- Файл
Денис
Оператор контакт-центру
- Розглядає посади:
- Оператор контакт-центру, Менеджер з продажу, Контент-менеджер, Комплектувальник
- Вік:
- 35 років
- Місто проживання:
- Київ
- Готовий працювати:
- Дистанційно
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/11705931/?puid=273839
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Сінаєвський Денис Вікторович
Дата народження: 15.09.1989 р.
Місце проживання: м. Ніжин
Сімейний стан: не одружений, дітей не маю
тел.: [
Мета:
Офіційне працевлаштування та подальший кар'єрний ріст.
Освіта:
1996-2006 ЗОШ №10 м. Ніжин.
2006-2011 Ніжинський Державний Університет ім. Гоголя, фізико-математичний
факультет, спеціальність соціальна інформатика, спеціаліст.
Досвід роботи:
2011 – 2014, ТОВ ВКФ «Аліна», директор:
- проведення переговорів і укладання договорів на поставку продукції;
- залучення та пошук нових клієнтів;
- аналіз цін на ринку;
- оперативний аналіз господарської діяльності підприємства;
- транспортна логістика.
2014-2015, ТОВ «Інтел-Сервіс», технік з системно адміністрування:
- технічна підтримка та усунення неполадок абоненської бази;
- адміністрування бази даних;
- створення й підтримка в актуальному стані файлу облікових записів користувачів;
- обслуговування мережевих протоколів;
- моніторинг та адміністрування внутрішньої та зовнішньої мережі.
2016, ПАО «Ритейл групп», ТМ «Велмарт», заступник керуючого по контролю
управління:
- аналітика продажів, ведення звітності;
- контроль за дотриманням базових принципів роботи секцій і виробництв;
- контроль витрат компанії;
- мотивація і навчання співробітників, підвищення їх професійного рівня
2017-2019, Приватний підприємець в сфері «торгівля»
2019-2021, Оператор диспетчерської служби (логіст)
- фіксація часу приїзду/виїзду транспорту;
- розподіл вантажу по кур’єрах;
- робота з залишками вантажу;
- фіксація причини розвозу вантажу;
- випуск кур’єра на маршрут;
- здійснення дзвінків клієнтам
Мови:
Українська – рідна, російська – вільно, англійська – вище середнього.
Навички:
Досвідчений користувач: MS Office (Word, Exсel, Access, Power Point, Outlook), навички
роботи з Internet (MS Explorer, Mozilla Firefox, Opera, Safari) і E-mail (Outlook Express), 1C
7.7/8.2, графічними редакторами (Photoshop CS2, CS3; Coral Draw), робота в середовищі MS-
DOS, Windows.
Посвідчення водія категорії “В”, “C” з 2009 року.
Особисті якості:
Комунікабельність, креативність, відповідальність, пунктуальність, стресостійкість.
Інтереси та захоплення:
Техніка, комп’ютерна графіка, ІТ-технології, психологія, спорт.
Схожі кандидати
-
Оператор контакт-центру
Дистанційно -
Фахівець контакт-центра
Дистанційно, Кривий Ріг -
Оператор контакт-центру
Дистанційно -
Оператор контакт-центру
Дистанційно -
Оператор контакт-центру
30000 грн, Дистанційно -
Оператор інтернет-магазину, менеджер кол-центру
12000 грн, Дистанційно