- PRO
Особисті дані приховані
Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/11706444/
Асистент керівника, 30 000 грн
- Розглядає посади:
- Асистент керівника, Адміністратор, Операціоніст, Помічник з персоналу, Помічник керівника з маркетингу
- Вид зайнятості:
- повна, неповна
- Місто проживання:
- Інші країни
- Готовий працювати:
- Дистанційно
Контактна інформація
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Досвід роботи
Асистент керівника
з 10.2023 по 09.2024
(11 місяців)
ФОП, Дистанційно (Нерухомість)
- Управління розкладом керівника, координація всіх ділових і особистих зустрічей.
- Виконання особистих доручень, організація дозвілля, купівля подарунків та бронювання ресторанів.
- Ведення обліку особистих і корпоративних витрат, контроль платежів і рахунків.
- Організація роботи домашнього персоналу, координація побутових питань.
- Планування та супровід інвестиційних і бізнес-проєктів.
- Підготовка звітів, зведень, аналіз інформації для прийняття рішень.
- Контроль виконання завдань підлеглими, комунікація з партнерами.
- Пошук і взаємодія з підрядниками: ремонт, логістика, юридична підтримка.
- Організація поїздок: бронювання готелів, чартерів, візова підтримка.
- Конфіденційне ведення особистих і ділових документів.
- Організація переговорів, супровід на зустрічах, ведення записів.
- Швидке вирішення позаштатних і термінових питань.
- Ведення соціальних мереж і підтримка особистого бренду керівника.
Бізнес Асистент Міжнародна компанія
з 07.2022 по 09.2023
(1 рік 2 місяці)
ФОП, Дистанційно (Дизайн)
- Адміністративна підтримка топменеджменту, організація внутрішніх процесів.
- Планування зустрічей, ведення календаря, координація розкладу кількох керівників.
- Підготовка звітності, бізнес-документів, презентацій, протоколів зборів.
- Взаємодія з клієнтами та партнерами компанії, координація ділового листування.
- Організація відряджень співробітників: логістика, бронювання квитків і готелів.
- Контроль виконання завдань співробітниками, складання звітів про виконану роботу.
- Оформлення платіжних документів, узгодження договорів, робота з бухгалтерією.
- Розвиток і ведення бази даних клієнтів, контрагентів, підрядників.
- Управління офісними процесами: закупівля товарів, робота з кур'єрськими службами.
- Організація заходів: конференцій, бізнес-зустрічей, корпоративних івентів.
- Ведення соціальних мереж і оновлення інформації на сайті компанії.
- Моніторинг ринку, аналіз конкурентів, підготовка пропозицій щодо покращення роботи.
- Збір і аналіз інформації для керівника з різних питань.
Особистий асистент
з 03.2021 по 06.2022
(1 рік 3 місяці)
Приватний асисент бізнесмену/сімʼї, Дистанційно (Приватні особи)
- Організація робочого дня керівника: планування зустрічей, контроль розкладу, нагадування.
- Ведення ділового листування українською, російською та англійською мовами.
- Підготовка звітів, аналітичних довідок, презентацій.
- Організація та координація відряджень: бронювання квитків, готелів, трансферів.
- Контроль виконання доручень керівника, координація взаємодії з партнерами та колегами.
- Ведення документообігу, підготовка договорів, протоколів, службових записок.
- Організація зустрічей, переговорів, підготовка порядку денного та контроль дотримання таймінгу.
- Виконання особистих доручень: замовлення товарів, організація відпочинку, оформлення віз.
- Контроль фінансових операцій: відстеження платежів, ведення бюджету.
- Взаємодія з державними органами та юридичними службами.
- Організація корпоративних заходів, тімбілдінгів та привітань.
- Вирішення термінових і нестандартних завдань у режимі багатозадачності.
- Повне забезпечення конфіденційності та збереження інформації.
Освіта
Київський національний економічний університет
Економіка підприємства, Київ
Вища, з 2019 по 2023 (4 роки)
Знання і навички
- Вмотивованість
- Комунікабельність
- Відповідальність
- UI-дизайн
- MS Office
- Ведення соціальних мереж
- Знання офісних програм
- MS PowerPoint
- Дисциплінованість
- Task management
Знання мов
- Англійська — просунутий
- Німецька — середній
- Російська — вільно
- Українська — вільно
Інші резюме цього кандидата
- PRO
Розглядає посади: Менеджер з продажу, контент-мейкер, Менеджер чата, Менеджер з закупівель
Інші країни
Вища освіта
- Менеджер з продажу, контент мейкер, Rimpler, 1 рік 1 місяць
Дистанційно
ZLATA SHYPINSKA AND I AM A GRAPHIC DESIGNER I’M A GRAPHIC DESIGNER WITH EXPERIENCE IN LOGOS, BANNERS, BRANDING, ILLUSTRATIONS, AND PRESENTATIONS. I FOCUS ON UI/UX DESIGN, CREATING USER-FRIENDLY...
Схожі кандидати
-
Адміністратор, фахівець, помічник керівника, диспетчер, менеджер
Дистанційно, Яготин -
Помічник керівника
Дистанційно -
Office manager
24000 грн, Дистанційно, Дніпро -
Адміністратор рецепції
Дистанційно, Дніпро -
Асистент керівника
Дистанційно, Київ -
Помічник керівника
Дистанційно