• Файл

Анастасія

Бухгалтер

Розглядає посади:
Бухгалтер, Менеджер інтернет-магазину, Адміністратор салону краси, Особистий помічник, Продавець-консультант
Вік:
30 років
Місто проживання:
Миколаїв
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

ДУБАЧИНСЬКА АНАСТАСІЯ ВОЛОДИМИРІВНА

Контактна інформація: Тел. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») (Viber, Telegram)
e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Місце проживання: м. Миколаїв

Загальна інформація: Дата народження: 11 жовтня 1994 (30 років)
Діти: донька, 7 років
ОСВІТА:
Миколаївський державний коледж економіки та харчових технологій (2010-2013)
Бухгалтерський облік

ДОДАТКОВА ОСВІТА
Чорноморський державний університет імені Петра Могили (2013-2015)
Фінанси і кредит
Додаткові знання та навички
Технічні навички: пакет MS Office – досвідчений користувач
Спеціалізовані програми: УТП 1С 8.3, 1С 8.2, M.E.Doc, Клієнт-Банк, Інтернет-Банкінг, Вчасно
Програмний РРО – Checkbox
Законодавчі та нормативні правові акти з ведення бухгалтерського та податкового обліку.
Форми та порядок фінансових розрахунків.
Правила розрахунку з дебіторами та кредиторами.

ПРОФЕСІЙНИЙ ДОСВІД:
2015-2020
Посада: Бухгалтер-касир
ФОП Боговик В.В.
Функціональні обов'язки:
• прийом, видача, облік грошових коштів;
• здійснення касових операцій.
2020-по теперешній час
Посада: Бухгалтер
Группа компаний ТОВ «XL групп», ФОП
Функціональні обов'язки:
• нарахування заробітної плати та податків;
• робота з Checkbox;
• проведення прибуткових та видаткових накладних, актів надання послуг;
• формування та реєстрація податкових накладних та розрахунків коригування;
• облік та контроль наявності оригіналів первинної бухгалтерської документації;
• контроль та аналіз оборотно-сальдової відомості рахунків 301, 311, 361, 631, 6431, 6432;
• проведення взаємозаліку по рахунку 361, 631(коригування боргу);
• проведення звірки взаєморозрахунків з контрагентами по рахунку 361, 631;
• касові та банківські операції.
Формування звітів:
• декларація з єдиного податку ( щоквартально);
• звіт з ЄСВ (щоквартально).
Результати моєї роботи:
Особисто-професійні якості
• здатність до саморозвитку та навчання;
• навички роботи з великими масивами інформації, аналізувати дані, генерувати рішення та брати на себе відповідальність;
• навички планування роботи;
• орієнтованість на досягнення якісного результату;
• здатність швидко та ефективно використовувати свої знання й досвід у вирішенні практичних завдань;
• емоційна стійкість;
• відповідальність;
• чесність, порядність.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: