• Файл

Ігор

Керівник проєктів та програм

Вік:
36 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Галуга Ігор Любомирович

Дата народження: 16.02.1989р.
Місце проживання: м. Київ
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: і[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Мета: отримання цікавої, перспективної посади в компанії з хорошими умовами роботи та дружним колективом, де я зможу застосовувати і удосконалювати набуті знання та досвід, а також навчитися новому.

Освіта:

2006 – 2010 – Національний університет державної податкової служби України, факультет: фінанси і банківська справа, спеціальність: фінанси. Отримав диплом бакалавра з відзнакою.

2010 – 2011 – Національного університету державної податкової служби України, факультет: фінанси і банківська справа, спеціальність: управління державними фінансами. Отримав диплом магістра з відзнакою.

2013 - Національного університету державної податкової служби України, юридичний факультет (заочна форма навчання). Отримав диплом бакалавра.

Курси:

2004 – 2006 – успішно пройшов курс Junior Achievement “Applied Economics”.

Досвід роботи:

1. ПАТ “Альфа-банк” (http://alfabank.com.ua)
Спеціаліст. Відділу персоналізації і логістики пластикових карточок. Управління операційної підтримки пластикових карт. Операційний блок. З квітня 2011р. по травень 2012р.
Обов’язки:
• емісія платіжних карток клієнтів банку та їх розсилка по відділеням та точкам продаж;
• формування даних для емісії платіжних карток та ПІН-конвертів;
• організація закупки бланків платіжних карток;
• ведення залишків платіжних карток та своєчасне забезпечення необхідною кількістю;
• здійснення процедури знищення платіжних карток клієнтів.

2. ПАТ “Альфа-банк”(http://alfabank.com.ua)
Економіст. Відділу оформлення операцій з платіжними картами. Управління операційної підтримки пластикових карт. Операційний блок. З червня 2012р. по лютий 2013р.(БЕК-офіс).
Обов’язки:
• відкриття та закриття карткових рахунків;
• здійснення операцій поповнення та списання з карткових рахунків;
• блокування та розблокування карткових рахунків;
• формування виписок по картковим рахункам;
• надання консультацій працівникам відділень банку по операціям з платіжними картками;
• знання законодавчої та нормативної бази.

3. ПАТ “Альфа-банк”(http://alfabank.com.ua)
Старший економіст. Відділу оформлення операцій з платіжними картами. Управління операційної підтримки пластикових карт. Операційний блок. З березня 2013р. по травень 2013р.( БЕК-офіс).
Обов’язки:
• відкриття та закриття карткових рахунків;
• здійснення операцій поповнення та списання з карткових рахунків;
• блокування та розблокування карткових рахунків;
• формування виписок по картковим рахункам;
• ведення позабалансових рахунків по емісії ПК;
• надання консультацій працівникам відділень банку по операціям з платіжними картками;
• знання законодавчої та нормативної бази.

4. ПАТ “Альфа-банк”(http://alfabank.com.ua)
Старший спеціаліст. Відділу персоналізації і логістики пластикових карточок. Управління операційної підтримки пластикових карт. Операційний блок. З червня 2013р. по березень 2015р.
Обов’язки:
• емісія платіжних карток клієнтів банку та їх розсилка по відділеням та точкам продаж;
• формування даних для емісії платіжних карток та ПІН-конвертів;
• організація закупки бланків платіжних карток;
• ведення залишків платіжних карток та своєчасне забезпечення необхідною кількістю;
• взаємодія з кур’єрською службою по доставці платіжних карток та ПІН-конвертів;
• взаємодія з компаніями партнерами “Пластик Карта” та “Поллі-Сервіс”;
• участь у проведенні службових розслідувань по вирішенню спірних питань щодо функціонування платіжних карток;
• участь у розробці нормативних документів, що регламентують роботу з пластиковими платіжними картками;
• надання консультацій працівникам відділень банку по доставці платіжних карток та ПІН-конвертів;
• здійснення процедури знищення платіжних карток клієнтів.

5. АТ “Ощадбанк” (https://oschadbank.ua)
Головний економіст. Відділ персоналізації платіжних засобів. Процесинговий центр. Департамент електронної комерції та платіжних засобів. ЦА. З квітня 2015р. по квітень 2025р.
Обов’язки:
• емісія банківських платіжних карток клієнтів банку з магнітною полосою та chip-модулем;
• формування даних для емісії банківських платіжних карток;
• ведення залишків платіжних карток та своєчасне забезпечення необхідною кількістю;
• взаємодія з компаніями партнерами “Пластик Карта” та “Поллі-Сервіс”;
• участь у розробці нормативних документів, що регламентують роботу з пластиковими платіжними картками;
• надання консультацій працівникам відділень банку щодо платіжних карток;
• здійснення процедури знищення банківських платіжних карток;
• знання законодавчої та нормативної бази.

6. АТ “Ощадбанк” (https://oschadbank.ua)
Керівник проектів та програм. Відділу персоналізації платіжних засобів. Управління персоналізації та логістики платіжних засобів. Департаменту процесингу. ЦА. З травня 2025р. по сьогодні.
Обов’язки:
• опрацювання специфікації щодо виробника/постачальника обладнання персоналізації, постачальників чіп-носіїв та персорішеннь по процесинговій системі;
• формування, відладку та тестування файлів налаштувань для персообладнання;
• участь в у впровадженні в промислову експлуатацію нових продуктів, підготовці технічних завдань щодо персоналізації платіжних карток;
• персоналізацію банківських платіжних карток МПС та ПРОСТІР;
• виготовлення тестових та сервісних карток;
• обробка заяв клієнтів на виготовлення платіжних карток;
• підготовка файлів персоналізації платіжних карток для служби безпеки банку;
• організація підготовки процесу забезпечення бланками платіжних карток;
• облік заготівок бланків платіжних карток (ведення відповідних журналів);
• підготовка та формування файлів для персоналізації банківських платіжних карток;
• підготовка та формування файлів для виготовлення карток зовнішнім Персобюро;
• консультаційна підтримка установам Банку з питань випуску платіжних засобів, в тому числі обробка запитів в Сервіс Деск;
• участь у проектних командах з питань, віднесених до компетенції підрозділу;
• запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення;
• забезпечення безпеки інформації, передбачені законодавством України та внутрішніми нормативними документами Банку;
• участь у розробленні та впровадженні заходів щодо мінімізації операційних та комплаєнс-ризиків, направлених на усунення виявлених недоліків внутрішнього контролю.

Навики:
• впевнений користувач програмами (CardManagement, WAY-4, АБС Б-2, Lotus Notes, IS-Card, IS-Rep, WinSCP, Kleopatra, CFront);
• навики роботи зі засобами зв’язку (факс, Е-mail, інтернет);
• впевнений користувач ПК, офісних програм (MS Word, Exel, PowerPoint, Internet Explorer, Outlook Express);

Особисті якості:
цілеспрямований, наполегливий, пунктуальний, активний, впевнений в собі, здатний швидко навчатися, комунікабельний, здатність швидкого прийняття рішення в складних ситуаціях, ставлю мету та досягаю її.

Очікування від роботи:
стабільність, надійність, набуття нового досвіду та знань, висока інтенсивність роботи, дружній колектив, достойна заробітна плата, кар’єрне зростання, самореалізація.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: