Maxim

Digital-маркетолог, senior Google Ads specialist, 42 000 грн

Розглядає посади:
Digital-маркетолог, senior Google Ads specialist, Спеціаліст з контекстної реклами
Вид зайнятості:
неповна
Вік:
41 рік
Місто проживання:
Одеса
Готовий працювати:
Дніпро, Київ, Одеса

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Керівник відділу PPC

з 03.2024 по нині (1 рік 5 місяців)
NDA, книжковий магазин, Київ (Роздрібна торгівля)

Проєкт - великий книжковий інтернет-магазин з асортиментом більше ніж 10 000 позицій. Головна складність роботи з проєктом полягає в тому, що товар абсолютно однаковий в усіх магазинах. Людям без різниці де купувати книжку, тому вирішальними факторами є: ціна товару та умови магазину. Також в ніші представлені дуже сильні гравці, які витрачають набагато більше бюджету, охоплюють більше каналів та мають більше спец. пропозицій.

Книжки це товар який люди купують часто - собі, дітям, на подарунок, тощо. Тому в такому проєкті дуже важливо відстежувати LTV, не слід орієнтуватись тільки на вартість конверсії першої продажі. Це розуміють і конкуренти, тому дають -300 грн. на першу покупку.

Перед початком роботи був розроблений маркетинговий аудит на 67 сторінок, який включав аналіз сайту та рекомендації. Велика кількість пунктів в аудиті впливають на бізнес процеси компанії, тому їх впровадження займає багато часу, відповідно зафіксовані результати були досягнуті здебільшого в рамках функціоналу Google Ads.

З власником бізнесу були оговорені мінімальний та оптимальний рівень ROAS (основний KPI), що значно полегшує роботу, тримаючи потрібний рівень, не потрібно постійно узгоджувати бюджет чи дрібні кроки в аккаунті, головне для бізнесу - рентабельність.

Показники до початку робіт:
- дохід: 2,9 млн. грн.
- витрати: 350 тис. грн.
- ROAS: 829%
- замовлень: 3900

Показники через 6 місяців:
- дохід: 17,2 млн. грн.
- витрати: 1,86 млн. грн.
- ROAS: 927%
- замовлень: 12460

Керівник відділу PPC

з 02.2023 по 10.2024 (1 рік 8 місяців)
NDA, війсьторг, Київ (Роздрібна торгівля)

Проєкт - великий магазин військового спорядження. Компанія представлена на ринку України вже багато років та користується авторитетом серед клієнтів та військових. Впроваджені системи знижок та регулярні спец. пропозиції. Компанія є офіційним представником відомих брендів та самостійно завозить частину асортименту собі на склад. Мають власні торгові марки.

В аккаунті використовуються кампанії всіх доступних типів, задіяний весь функціонал Google Ads. За час роботи рекламний бюджет був збільшений з $5000 до $10000+ в місяць при умові дотримання цільового рівня ROAS. На постійній основі проводяться роботи з оптимізації кабінету та регулярні експерименти.

Один з експериментів - запуск банерної Pmax кампанії в вересні місяці. Результат (є скрін з аккаунту):
- витрати = 12 160 грн.
- кліків = 13 170
- конверсія = 3,2%
- дохід через кошик = 1,89 млн. грн.
- ROAS = 15500%

Середня рентабельність перевищує 2000%, в сезоні місяці значно більше, а в місяці низького сезону може несуттєво знижуватись.

Щомісячно аналізуються результати по кожній кампанії (витрати/дохід/roas), робляться висновки та рекомендації для керівника відділу маркетингу. Відбувається коригування стратегії, змінюються акценти між кампаніями з урахуванням сезонності.

Head of PPC

з 01.2023 по 10.2024 (1 рік 9 місяців)
Fenix Industry, Дніпро (IT)

Компанія займається веденням клієнтських проєктів в абсолютно різних бізнес-нішах, переважно для ринку України, також є невелика частина західних проєктів. Основний рекламний канал у відділі PPC - Google Ads.

За час роботи в компанії приймав участь в запуску та роботі більш ніж над 100 проєктами, що значно підвищило мій рівень як спеціаліста. Компанія віддається роботі на 100% та завжди намагається зробити найкращий результат для клієнта. Працював з бюджетами понад $50 000 в місяць.

Обов'язки:
- побудова та покращення внутрішніх процесів команди
- керування командою з 10+ спеціалістів різних рівнів та проджект-менеджерів
- масштабування відділу по основним показникам
- активна участь в роботі над проєктами
- складання стратегій для рекламних кабінетів
- комунікація з клієнтами, допомога PM
- маркетинговий супровід ТОП-клієнтів

Керівник відділу PPC

з 12.2022 по 11.2024 (1 рік 11 місяців)
NDA, сервіс бронювання та замовлення ліків, Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Проєкт - інтернет-магазин однієї великої та відомої в Україні аптечних мереж. Компанія комплексно розвивається в digital-каналах. Мені довелося працювати з каналом Google Ads.

З e-commerce проєктами я будую роботу тільки через ROAS (рентабельність інвестицій в рекламу) - це основний KPI, зрозуміло, що при збільшенні бюджету та утриманні оптимальної рентабельності, дохід буде рости, що буде вигідно бізнесу з урахуванням його маржинальності. Другорядний показник - кількість замовлень (логічно, що так буде зростати).

В аккаунті використовується практично весь функціонал Google Ads, основний результат роблять Pmax кампанії, гарні результати дає товарна реклама та брендові кампанії.

Результати:
- піковий ROAS = 3900%
- середній ROAS = 3000%
- рекламний бюджет $2000-5000 в місяць
- дохід = більше $100 000 в міс.

Обов'язки:
- формування стратегії
- керування командою ppc-спеціалістів
- налаштування кабінету, проведення робіт по оптимізації, запуск експериментів, тощо
- взаємодія з різними відділами компанії (маркетинг, розробка, SEO)
- аналіз показників та результатів, складання рекомендацій

Знання і навички

  • Розробка маркетингової стратегії
  • Digital-маркетинг
  • Уміння аналізувати
  • Самостійне прийняття рішень
  • Google Ads
  • Google Analytics
  • Проведення рекламних кампаній
  • Facebook Ads Manager
  • Налаштування таргетованої реклами
  • Розробка контент-стратегії
  • Serpstat
  • Mailchimp

Знання мов

Англійська — початковий

Рекомендації

Худолій Дмитро

Худолій Дмитро

Директор підприємства, Fenix Industry

Контактні дані приховані

Додаткова інформація

Більше 6 років в digital-маркетингу. Багато де та з ким працював (резюме містить не повну інформацію, буду з часом доповнювати). Загалом більше ніж 100 проєктів в різних нішах, 50/50 e-commerce та services.

80% мого досвіду це робота з Google Ads, 20% - таргетована реклама Meta Ads, email-маркетинг, налаштування наскрізної аналітики на базі Google Analytics та CRM-системи бізнесу. Досвід роботи на ринках: США, Європи. Досвід роботи з рекламними бюджетами на рівні $50 000 в місяць.

Мої сильні сторони:
- формування стратегії
- маркетинговий аудит проєктів
- керування командою, організація робіт, оптимізація внутрішніх процесів
- запуск, налаштування та оптимізація роботи аккаунтів в Google Ads
- поглиблені навички роботи з Google Analytics та інтеграцією з CRM, тощо
- поглиблені навички роботи в рамках Google Ads
- глибокі знання щодо digital-маркетингу в цілому, та в рамках окремих каналів

Для пришвидшення комунікації краще писати в телеграм:
https://t.me/kostya_choo

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: