• Файл

Ірина

Керівник мережі магазинів

Розглядає посади:
Керівник мережі магазинів, Супервайзер, Директор магазину, Менеджер з навчання персоналу, Бізнес-тренер
Вік:
44 роки
Місто:
Житомир

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Резюме
Данні про себе
Грушевська Ірина Євгеніївна
Дата народження: 20.05.81
Заміжня. Є донька 22 роки.
Адреса:
м. Житомир
Мобільний телефон [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Освіта:
1999 – Отримана освіта по спеціальності «Економіка підприємства », Житомирський технологічний коледж.
2012 – Курси «Основи комп’ютерної грамотності та 1С підприємство» 2021 – 2025 – університет «Крок», бакалавр «Організаційна психологія» Додаткові курси та освіта:
Курс: «Психологічна допомога в умовах війни» - 2022р
«Робота з ПТСР: когнітивно – поведінковий підхід» - 2022р
«Транзактний аналіз в організаціях» (у навчанні на звання Транзакційного
Аналітика у галузі організацій) - 2023 – 2026рр
«Транзактний аналіз для тренерів. Путівник компетенцій», Сільвія Шахнер.
«Коучінг, тереторія усвідомленості», Міжнародна Академія Професійного Коучінгу. Сертифікат коуча ICF.
Цикл внутрішніх тренінгів з запршеним тренером Людмилою Толстолужкою:
Методи управління виконанням.
Методи нематеріальної мотивації.
Складні діалоги.
Управління командою.
Методи розвитку співробітників.

Досвід роботи:
Квітень 2025 – до сьогодні:
Менеджер авддвлу навчання, внутрішній тренер в мережі «Пузата Хата»
• Проведення тренінгів для керівників закладів середньої ланки.
• Розробка матеріалів для внутрішнього телеграм каналу.
• Розробка опитувальників по навчальним матеріалам.
• Адміністрування процесу навчання: ведення статистики, реєстр учасників тренінгів.

Березень 2023 рік – квітень 2025р
Внутрішній тренер, фахівець відділу навчання, суміщення посад
• Проведення внутрішніх офлайн тренінгів для мідл менеджменту мережі по темам «Цикл менеджменту – пріоритети в роботі керівника, делегування, рівні зрілості підлеглих, правила постановки задачі», «Зворотній зв’язок: види, способи надання», «КРІ для керівників магазинів», «Тайм менеджмент – інструменти для оптимізації часу».
• Розробка тренінгів для онлайн та офлайн формату.
• Збір та аналіз запитів на навчання лінійного персоналу.
• Організація та проведення супервізійної групи для мідл менеджменту.
• Участь в розробці стратегії відділу навчання.

2018 рік – квітень 2025р
Директор магазину «Обнова Єврошоп»  Усі попередні функції.
• Аналіз, впровадження та вдосконалення мотиваційної програми для персоналу.
• Контроль та проведення NPS, eNPS в межах магазину.
На посаді директора були досягнуті наступні результати:
• Збільшення персональної довжини чеку продавця консультанта до 2,1 (початкова цифра 1,8).
• Утримання прибутковості магазину в режимі карантину та військового часу.
• Мінімізація плинності кадрів за рахунок покращення внутрішнього середовища, роз’яснювальної роботи з персоналом, прояснення сильних сторін компанії на ринку праці.
Липень 2016 – до 2018року
Старший продавець магазину «Обнова Єврошоп»
• Контроль та організація роботи персоналу: проведення та підготовка навчань по технікам продажів, набір працівників, розробка індивідуальних планів адаптації для стажерів, участь в складанні посадових інструкцій, мотиваційних програм, зарплатного проекту, проведення мотиваційних та критичних бесід, аналіз та надання зворотнього зв’язку по індивідуальних показниках роботи працівників, ведення графіків.
• Робота з контролюючими органами: податкова, муніципальна інспекція, архітектура, поліція, служба прав споживачів, дозвільні органи.
• Забезпечення життєдіяльності магазину: аналіз та розробка КПІ магазину, бюджету, впровадження та організація структурних змін, робота по підвищенню клієнтського сервісу.
• Робота з кадровим резервом: розробка плану наставництва для потенційних керівників, проведення внутрішніх навчань з управління персоналом, навичок делегування, функції контролю, постановки задач, тайм менеджменту.
• Робота з товаром: участь, контроль та організація проведення інвентаризацій та переоцінок товару в магазині, контроль виконання вимог мерчбуку, прийому та списання товару.
• Участь в розробці рекламних акцій, аналіз успішності маркетингових активностей, підбір рекламних площин.
• Внутрішня звітність, робота з касою, підзвітними коштами.
Червень 2014 – липень 2015
Адміністратор магазину меблів «Шара»
• Організація та контроль роботи продавців консультантів.
• Створення умов для виконання КПІ магазину.
• Робота з контролюючими органами.
• Організація та проведення інвентаризацій.
• Проведення та підготовка навчань персоналу по технікам продажів.  Ведення графіків.

Липень 2013 – травень 2014
Адміністратор ювелірного супермаркету «УкрЗолото» Продаж ювелірних виробів.
• Забезпечення життєдіяльності супермаркету.
• Керівництво персоналом торгового залу.
• Звітність в центральний офіс.
• Аналіз продажів.
• Контроль і забезпечення якісного обслуговування покупців.
• Участь в рекламних акціях супермаркету.  Відкриття, закриття супермаркету.
Soft skills – емпатія, стресостійкість, багатозадачність, проактивність, високий рівень критичного мислення, аналітичні здібності.
Досвід роботи з програмами: 1С Торгівля та склад 8, 1 С Підприємство; Windows office, Microsoft Word, Microsoft Excel, PowerPoint, право на водіння автомобіля категорії В з 2008р, є власний автомобіль.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: