• Файл

Тетяна

Консультант на телефон

Розглядає посади:
Консультант на телефон, Помічник керівника, Інспектор відділу кадрів, Менеджер з продажу, Менеджер з закупівель, Адміністратор інтернет-магазину, Няня, Менеджер з якості
Вік:
52 роки
Місто:
Дніпро

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

ЧОРНА ТЕТЯНА

Дата народження: 15 лютого 1973 р.
Адрес проживання: м. Дніпро.
моб. тел.: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Досвід роботи:
1999 -2006: вчитель фізичного виховання та валеології.
2006-2011:викладач приватного юридичного університету-охорона праці, фізичне виховання, валеологія.
2011-2012: помічник юриста.
2013-2017: заступник директора з виховної роботи.
2017-2019: офіс менеджер з продажу.
2019-2023: заступник директора з навчально-виховної роботи.
Освіта середня технічна Дніпродзержинський хіміко-технологічний технікум, спеціальність хімік технолог.
Освіта вища: 1996-2000 рік. Дніпропетровський інститут освіти, спеціальність «Фізичне виховання», кваліфікація викладач фізичного виховання.
Освіта вища: 2010-2013 рік. Вищий навчальний приватний заклад «Дніпропетровський гуманітарний університет», спеціальність «Правознавство», кваліфікація юрист, диплом спеціаліста (з відзнакою).
Професійні знання:
• володіння ПК – середній; (Word, Excel, Power Point, Internet, Бітрікс 24, 1С, Microsoft Office;
• дистанційної роботи на платформах та в програмах: MICROSOFT TEAMS, ZOOM, HUMAN, GOOGLE CLASSROOM, COOGIE MEET, НОВІ ЗНАННЯ, MOODLE,
• законодавчих та нормативно правових актів, що регламентують освітню діяльність закладу;
• організації процесу навчання та передачі досвіду всередині закладу;
• методичних та нормативних матеріалів інших органів, що стосуються діяльності закладу;
• працювати з великим об’ємом інформації;
• планування своєї роботи і слідування плану;
• систематизації, аналізу діяльності закладу;
• складання планів, звітів та таблиць;
• розробки, укладення угод, колективних договорів, регулювання соціально-трудових відносин;
• трудового законодавства, кадрового діловодства;
• роботи із сайтами, соціальними мережами та іншими ресурсами пошуку кандидатів;
• з охорони праці та пожежної безпеки;
• відповідального виконання доручень керівника,
• виконання виконуючого обов’язків керівника під час його відсутності.
Професійні знання (офіс менеджера з продажу):
• прорахунок замовлень, консультація замовників, прийом замовлень, виставлення рахунків;
• контроль оплати замовлень, контроль видачі замовлень у виробництво;
• організація перевезення;
• просування продукції компанії;
• пошук нових клієнтів, робота з існуючими партнерами, супровід клієнта на всіх етапах продажів;
• робота з документацією (ведення звітності, оформлення договорів, комерційна пропозиція);
• робота з дебіторською заборгованістю;
Особисті якості:
• активна, цілеспрямована, постійно розвиваюсь, здібна працювати у режимі багатозадачності,
• стресостійка в моментах багатозадачності, оперативної роботи в нестандартних ситуація, самоорганізована і самодисциплінована
Додаткова інформація:
не маю негативних звичок.
Захоплення:
заняття спортом, туризмом, дизайном та конструювання одягу.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: