• Командна робота: пошук і навчання співробітників, координація міждисциплінарних команд.
• Переговори: досвід роботи з великими клієнтами, укладання довгострокових угод.
Досягнення:
• Створення з нуля відділів продажів і маркетингу.
• Збільшення обороту доходів до 4 разів у різних проектах.
• Успішне просування нових брендів та продуктів.
• Організація міжнародних виставок і укладення угод із великими партнерами.
• Виграші у тендерах та створення довгострокових відносин з ключовими клієнтами.
Досвід роботи
Комерційний директор
з 06.2021 по 12.2021
Ювелірний дім, Запоріжжя (Ювелірні прикраси)
Обов'язки:
• Розробка та реалізація стратегії просування бренду на ринку.
• Створення та впровадження маркетингової стратегії для підвищення впізнаваності бренду та
збільшення продажів.
• Розробка та впровадження програм стимулювання продажів, включаючи акції, колаборації,
програми лояльності для клієнтів, розробка розіграшів та розсилок.
• Ціноутворення та сегментація продуктів для оптимізації продажів.
• Підготовка аналітики та звітності з комерційної діяльності для оцінки результатів і
коригування стратегії.
• Оптимізація та контроль маркетингових та рекламних бюджетів, управління витратами.
• Аналіз ринку споживачів, конкурентів, а також зовнішнього та внутрішнього середовища для
коригування стратегії.
• Організація та контроль процесу підготовки рекламно-інформаційних матеріалів і їх
розміщення.
• Постійне вдосконалення сайту за допомогою підрядників для забезпечення актуальності
контенту та зручності для клієнтів.
• Стратегічне та оперативне керівництво діяльністю менеджерів з продажу, підрядників по
доопрацюванню сайту, фахівців з контекстної реклами, таргетингової реклами, SMM
спеціалістів і SEO фахівців.
• Аудит та контроль стандартів обслуговування клієнтів для підвищення рівня задоволеності.
• Пошук підрядників та закриття основних вакансій компанії.
• Аналіз та підключення нових каналів продажів: маркетплейси, Instagram та інші онлайн-
платформи.
• Впровадження CRM Bitrix24 та телефонії Binotel, операційний моніторинг роботи
менеджерів.
• Розробка та введення в роботу скриптів продажу для покращення ефективності команди.
• Розробка систем мотивації для співробітників, написання посадових інструкцій та описів
бізнес-процесів.
Досягнення:
• Систематизація бізнесу та впровадження прозорих процесів управління.
• Реалізація системи контролю за кількістю вхідних лідів, що дозволило проводити
математичний прорахунок ефективності рекламних кампаній.
• Збільшення конверсії вхідних лідів у 2 рази завдяки аналізу роботи менеджерів з продажу.
• Створення стратегії для Instagram, що дозволило збільшити продажі через цей канал і досягти
постійних продажів, а не випадкових.
• Підключення клієнтів В2В у великих містах України, що дозволило збільшити лояльність та
продажі.
• Зменшення витрат на рекламу удвічі за рахунок оптимізації рекламних кампаній.
• Інтеграція CRM системи та активної клієнтської бази, що дозволило збільшити продажі від
існуючих клієнтів та знизити витрати на залучення нових.
Комерційний директор
з 06.2020 по 11.2020
ТОВ Смартум, Запоріжжя (Витратні медичні матеріали, ЗІЗ)
Обов'язки:
• Побудова відділу продажу: розробка та впровадження посадових інструкцій, опис бізнес-
процесів, регламентація роботи менеджерів з продажу, створення системи мотивації
співробітників.
• Закриття гарячих вакансій у відділ продажу, адаптація та навчання нових співробітників.
• Розробка заявок на виробництво на основі аналізу потреб ринку та каналів продажу.
• Розробка планів продажу та досягнення планових показників.
• Виведення на ринок нового власного продукту.
• Контроль залишків товарів на складах для забезпечення безперебійного процесу продажів.
• Аналіз ринку та конкурентів, впровадження нових супутніх продуктів на основі
конкурентного аналізу та прорахунку економічної доцільності.
• Ціноутворення для нових продуктів, визначення планованої маржинальності.
• Розвиток та аналіз каналів продажу: В2В, В2С.
• Розвиток каналу продажу через виграні тендери державних закупівель (15-30% угод).
• Контроль за плановим надходженням фінансів та робота з дебіторською заборгованістю.
• Розвиток каналу продажу експорту.
• Розробка та контроль виконання маркетингових планів і рекламного бюджету.
• Координація розробки нового фірмового стилю та інтернет-магазину.
• Робота з VIP-клієнтами.
• Використання CRM системи Bitrix для управління відносинами з клієнтами та процесами
продажу.
Досягнення:
• Збільшено обсяг оптових продажів утричі.
• Роздрібні продажі основного продукту зросли на 120% на місяць.
• Запроваджено супутні товари, що дозволило розширити асортимент.
• Введено до команди фахівця з державних закупівель, що дозволило успішно розвинути канал
продажу через тендери.
• Продаж нового продукту з нуля до 150 тонн на місяць.
Керівник відділу продажів та маркетингу
з 04.2016 по 06.2020
ФОП, Житомир (Vape industry)
Запуск нових проєктів з нуля:
• підбір персоналу та навчання,
• написання скриптів продажів,
• побудова відділу продажів,
• SMM, аналіз ринку та конкурентів,
• запуск розсилок,
• робота з командою розробників і дизайнерів (створення сайтів, поліграфії),
• співпраця з блогерами,
• аналіз продажів,
• досягнення планових показників продажів.
Участь у міжнародних виставках у Німеччині та Франції.
Створення та виведення на ринок нових брендів.
Робота в Bitrix24, Basecamp.
Досягнення:
• B2B: організовано звітність відділу продажів, розширено клієнтську базу, налагоджено
систему планових закупівель, збільшено асортимент завдяки співпраці з іноземними
партнерами, організовано роботу складу готової продукції.
• B2C: збільшено обіг інтернет-магазину через контроль роботи менеджера, роботу з
покинутими кошиками, проведення розсилок та активності у соцмережах.
• Франшиза: створено з нуля — розроблено умови франчайзингу, створено сайт і промо-
матеріали. Станом на липень 2017 року підписано 8 договорів.
• B2B-продажі: запущено проєкт з нуля — відібрано менеджера напряму, розроблено сайт,
прораховано маржинальність, створено упаковку та промо-матеріали, запущено рекламну
кампанію.
Керівник відділу продажів
з 10.2014 по 06.2015
ТОВ "Справа", Запоріжжя (IT, інтернет-маркетинг)
• Пошук співробітників, формування та навчання команди продажів.
• Досягнення планових показників продажів послуг компанії (інтернет-маркетинг, створення
сайтів та інтернет-магазинів, оптимізація сайтів, SMM, контекстна реклама).
• Складання технічних завдань для програмістів та SEO-спеціалістів, контроль виконання.
• Консультування клієнтів як інтернет-маркетолога: аналіз юзабіліті сайтів, аналіз метрик,
пошук рішень для підвищення дохідності сайтів.
• Організація роботи офісу.
Досягнення: збільшення доходу відділу у 4 рази.
Менеджер проєктів
з 03.2014 по 09.2014
НДІ Укргіпросталь, Запоріжжя (Проєктування)
• Пошук потенційних замовників.
• Підготовка документації для проходження акредитації.
• Підготовка техніко-комерційних пропозицій, розрахунок собівартості проєктів.
• Успішне проведення тендерів.
• Укладання договорів із замовниками, супровід договорів.
• Розробка технологічних рішень, складання плану робіт за договорами.
Досягнення:
• Виграні тендери.
Маркетолог, керівник
з 04.2012 по 03.2014
ФОП, Київ (Рекламний текстиль)
• Координація роботи співробітників: дизайнери, програмісти, відеооператори, промоутери.
• Проведення рекламних і маркетингових кампаній.
• Дослідження ринків.
• Написання бізнес-плану для заводу з виробництва опалювальних радіаторів.
• Створення вебсайтів (наприклад, spr-project.ru).
• Розробка фірмових стилів та брендбуків (ТОВ «Проєкт СПР»).
• Виробництво прапорів для великих компаній (Shell, Mobil).
• Виробництво фірмового одягу.
• Просування послуг: тренінги з надання першої медичної допомоги.
• Написання сценаріїв для відеороликів.
Досягнення:
• Укладення довгострокових договорів співпраці з великими гравцями ринку, що забезпечило
80% доходу.
Регіональний представник
з 09.2009 по 04.2012
Фабрика текстилю, Київ (Рекламний текстиль)
• Створення регіонального представництва.
• Активні продажі, укладання договорів за допомогою рекламних і маркетингових кампаній,
переговорів, участі у виставках і тендерах.
• Ведення клієнтської бази та оформлення замовлень, переговори, ділове листування,
первинна документація в 1С.
• Надання консультацій, організація та проведення виставок.
• Аналіз постачальників і конкурентів, укладання договорів, організація і контроль роботи
дизайнерів.
• Підготовка тендерної документації та участь у тендерах.
• Логістика, закупівля тканин, вивчення ринку постачальників текстилю в Україні та за
кордоном.
Досягнення:
• Підвищення з менеджера продажів у головному офісі до регіонального керівника в столиці.
• Формування позитивного іміджу компанії.
• Укладення договорів співпраці з великими компаніями: «Фокстрот», «Мобілочка»,
«Технополіс», «Мобіл», «Козирна карта».
Менеджер проєкту IT
з 01.2009 по 08.2009
РА Прайд, Запоріжжя (рекламне агентство)
• Проєкт "Карта Запоріжжя" – вебпроєкт (розміщення організацій на інтерактивній карті):
активний пошук клієнтів, розміщення клієнтів, контроль оплат, документальний супровід.
• Створення сайтів, їх просування: активний пошук клієнтів, складання технічних завдань,
координація роботи дизайнерів та технічного відділу.
• Поліграфія, сувенірна продукція.
• Медійна реклама: розміщення замовників на дисплеях у мережі Укрпошта, складання
медіапланів, звітність.
• Зовнішня реклама: розміщення рекламодавців на бігбордах, сітілайтах у місті та області,
банерна реклама.
Бренд-менеджер, PR-менеджер
з 02.2008 по 10.2008 (8 місяців)
ПАО Завод железобетонных конструкций №1, Запоріжжя (промисловість і виробництво бетону)
• Формування іміджу компанії.
• Просування корпоративного бренду.
• Маркетингові дослідження, SWOT-аналіз.
• Розробка стратегії просування бренду на ринку, включаючи бюджет на проведення
рекламних кампаній, презентацій, PR-акцій. Аналіз ефективності використаних коштів.
• Планування, організація та проведення маркетингових заходів, спрямованих на
стимулювання продажів на різних етапах життєвого циклу товару.
• Підготовка прес-релізів, новин, оглядів, статей.
• Планування і розміщення реклами через різні канали комунікації.
• Забезпечення PR-діяльності: публікації в ЗМІ, коментарі та матеріали на запит,
організація спецзаходів/акцій та їх висвітлення, робота з Інтернет-ресурсами.
• Організація участі компанії у виставках.
• Робота з підрядниками з розробки різних рекламних матеріалів.
Менеджер по работе с клиентами
з 06.2005 по 02.2008 (2 роки 8 місяців)
РА Тандем Арт Студия, Запоріжжя (рекламне агентство)
• Робота в видавництві. Розширення клієнтської бази та оформлення замовлень,
переговори, ділова переписка, первинна документація в 1С, підготовка та укладення
договорів — ведення клієнта від початку до кінця.
• Аналіз постачальників і конкурентів — ринок поліграфії та рекламно-сувенірної продукції.
• Укладання договорів, організація та контроль роботи дизайнерів.
• Організація рекламних фотосесій.
Освіта
Університет в Агдері
Відновлювальна енергетика, магістр, Норвегія
Запорізька інженерна академія
Теплоенергетика, магістр, Україна
Запорізька інженерна академія
Теплоенергетика, бакалавр, Україна
Освітні курси
"Норвезька академія вчителів", Норвегія
Курс Стратегічного менеджменту, 2024
Знання мов
• Українська ─ вільно
• Російська ─ розумію, але не спілкуюсь
• Англійська ─ вище середнього
Додаткова інформація
Добрий день, потенційний партнер!
Наразі я шукаю цікавий проект чи компанію, в якій зможу реалізувати свій потенціал.
Чим мої знання можуть бути Вам корисні?
Якщо Ваш бізнес потребує зовнішнього аналізу, ви зіткнулися з труднощами розширення ринку, або
потрібно створити чи систематизувати відділ продажів — я готова це реалізувати.
Я маю великий досвід прямих продажів В2В, В2С. Досвід запуску нових проектів та продуктів з нуля
— від створення концепту до виходу на ринок і успішного просування.
Я вмію створити успішний відділ продажів з нуля, підібрати персонал, навчити продажам — як
донести клієнту цінність продукту чи послуги, як вибудовувати довгострокові і довірчі відносини з
клієнтом, як планово здійснювати "касання" з клієнтом, як проводити post sale та cross sale.
Я можу структуризувати, знайти слабкі місця в існуючому відділі продажів і усунути їх:
планування та звітність, документообіг, посадові інструкції.
Маю досвід інтеграції CRM, 1С.
Можу організувати та контролювати віддалений відділ продажів.
Я керувала інтернет-магазином: від створення до збільшення продажів через створення акцій та
інших інструментів інтернет-маркетингу.
Говорю англійською.
Співпраця можлива як на повну зайнятість, так і проектно.
Схожі кандидати
-
Директор (виконавчий, операційний, фінансовий, комерційний), керівник компанії
25000 грн, Дистанційно, Дніпро , ще 6 міст -
COO
Дистанційно, Київ , ще 2 міста -
Директор підприємства
100000 грн, Дистанційно, Краматорськ -
Операційний директор
Дистанційно -
Керівник підприємства
Дистанційно -
Операційний директор
Дистанційно, Дніпро