• Файл

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/11644341/

CEO

Розглядає посади:
CEO, Директор виробництва
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Файл містить ще 2 сторінки

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

КОВАЛЕНКО АНДРІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ
Дата народження: 30.11.1969

[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») | [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») | м. Київ, Україна

ПРО СЕБЕ Маю понад 24 роки досвіду на керівних посадах, зокрема 17 років — на
позиціях ТОП-менеджера у сферах FMCG, металургії, напівпровідникового
виробництва, постачання сільськогосподарської техніки, виробництва
продуктів харчування, алкоголю та консалтингу.

Маю успішний досвід формування і управління командами до 1500 осіб,
впровадження ефективних мотиваційних систем та KPI, запуску нових
бізнесів і відновлення законсервованих виробництв. Професійно займаюся
розробкою стратегій розвитку, управлінням інвестиційними проєктами,
фінансовим аналізом та автоматизацією бізнес-процесів.

Володію сильними аналітичними здібностями, лідерськими якостями і
здатністю приймати стратегічно важливі рішення. Орієнтуюсь на
досягнення результатів, інновації та сталий розвиток компанії.

ДОСВІД РОБОТИ
02.2009 – по т.ч. Директор ТОВ "Оазис Естейтмент Капітал"
ТОВ “Оазис
З одночасним виконанням обов’язків фінансового директора
Естейтмент Капітал”
м. Київ, Україна Холдингу. Галузь: FMCG та виробництво алкогольної продукції.

Основні обов’язки:
Створення багатонаціональної холдингової структури.
Реорганізація компанії з регіональної в національну.
Вихід у ТОП-лідери ринку виробників алкоголю.
Залучення кредитних ресурсів і розробка стратегії розвитку компанії.
Взаємодія з проєктними організаціями для запуску заводу.
Оптимізація та автоматизація бізнес-процесів, функціональної та
організаційної структури.
Планування податків і робота із фіскальними органами.

Досягнення:
Створено холдингову бізнес-модель, яка включає керівну компанію та
групу підприємств.
Залучено значний кредитний портфель від провідних банків України.
Розширено географію бізнесу з регіонального до національного рівня.
Запущено проєкт реконструкції та відкриття винно-коньячного
виробництва ТОВ “Винокурня Аккермана”.
Впроваджено систему бюджетного управління доходами, витратами,
прибутком і платежами.
Автоматизовано бізнес-процеси на базі ERP-систем.
02.2009 – по т.ч. Фінансовий директор ГК "АЛБО"
ГК "АЛБО"
м. Київ, Україна Оптова торгівля алкогольними напоями та продуктами харчування.

Основні обов’язки (у підпорядкуванні — 45 осіб):
Організація фінансово-економічної служби в Холдингу ГК АЛБО.
Впровадження бухгалтерського, податкового та управлінського обліку.
Організація роботи фінансової та економічних служб.
Автоматизація обліку в 1С Бухгалтерія та бізнес-процесів на базі ERP.
Розробка та впровадження системи аналізу, бюджетування та
управління витратами.
Автоматизація платіжного модуля.
Оптимізація оподаткування.
Підбір, навчання та атестація персоналу.
Формування витратного механізму підприємства та методики
калькулювання собівартості реалізованої продукції.
Робота з цінними паперами.
Робота з кредитними установами.
Розробка кредитної та цінової політики компанії.

Досягнення:
Проведено фінансування у вигляді кредитів та овердрафтного
кредитування в банках, КІФ.
Впроваджено автоматизацію обліку в 1С та бізнес-процесів на базі ERP.
Здійснено податкове планування.
Організовано роботу з нерезидентами.
Реализовано проєктний менеджмент: відкрито філії.
Розроблено та впроваджено управлінську облікову політику
підприємства.

11.2007 – 12.2008 Фінансовий директор ТОВ “Бізон-Імпорт”
ТОВ “Бізон-Імпорт”
м. Запоріжжя, Україна Імпорт та продаж сільськогосподарської техніки, запасних частин та
насіння; технічне обслуговування техніки.

Основні обов’язки:
Побудова системи фінансового, економічного та управлінського обліку.
Складання і аналіз управлінської та фінансової звітності.
Фінансове моделювання та управління фінансовими потоками.
Впровадження процесів бюджетування на підприємстві.
Податкове планування та оптимізація.
Залучення кредитів та фінансування, супроводження ЗЕД діяльності.
Автоматизація бухгалтерського, податкового, управлінського та
фінансового обліку; впровадження CRM.
Формування витратного механізму, калькулювання собівартості та
рекомендації для керівництва.

Досягнення:
Сформовано служби бухгалтерії, фінансового відділу та казначейства.
Автоматизовано модуль розрахунку собівартості техніки з урахуванням її
модульності та послуг з технічного обслуговування техніки.
Впроваджено CRM для роботи з клієнтами та договорами.
Залучено значний обсяг кредитування з урахуванням продажу техніки в
тривалий лізинг.
09.2006 – 08.2007 Генеральний директор ТОВ “Виробниче об'єднання “Моліс”
ТОВ “Виробниче
Виробництво сиру та молочної продукції.
об'єднання ”Моліс”
м. Запоріжжя, Україна
Основні обов’язки:
Організація роботи 3-х заводів в рамках затверджених бюджетів та
стратегій розвитку.
Залучення банківського інвестування.
Запуск цеху з сушіння молочної сироватки та цеху нарізки твердих сирів;
оптимізація роботи цеху копчення ковбасних сирів.
Впровадження нової технічної системи миття та обробки паром
ємностей молоковозів.
Розробка системи підготовки (розведення та нейтралізація) стоків
основного виробництва.
Оптимізація логістики заготовки молока та роботи АТЦ.
Оптимізація контролю та обліку споживання всіх видів енергоресурсів у
цехах основного виробництва.
Реконструкція морозильних камер на терміналі готової продукції.
Реконструкція та запуск виробництва твердих сирів Голландської групи
на заводі в м. Акімівка Запорізької області.
Реорганізація збуту шляхом створення юридичної особи ТОВ «ТД «Моліс».
Розробка бізнес-процесів та впровадження стандартів ISO 9001.
Розвиток продажів цільномолочної продукції.
Забезпечення випуску якісної продукції та мінімізація браку і повернень з
торгової мережі.
Автоматизація виробничих процесів та управлінського обліку.
Випуск та розміщення облігацій підприємства в банках.
Підготовка звітності власникам.

Досягнення:
Вибудовано систему управління компанією за принципами холдингової
структури бізнесу.
Створено торговий дім ТОВ «Моліс» для організації власних продажів.
Організовано експорт до Казахстану.
Введено продукцію в торгові мережі.
Випущено та розміщено облігації.
Збільшено обсяги виробництва та продажів у 2 рази протягом року.
Зменшено обсяг повернень браку в 3 рази протягом півроку.
Виведено підприємство зі збиткового стану та отримано прибуток
протягом року.

09.2004 – 09.2006 Заступник генерального директора з економіки
ТОВ“Торговий дім ТОВ “Торговий дім “Мегаполіс”
“Мегаполіс”
м. Запоріжжя, Україна Виробництво та дистрибуція спиртних напоїв ТМ “Хортиця”, “Благов”,
“Медовуха”, “Ореанда”.

Основні обов’язки (у підпорядкуванні — 100 осіб):
Постановка бухгалтерського, податкового та управлінського обліку на
підприємстві ТОВ “ТД «Мегаполіс” та в структурах Холдингу: ДП “Імідж
Холдинг”, АК “Імідж Холдинг АпС”, ДП “Кримський винний дім”, ЧАО ОКЗ
Шустов, ФЗКВ, ТОВ “Бренд Бенд”.
Проєктний менеджмент; участь у відкритті представництва ТОВ “ТД
Мегаполіс” у м. Москва (2005-2006 рр.)
Розробка та впровадження облікової політики на підприємствах.
Організація роботи фінансової та економічних служб підприємств.
Автоматизація обліку на виробничих підприємствах Холдингу.
Розробка та впровадження системи аналізу, бюджетування та
управління витратами.
Участь у податковому плануванні в Холдингу.
Підбір, навчання та атестація персоналу фінансового департаменту.
Формування витратного механізму виробничих підприємств та
методики калькулювання собівартості продукції

Досягнення:
Сформовано бухгалтерський, податковий та управлінський облік на
підприємствах Холдингу.
Сформовано та організовано роботу фінансових та економічних служб
на підприємствах Холдингу.
Впроваджено управлінський облік для аналізу діяльності піприємств.
Створено витратні механізми на виробничих підприємствах.
Підібрано та навчено понад 100 співробітників фінансового
департаменту.
Розроблено, впроваджено та автоматизовано облікову політику на
заводах.
Розроблено модель формування собівартості продукції та управління
витратним механізмом.
Запущено в роботу завод ДП "Кримський винний дім" (2004 р.) та
відкрито представництво ТОВ "ТД Мегаполіс" у м. Москва (2005-2006 рр.).
Пройдено аудит та підготовлено компанію до виведення на IPO.

10.2003 – 02.2004 Заступник директора з фінансів ТОВ “Графі-Січ”
ТОВ “Графі-Січ”
Виробництво монокристалічного кремнію.
м. Запоріжжя, Україна
Основні обов’язки (у підпорядкуванні — 7 осіб):
Контроль бухгалтерського та податкового обліку.
Автоматизація бухгалтерського обліку та обліку виробничих процесів,
витратного механізму, собівартості та бюджетування.
Організація платіжної дисципліни.
Податкове планування.
Контроль та управління витратним механізмом.
Розрахунок та аналіз виробничих калькуляцій і ціноутворення продукції.
Організація зовнішньоекономічної діяльності на підприємстві.
Підготовка персоналу бухгалтерії.

Досягнення:

Запущено цех з виробництва монокристалічного кремнію в
компанії "Графі Січ" у 2003 році на виробничих потужностях
АТ "Завод напівпровідників" (ЗТМК).

05.2003 – 09.2003 Головний бухгалтер ВАТ «Електрометалургійний завод
ВАТ "Металургійний «Дніпроспецсталь»
комбінат
"Дніпроспецсталь" Виробництво металопрокату та спеціальних сталейс
м. Запоріжжя, Україна
Основні обов’язки (у підпорядкуванні — 120 осіб):
Ведення бухгалтерського обліку та фінансової звітності.
Підготовка та подання податкової звітності.
Контроль за фінансовими операціями та рухом коштів.
Складання та контроль бюджету підприємства.
Аналіз фінансових результатів.
Співпраця з аудиторами та контролюючими органами.
Консультування керівництва щодо фінансових питань.
10.1997 – 04. 2003 Головний бухгалтер КП "Запорізький титано-магнієвий комбінат"
КП “Запорізький Виробництво титанової губки та кремнію.
титано-магнієвий
комбінат” Основні обов’язки (у підпорядкуванні — 65 осіб):
м. Запоріжжя, Україна
Ведення бухгалтерського обліку та фінансової звітності.
Підготовка та подання податкової звітності.
Контроль за фінансовими операціями та рухом коштів.
Складання та контроль бюджету підприємства.
Аналіз фінансових результатів.
Співпраця з аудиторами та контролюючими органами.
Консультування керівництва щодо фінансових питань.

Досягнення:
Участь у підготовці та запуску ЗТМК в рамках державної програми «Титан
України».
Підготовлено бізнес-плани та фінансові плани для захисту в Міністерстві
промислової політики України; співпраця з Держрезервом щодо
товарного кредитування; співпраця з цільовим державним
фінансуванням реконструкції ЗТМК.

ОСВІТА
1977 – 1987 Середня школа № 1
м. Дніпрорудне, Україна

1985 - 1987 Всесоюзна заочна математична школа при МДУ ім. М. В. Ломоносова
м. Дніпрорудне, Україна

1987 – 1990 Сімферопольське вище військове політичне будівельне училище
м. Сімферополь, Україна
Спеціалізація: соціальна педагогіка та психологія

1990 – 1995 Дніпропетровський державний університет
м. Дніпро, Україна Економічний факультет
Спеціалізація: економіка праці та організація промислового
виробництва

1997 – 1999 Дніпропетровський державний університет (аспірантура)
Ім. Дніпро, Україна Спеціалізація: державні фінанси та податки

ДОДАТКОВА ОСВІТА | КУРСИ
СІРА, тренінги корпорації “Бізнес Мастер”, "Центр бізнес-технологій ТОТ", ICG, Кортекс.
Членство та участь у заходах Клубу фінансових директорів України CFO club з 2017 р.
Інститут корпоративного управління. Напрямок навчання – Корпоративний директор, жовтень
2019 р.
Програма Mini МВА в Бізнес-школі МІМ , спеціалізація “Управління бізнес-процесами”, 2020 р.

ЗНАННЯ ТА НАВИЧКИ
Знання мов Українська – вільне володіння
Російська – вільне володіння
Англійська – Pre-Intermediate
Знання Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint)
комп'ютерних 1С: Бухгалтерія, ERP-системи
програм Bitrix24
Спеціалізовані програми для промислових підприємств

Особисті якості: Енергійність та висока ініціативність.
Здатність швидко приймати рішення та ефективно працювати в
стресових ситуаціях.
Відмінна здатність формувати ефективні команди та разом досягати
успіху.
Розвинуті аналітичні та комунікативні навички.
Стратегічне мислення та відповідальний підхід до виконання завдань.
Вольовий характер.

Професійні Управління персоналом до 1500 осіб, створення та впровадження
новички: систем мотивації та KPI.
Розвиток ТОП-менеджерів і кадрового резерву.
Запуск законсервованих виробництв та запуск нових бізнесів з нуля.
Стратегічне планування: розробка та імплементація довгострокової
стратегії розвитку компанії.
Формулювання місії та цінностей компанії і їх впровадження в
корпоративну культуру.
Управління інвестиційними проектами по реконструкції виробництва.
Побудова систем фінансового управління, аналіз, бюджетування та
автоматизація процесів.
Робота з кредитними організаціями для залучення позикових ресурсів.
Організація роботи підприємства з нуля, постановка технічних завдань і
впровадження бізнес-процесів.
Організація роботи фінансових та економічних служб підприємства.
Розробка системи преміювання та KPI, контроль платіжної дисципліни і
казначейства.
Фінансове та податкове планування, податкова оптимізація та система
калькулювання собівартості виробництва.
Організація податкового обліку та нормативне забезпечення діяльності
підприємства.
Підготовка персоналу та автоматизація обліку.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: