• PRO

Валерій

Tech Artist

Вид зайнятості:
повна, неповна
Вік:
21 рік
Місто проживання:
Нетішин
Готовий працювати:
Київ, Львів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Asset Manager / Tech Artist

з 06.2025 по нині (2 місяці)
Sett, Дистанційно (IT)

• Established and standardized efficient asset management processes across departments.
• Documented how to find/use/download resources of different games.
• Facilitated point of coordination of all asset requests for Development, Product, Customer Success, and Creative Teams.
• Researched, implemented, and streamlined new tooling for automating asset processes.
• Sourced and reported on asset-related risks ahead of time, including lost files, quality issues, brand inconsistencies, and development roadblocks.

Graphical Programmer (Contract)

з 04.2025 по нині (4 місяці)
Alfa Bravo Inc, Дистанційно (IT)

• Created production-ready real-time shaders in Unity Shader Graph, faithfully matching artistic
references across PC, console, and mobile targets.
• Provided technical guidance on shader performance and optimization, ensuring efficiency and
compatibility with project requirements.
• Authored reusable HLSL sub-graphs and custom function nodes, extending Shader Graph’s
capabilities and shortening VFX iteration cycles for the team.

Unity Tech Artist

з 01.2025 по 03.2025 (2 місяці)
Voxel Worlds, Львів (IT)

• Lighting & Baking: Optimized scene lighting and performed lightmap baking for enhanced visual fidelity and performance.

• Collaboration & Problem-Solving: Worked effectively within a team, troubleshooting technical and artistic challenges to meet project goals.

3D Generalist

з 12.2022 по 11.2024 (1 рік 11 місяців)
Etherion Designs, Нетішин (IT)

• Transitioned assets from Unreal Engine to Unity Engine, ensuring seamless integration and functionality.
• Adapted Unreal Engine shaders for Unity Engine with precise adjustments to maintain visual fidelity.
• Conducted manual retopology of hard-surface characters and assets to optimize performance and maintain detail.
• Performed hard-surface retopology and refined automatic retopology generated by Meshlab for clean, efficient topology.
• Created precise UV mapping, including custom Lightmap UVs.
• Baked high-quality textures for detailed and accurate visual representation.
• Identified and resolved issues with problematic meshes, improving overall asset quality and usability.

Unity Tools Developer (Self-Employed)

з 06.2021 по нині (4 роки 2 місяці)
ShadowShardTools, Нетішин (IT)

• URP+: Designed and released a custom rendering pipeline enhancing Unity's Universal Render Pipeline (URP) with improved performance and visual quality.

• URP Ambient Occlusion Master: Implemented advanced ambient occlusion techniques including SSAO, HDAO, HBAO, and GTAO, ensuring superior lighting realism.

• URP 3D to Sprite Converter: Developed a tool that renders and processes 3D models into optimized 2D graphics for Unity projects.

• Pre-Integrated SSS LUT Generator: Created a generator for Look-Up Textures (LUT) to facilitate realistic subsurface scattering effects in Unity.

• Delivered innovative tools tailored for Unity Engine, leveraging expertise in HLSL, C#, and custom tool development to push the boundaries of the URP framework.

Освіта

Національний університет «Острозька академія»

Економічний факультет, Комп'ютерні Науки, Острог
Вища, з 2021 по 2025 (4 роки)

Знання і навички

  • Ініціативність
  • Blender
  • Моделювання
  • Текстурування
  • Adobe Substance 3D Designer
  • Adobe Substance 3D Painter
  • Unity
  • Marvelous Designer
  • ZBrush
  • C#
  • HLSL
  • ShaderGraph

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Англійська — середній

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: