• Файл

Ольга

Економіст

Вік:
41 рік
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

РЕЗЮМЕ
Величко Ольга Олегівна.
Особиста інформація
Місто: Київ
Освіта: вища, спеціальність «Економіка і підприємництво/Маркетинг».
Дата народження: 06.06.1984
Сімейний стан: одружена.
Контактні дані: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»), [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Мета:
Здобуття посади аналітика, економіста.
Досвід роботи
08.2021-06.2022 ТОВ «Дніпровський-Трейд»( Лотерейний бізнес), старший економіст з господарської діяльності.
• Складання щотижневої, щомісячної та щорічної звітності виконання план-факту продажів в розрізі регіонів та трейдів.
• Щоденне ведення звіту Cash flow
• Перевірка відповідності витрат ті їх сум статтям бюджету.
• Участь у формуванні звіту P&L (витратна частина).
15.07.2020-03.03.2021 ТОВ «Асканія-Трейдинг» ( Постачальник в найбільші супермаркети України продуктової продукції), фінансовий департамент, операційний департамент, аналітик.
• Планування річної звітності, в розрізі структури збуту продукції, напрямів збуту, міст та брендів.
• Проведення аналітики в структуризації брендів, прибутковості та впливу на PNL.
• Розрахунок маркетингових відрахувань по містам.
• Складання щотижневої, щомісячної та щорічної звітності .
• Складання та аналіз накопичовальної звітності.
• Приведення до сучасних стандартів попередніх даних в інформаційній системі, щодо впровадження аналітики та формування автоматичної системи даних та звітів.
30.10.2015-27.01.2020 ТОВ «Фармастор» ( ТМ Аптека Доброго дня, Перша соціальна аптека), фінансовий відділ, операційний відділ, аналітик.
• Планування та прогнозування (в залежності від прогнозованого приросту середнього чеку, в залежності від того, як плануються показники кількості чеків, кількості СКЮ) продажів на основі сезонності мережі та загалом ринку на місяць та рік.
• Планування каналів продажів, кількості чеків, вартості середнього чеку, кількості СКЮ в розрізі ТТ та мережі в цілому.
• Планування продажів власної торгової марки.
• Складання індивідуальних планових показників працівників, від яких залежить заробітна плата та відслідковування, зведення цих показників (≈3000 чол.) за звітний період.
• Контроль відхилення (уточнення з операційним директором, а також з дивізійним директором, при узгодженні з комерційним директором) від планових показників.
• Підготовка аналітичних звітів.
• Аналіз діяльності нових об‘єктів.
• Аналіз діяльності конкурентів.
20.01.2014-05.08.2015 ТОВ «Вінстал», фінансовий відділ, економіст.
Обов‘язки:
• Ведення управлінського обліку та створення звітності , відслідковування руху грошових потоків.
• Фінансовий та економічний аналіз.
• Контроль за виконанням бюджету та аналіз відхилень.
• Контроль та аналіз витрат.
• Розрахунок заробітної плати ( мотиваційної частини) працівників.
20.05.2010р.-25.06.2013р. ТОВ «У кравтозапчастина», фінансовий відділ, економіст.
Обов‘язки:
• Консолідація план/факт бюджетів філіалів підприємства.
• Планування та аналіз затрат.
• Збір, узагальнення інформації, створення звітів на основі отриманних даних.
• Організація створення відділу фінансового моніторингу.
09.10.2007р.-15.03.2010р. ТОВ «Фінактив»,фінансовий відділ, економіст.
Обов‘язки:
• Планування, контроль та аналіз грошових потоків;
• Аналіз фінансово-господарської діяльності підприємства, контроль результатів діяльності менеджерів з продажу;
• Складання фінансових щомісячних, квартальних, річних звітів у форматі «дохід-витрати»;
• Контроль дотримання єдиних корпоративних стандартів фінансової звітності та нарахування заробітної плати;
• Відслідковування кредитних виплат;
• Складання звітів та графіків щодо динаміки діяльності підприємства в цілому та в розрізі підрозділів;
• Робота з клієнт-банком та касою.
05.09.2003р.-08.10.2007р. КП «ЦКБ «Арсенал», виробничий відділ, інженер з планування.
Обов‘язки:
• Розкомплектування та запуск у виробництво виробів;
• Визначення собівартості виробів та складання товарних калькуляцій;
• Робота з кадрами.
Освіта
03.02.2006р.-30.01.2007р. Національний університет харчових технологій, факультет обліку, фінансів та підприємницької діяльності, спеціальність «Економіка і підприємництво/Маркетинг», освітньо-професійна програма підготовки магістра, заочна форма навчання. Диплом з відзнакою.
Магістерська робота на тему: «Теоретичні та методичні аспекти дослідження конкурентоспроможності харчового підприємства»
01.09.2003р.-25.01.2006р. Національний університет харчових технологій, факультет обліку, фінансів та підприємницької діяльності, спеціальність «Економіка і підприємництво/Маркетинг», освітньо-професійна програма підготовки бакалавра, заочна форма навчання. Диплом з відзнакою.
01.09.2001р.-30.06.2003р. Київський оптико-механічний технікум, спеціальність «Бухгалтерський облік», освітньо-професійна програма підготовки молодшого спеціаліста, денна форма навчання. Диплом з відзнакою.
Технічні навички: ПК Windows. MS Office: Excel (високий рівень, робота зі зведеними таблицями та великим об‘ємом даних), Word, QlikView, корпоративні програми,куби.
Особисті якості: Відповідальність, пунктуальність, наполеглевість, комунікабельність, працьовитість.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: