• Файл

Ганна

Менеджер з туризму

Розглядає посади: Менеджер з туризму, Менеджер роботи з клієнтами, Оператор 1C, Логіст, Адміністратор, Сервіс-менеджер
Вік: 45 років
Місто: Київ
Розглядає посади:
Менеджер з туризму, Менеджер роботи з клієнтами, Оператор 1C, Логіст, Адміністратор, Сервіс-менеджер
Вік:
45 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Обухова Ганна Олександрівна
Дата народження: 15.02.1980
Сімейний стан: Заміжня
Адреса проживання: м Київ, вул. Є. Чикаленка, 2-4/7
Тел. моб. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Навчання:
2001 р. Київський гуманітарний інститут, економічний факультет.
Спеціальність - маркетинг. Закінчила третій курс.

1999-2001 р. Київський індустріальний технікум, економічний факультет.
Спеціальність - бухгалтерський облік та аудит.

Досвід роботи:
2015-2024 р. Фрилансер по туризму
Посада: (Менеджер по внутрішньому та закордонному туризму)

Підбір та продаж туристичних турів по всьому світу;
Консультації по курортах, готелям та екскурсійним програмам;
Бронювання послуг для клієнтів (екскурсії, зустріч в аеропорту, оренда авто, харчування та інше);
Прорахунок індивідуальних запитів, розробка маршруту туру;
Замовлення квитків на різні заходи;
Підбір та бронювання авіа та ж/д квитків;
Організація корпоративних заходів «під ключ»;
Робота з клієнт-банком;
Наповнення сайту.

2011-2015 р. ТОВ «Український тур»
Посада: (Менеджер по внутрішньому та закордонному туризму)

Підбір та продаж туристичних турів по всьому світу;
Консультації по курортах, готелям та екскурсійним програмам;
Бронювання послуг для клієнтів (екскурсії, зустріч в аеропорту, оренда авто, харчування та інше);
Прорахунок індивідуальних запитів, розробка маршруту туру;
Замовлення квитків на різні заходи;
Організація корпоративних заходів «під ключ»;
Підбір та бронювання авіа та ж/д квитків;
Візові підтримка, супровід на подачу;
Консультація та допомога в оформленні закордонних паспортів;
Наповнення сайту компанії;
Розміщення інформації про компанію в мережі Інтернет, журналах, інформаційних довідниках;
Допомога в розробці ТЗ для туристичного сайту;
Робота з клієнт-банком;
Робота з туристичними агентствами;
Рекламний тур: Чорногорія (травень 2013)

2007-2008 р. ТОВ НТ «Спалах».
Посада: Тестувальник.

Тестування доробок Тетра Офіс, WMS;
Описування знайдених помилок, контроль виправлення і повторний огляд;
Написання тест-планів;
Підтримка групи впровадження.

2006 – 2007 р. ПП «Вітімпекс» (митні послуги).
Посада: Фінансовий аналітик

Оформлення та виписка первинних документів (видаткових накладних, податкових накладних, акти виконаних робіт);
Контроль руху грошових коштів;
Робота з клієнт-банком.

2003 – 2006 р. ТОВ «Вімас Технологи» (Розробка комплексного програмного забезпечення для автоматизації роздрібної та оптової торгівлі). Відділ тестування, впровадження та підтримки клієнтів.

Консультація та супровід користувачів програми ПС Спрут;
Тестування програми ПС Спрут, відтворення помилок, фіксування та опис процесу, при яких виникає помилка;
Контроль виправлення помилок;
Написання тест-планів;
Розробка і впровадження плану навчання співробітників замовника;
Налаштування бізнес-процесу в програмі ПС Спрут відповідно до вимог замовника;
Технічна підтримка клієнтів з питань роботи в програмі ПС Спрут;
Основні клієнти: Караван (Київ), Tuso (Київ), ZZZ (Київ), БУМ, Амстор, Обжора (Донецьк), Лелека (Луганськ), Воcторг (Харків), 555 - гуртово-роздрібна мережа (Івано-Франківськ), Пакко (Луцьк).

2003 – 2003 р. Супермаркет «Буржуй».
Посада: Керівник відділу обліку ТМЦ.

Ведення первинних бухгалтерських документів;
Введення інформації про номенклатурні позиції (товари, послуги, роботи);
Проведення обліку, оформленням документів в електронному та документальному вигляді
(оприбуткування товару, переміщення, повернення товару, списання);
Перевірка сертифікатів якості;
Підготовка та проведення інвентаризації.

2002 -2003 р. Супермаркет «Суcід».
Посада: Керівник відділу обліку ТМЦ.

Введення інформації про номенклатурні позиції (товари, послуги, роботи);
Ведення первинних бухгалтерських документів;
Проведення обліку, оформленням документів в електронному та документальному вигляді
(оприбуткування товару, переміщення, повернення товару, списання);
Контроль залишків в базі даних.

Професійні навички:
Маю досвід роботи в програмах: Word, Excel, ПС Спрут, 1С (управління торгівлею), Тетра офіс, WMS, StarTeam, DevTrack, WordPress, U-ON.Travel, Мої Туристи (CRM система для турагентств), Qui-Quo - сервіс підбору турів.
Особисті якості:
Комунікабельність, доброзичливість, акуратність, уважність, старанність, пунктуальність, вміння працювати в команді, здатність швидко навчатися, аналітичний склад розуму.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: