• Файл

Вікторія

Юрист, психолог, координатор проєкту

Розглядає посади:
Юрист, психолог, координатор проєкту, Збирач
Вік:
44 роки
Місто проживання:
Краматорськ
Готовий працювати:
Дружківка, Краматорськ, Слов'янськ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Литвинова Вікторія Володимирівна

Дата народження : 01.08.1981
Місце народження: Краматорськ
м.т. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Ціль: посада особистого помічника керівника.
Освіта:
вересень 1998 р. – червень 2001 р., Краматорський машинобудівний коледж Донбаської державної машинобудівної Академії, факультет «Правознавство», спеціальність «молодший спеціаліст», вересень 2017 р. – червень 2020 р. Міжнародний науково-технічний Університет ім. академіка Юрія Бугая», факультет «Право», кваліфікація: ступінь вищої освіти «Бакалавр», вересень 2021 р. – грудень 2021 р. Міжнародний науково-технічний Університет ім. академіка Юрія Бугая», факультет «Право», кваліфікація: ступінь вищої освіти «Магістр» січень 2022 р., липень 2024 р. Харківський Університет Внутрішніх Справ, факультет «Психологія» - навчаюсь по теперішній час, кваліфікація: ступінь вищої освіти «Магістр»
Додаткова освіта:
березень – грудень 1999 р. — Курси секретар-друкарка м. Краматорськ, МК ДГМА.
липень – жовтень 2009 р. — Курси володіння комп`ютером, «CompTech» м. Краматорськ.
липень – листопад 2014 р. — Курси «Вчимось вести переговори та спілкуватись з оточуючими» м. Киів.

Досвід роботи:
Секретар
жовтень 2001 р. – червень 2004 р. Краматорський міський суд
Функціональні обов’язки:
— робота з документами (діловодство);
— прийом і розподіл документації;
— прийом, обробка та сортування електронної кореспонденції, підготовка документів до Апеляційного та Касаційного суду
— підготовка документів, видача документів, прийом громадян
Менеджер по продажам
червень 2006 р. – квітень 2013 р. компанія «ІП Сарафанов В.В.», м. Краматорськ.
Функціональні обов’язки:
— робота з документацію прийома та розподілу товару;
— прийом, розподіл вхідних/вихідних дзвінків; продаж товару, закупівля товару, відрядження

— виконання доручень керівника;
— ведення електронного документообігу

Секретар, особистий помічник керівника
червень 2014 р. – січень 2017 р. м. Київ, ТОВ «Контінент груп»
Функціональні обов’язки:
— виконання особистих дорученнь керівника;
— робота з оргтехнікою,
— робота з кур’єрською службою;
— підготовка документів і матеріалів, необхідних для роботи керівника;
— прийом заявок по телефону;
— прийом і реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції;
— складання договорів по шаблонах;
— замовлення канц. товарів та інших витратних матеріалів, забезпечення життєдіяльності офісу;
— облік роботи співробітників;
— замовлення квитків, оформлення відряджень співробітників; — організація міжнародних конференцій, ділове листування, ведення переговорів, прийом іноземних відвідувачів та їх розміщення;
Заступник директора
квітень 2017 р. – жовтень 2021 р. м. Краматорськ, Ломбард Гарант Капитал
Функціональні обов’язки:
— виконання особистих доручень керівника, відрядження
— співбесіда, набор працівників,
— контроль за виконанням обов’язків та доручень співробітників, перевірка документації;
— підготовка документів і матеріалів до судових справ,
— підготовка ювелірних виробів до реалізації;
— інвентаризація ЛВ;
— складання договорів оренди нежилих приміщень;
— нарахування та видача заробітної плати співробітникам;
— облік роботи співробітників;
— оформлення відрядження співробітників; — співпраця з поліцією, надання інформації, видача відповідей на запити, ділове листування з державними установами
Польовий юрист
червень 2024 р. – по теперішній час м. Краматорськ, ГО «Південна Стратегія Розвитку»
Функціональні обов’язки:
— співпраця з органами місцевого самоврядування по забезпеченню належного рівню комунікації;
— інформування населення про заплановані заходи (юридичні консультації), підготовка тексту оголошень та їх публікація;
— мапінг;
— логістика, складання свого календарного плану виїзних заходів, підбір локацій;
— організація транспортного засобу, проведення розрахунку палива;
— моніторінг безпекової ситуації;
— проведення юридичних консультацій;
— перенаправлення рефералів;
— надання рекомендацій для подальших дій бенефеціара, подальші кроки для вирішення правових проблем у відповідних державних інстанціях чи через судові процеси;
— заповнення форм реєстрації;
— робота в КОБО формі

Професійні навички :
— уміння працювати з базовими програмами MS Office;
— знання оргтехніки (факсимільний і копіювальний апарати, сканер, принтер);
— грамотна усна і письмова мова;
— знання основ діловодства та документообігу;
— досвід організації зовнішніх і внутрішніх нарад, зустрічей та переговорів;
— Досвід підготовки та організація відряджень;
— навички забезпечення життєдіяльності офісу;
— знання іноземних мов: українська (державний сертифікат з знання ділової української мови), російська, англійська В1, німецька А2 (сертифікат)

Особисті якості:

Цілеспрямованість, бажання розвиватись, відповідальність, комунікабельність, пунктуальність, ініціативність.
Додаткова інформація:

Сімейний стан: не одружена.
Діти: дочка, 14 років.
Можливість відряджень: так.
Шкідливих звичок немає.
Маю права, категорії В, автомобіль.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: