• PRO

Антон

Маркетолог, 25 000 грн

Розглядає посади:
Маркетолог, Менеджер проєктів
Вид зайнятості:
повна
Вік:
19 років
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Junior marketing specialist

з 05.2024 по 09.2024 (4 місяці)
Ruliad LTD (IT)

Освіта

Київський національний університет імені Тараса Шевченка

Економічний факультет, Маркетинг, Київ
Незакінчена вища, з 2022 по 2026 (4 роки)

Знання і навички

  • Adobe Photoshop
  • Уміння аналізувати
  • MS Excel
  • Пунктуальність
  • Цілеспрямованість
  • Стресостійкість
  • Креативність
  • Самомотивація
  • Розробка маркетингової стратегії
  • Самостійне прийняття рішень
  • Здатність до навчання
  • Digital-маркетинг
  • Google Analytics

Знання мов

  • Англійська — просунутий
  • Українська — вільно
  • Російська — просунутий

Додаткова інформація

Наразі я навчаюся на 3-му курсі за спеціальністю "Маркетинг", в КНУ імені Тараса Шевченка. Є знання "воронки продажів", "чорної скриньки споживача", методів ціноутворення продуктів, послуг, побудови маркетингового бюджету, стратегій ціноутворення, товарної політики, маркетингової політики комунікацій і т.д.

Працював також 4 місяці в британській компанії "Ruliad LTD", де займав посаду Junior Marketing Specialist та виконував такі завдання, як: створення маркетингової стратегії, побудова в Ексель таблиці для звітності керівництву щодо Digital-кампаній, аналіз конкурентів, виявлення їхніх конкурентних переваг, рекомендації на основі цих даних. Проведення регулярних досліджень конкурентів для аналізу і визначення ключових трендів і стратегій в індустрії.
Велику частину роботи складав й Influence marketing, де я займався наповненням медійних баз даних, розроблював повідомлення та встановлював зв'язок з блогерами, журналістами, редакторами блогів.

Проходив безкоштовні курси від маркетологів та таргетологів (Влад Лиманюк, Влад Сачалко), знаю та розумію, як рахувати такі метрики, як: CPM, CPL, CTR, ROI (ROMI), ROAS, CR і т.п. Розумію поняття конверсії, як розрахувати, послідовність дій для виявлення "слабкої" сходинки у воронці продажів.

6 місяців був власником Телеграм каналу на 30 000 підписників, займався повним циклом робіт: від пошуку арбітражних команд і закупівлі трафіку в них, до адміністрування каналу, контролю контенту, якості трафіку та продажу реклами. Більшість знань з розрахунків метрик були застосовані на практиці. Результат - канал зробив 110% від його вартості за 6 місяців.

Читаю професійну літературу, статті, канали в Телеграмі (Наприклад статті Netpeak, книга Маркетингові війни, канал у Телеграм "Таргет, пане"). Цікавлюсь маркетингом, продовжую активно навчатись як в університеті, так і в плані самоосвіти.

Є просунуті навики користування Excel, Canva, Power Point, PhotoShop, Confluence, Jira, Slash, Google Таблиці, знайомий з інтерфейсом Facebook Ads Manager та знаю теоретично, як з ним працювати. Маю сильні організаторські навички, самоорганізований, швидко навчаюся.

Зараз бачу себе в маркетингу, створенні маркетингових стратегій, побудові рекламних кампаній, збільшенні впізнаваності та продажів компанії.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: