- Файл
Елеонора
Заступник головного бухгалтера
- Розглядає посади:
- Заступник головного бухгалтера, Team leader, Бренд-менеджер, Проджект-менеджер
- Вік:
- 29 років
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/11667171/
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Особисті дані:
Дата народження: 18.01.1996 (28 років)
Адреса проживання: Київська обл., c. Cофіївська Борщагівка
Місто народження: Сєверодонецьк, Луганська область
Tel.: [
E-mail: [
Instagram: elis.senchakova
Telegram: elis_senchakova
Ключові навички:
● Більше 3 років досвіду управління компанією з продажу засобів для догляду.
Заснувала власну компанію і мала команду з 5-ти людей.
Оброблено 10 000+ замовлень клієнтів.
Комунікація з постачальниками та клієнтами, управління командою та продажами, ведення
управлінської та фінансової звітності. Розробка та управління веб-сайтом і соціальними
мережами, створення комунікаційних та дизайн-матеріалів.
● Досвід керування командою та забезпечення успішної реалізації проектів, виконання
технічних завдань та планування робіт в команді.
● Досвід проектного менеджменту в маркетинговій компанії та ведення фінансової та
управлінської звітності для запуску реклами на платформі Google Marketing Platform.
● 8 років досвіду в бухгалтерській та економічній сфері. З них 6 років досвіду на посаді
заступника головного бухгалтера підприємства.
● Маю аналітичні, управлінські та комунікаційні навички, які допомагають реалізовувати
проекти різного рівня складності.
Досвід:
11.2023 – 03.2024 Team Lead Tech4You
Відповідальність та результати:
● Заснувала у компанії команду по сервісу та управляла нею, що
покращило комунікацію з клієнтами
● Впровадила ряд стратегічних рішень, що дозволило структурувати
роботу підрозділу та розділити обовʼязки
● Адаптація та навчання 3 нових людей у команду
● Генерування ідей та стратегій щодо подальшої роботи дозволило
збільшити кількість клієнтів та пришвидшити час вирішення їх питань
щодо рекламних кабінетів та оплат
● Додатковий блок - реєстрація платіжних систем для компанії,
подання документів на нові платформи, проходження верифікації з
директором.
● Реєстрація закордонних компаній від імені Tech4You
● За час роботи відкрила 2 закордонні компанії, в Естонії та Китаї та 15
платіжних систем з відкритими рахунками
● Побудова взаємовідносин з клієнтами та партнерами, звітність щодо
роботи відділу, синхронізація з іншими відділами
● Розрахунок з клієнтами у гривні, створення та заснування юридичних
документів з клієнтами, договорів, тощо. Надання рахунків на оплату
та контроль за оплатою.
● Вдень формувала 20-30 рахунків на оплату та договорів за
необхідністю.
● Розрахунок комісій та поповнень рекламних кабінетів клієнтів.
● Контроль виконання плану зі збільшення обороту компанії за рахунок
швидкого сервісу.
● Координування команди щодо планів, розподіл обовʼязків та тасків,
надання рекомендацій.
● Впровадила регулярні зустрічі всередині команди для мотивації та
виявлення слабких/сильних сторін команди та компанії.
● Проводила постійні зустрічі з клієнтами для покращення сервісу з
боку компанії.
● Завдяки впровадженим рішенням лояльність клієнтів зросла майже в
2 рази, оборот компанії виріс у 2 рази за 3 місяці.
06.2023 – 10.2024 Акаунт-менеджер Tech4You
Відповідальність та результати:
● Повний цикл комунікації з клієнтом - від онбордінгу до сталої
співпраці.
● Налагодила процес залучення клієнтів та вибудувала сервіс по
позитивній комунікації.
● Контроль за розрахунками з клієнтами та відповідні звіти.
● Створення рекламного кабінету згідно запросу клієнта та креативів.
● Комунікація з партнерами та генерація ідей для вирішення
питань/проблем клієнтів.
● Вела одночасно близько 50 клієнтів компанії.
● Розрахунок з клієнтами за допомогою ФОП/USDT/Wire.
10.2022 – 05.2023 Білінг-менеджер AdMixer Google Marketing Platform
Відповідальність та результати:
● Постійна координація клієнтів для формування фінансової та
аналітичної звітності після запущених рекламних компаній.
● Обробила більше 400 додаткових угод клієнтів після запуску
рекламних компаній.
● Формування звітності: аналітичні та PnL звіти, інформація про
ефективність проведеної рекламної компанії, кліки та охоплення.
● Контроль за юридичними умовами договорів клієнтів,
формування та перенесення фінансової звітності в
автоматизовану систему обліку.
● Повний контроль передоплат клієнтів, формування договорів та
контроль їх виконання.
● Звірки документів закордонних компаній за міжнародною
фінансовою системою звітності
● Ведення постійної комунікації між менеджерами, бухгалтерією та
клієнтами для формування звітності за результатами проведених
рекламних компаній.
12.2019 – 04.2022 Власниця компанії з продажу засобів для догляду «kokosbeauty.ua»
Відповідальність та результати:
● Заснувала з 0 компанію з онлайн та офлайн магазином у
м. Сєверодонецьк, Луганська область. До війни компанія
обробила більше 10 000 замовлень клієнтів
● За перші 1,5 року роботи компанії підвищила оборот в 4 рази.
● Найняла команду з 4-х людей, які безпосередньо були задіяні у
продажах та адмініструванні компанії.
● Інтегрувала CRM систему та автоматизовану систему обліку,
створила систему продажів (скрипти, підхід до клієнта) та
автоматизовану емейл-розсилку для клієнтів.
● Розробила авторську систему управління лояльністю клієнтів та
кодекс корпоративної етики для співробітників.
● Управління складськими запасами, закупками та реалізацією
товарів.
● Постійний пошук та комунікація з партнерами.
● Ведення акаунту в соціальних мережах, планування публікацій,
історій, створення контенту та запуск реклами.
● Створила веб-сайт компанії з усіма системами взаємодії з
клієнтами та аналітики (CRM, LiqPay, Google: Analytics, Shooping,
Ads тощо).
● Повне управління компанією в юридичній, податковій та
фінансовій сферах.
07.2016 – 08.2022 Виконуюча обов'язків заступника головного бухгалтера
ДП "Первомайськвугілля", м. Гірське
Відповідальність та результати:
● Робота в клієнт-банках, M.E.Doc, збір та ведення аналітики.
● Проведення банківських платежів, нарахування та виплата
заробітної плати, оформлення інших фінансових документів.
● Робота з виписками, складення та подача звітів.
● Управління командою бухгалтерів та координація всіх процесів в
сфері бухгалтерії.
06.2014 – 07.2016 Інженер з логістики ДП "Первомайськвугілля"
Провідний економіст відділу поставок
Освіта:
2013 - 2018 Бакалавр зі спеціальності "Міжнародна економіка" Донецький національний
університет імені Василя Стуса, Вінниця
2018 - 2019 Магістр зі спеціальності "Міжнародні економічні відносини" Донецький
національний університет імені Василя Стуса, Вінниц
Мови:
Українська, Англійська – B1
Вміння:
Google: Docs, Sheets, Calendar, Shopping, Ads, Marketing Platform etc. , Microsoft office, рекламний
кабінет Facebook, платіжні системи, K2 (програма для дизайну), робота в CRM системах та
системах управління фінансами і звітністю.
Персональні якості:
Навички управлінського та проектного менеджменту, високий рівень комунікаційної взаємодії,
відповідальність за кінцевий результат, створення бізнесу з нуля та його успішний розвиток,
командний гравець, вміння координувати роботу команди, гнучкість та готовність до швидких змін,
прагнення до вивчення нового та постійний розвиток в усіх сферах, готовність ділитися досвідом з
іншими колегами.
Шукаю роботу, яка розкриє мій потенціал та дозволить реалізувати повністю мої здібності та
навички.
Схожі кандидати
-
Головний бухгалтер, гол. спеціаліст, помічник головного бухгалтера
40000 грн, Київ, Васильків , ще 2 міста -
Головний бухгалтер
Київ, Бориспіль, Дистанційно -
Заступник головного бухгалтера
45000 грн, Київ -
Головний бухгалтер
Київ -
Заступник головного бухгалтера
Київ, Дистанційно -
Головний бухгалтер
30000 грн, Київ