Лариса

Бухгалтер по первичной документации, 20 000 грн

Розглядає посади:
Бухгалтер по первичной документации, Бухгалтер, Головний бухгалтер
Вид зайнятості:
повна, неповна
Вік:
42 роки
Місто проживання:
Біла Церква
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Бухгалтер по первичной документации

з 06.2002 по 12.2024 (22 роки 6 місяців)
ФОП, Дистанційно (Роздрібна торгівля)

Маю великий досвід роботи в бухгалтерії, програма 1С 7 та 8 версії.
Була оператором 1С в ювелірному магазині 8 років
-ставила на приход товари, на той час було 14 магазинів по Україні
-проводила інвентаризації по всім магазинам
-робила звірки з постачальниками
-нараховувала всім працівникам ЗП (вн.)
-рахунки, касові чеки, банківські виписки (вся первинна документація)

• Введення та обробка даних у програмі 1С
• Ведення обліку та фінансової звітності
• Підготовка документів та звітів за допомогою 1С
• Контроль за актуальністю інформації в базі даних
• Консультування співробітників з питань роботи з програмою
• Вирішення технічних питань та помилок у роботі з 1С
• Співпраця з програмістами для удосконалення програмного забезпечення
• Проведення інструктажу та навчання персоналу роботі з програмою Маю досвід роботи в бухгалтерії, деякий час, працювала в компанії з продажу та перевезення паливо мастильних матеріалів.

Також декілька років працювала помічником головного бухгалтера в ТОВ БЦ «ДЦ Україна» магазин “Watsons”

Останні місця роботи це:
1. Бухгалтер з первинної документації, оператор 1С, товарознавець в ювелірному магазині

2. Власний інтернет магазин з продажу дитячого одягу, в грудні зачинила)

3. На даний момент працюю менеджером з продажу в інтернет магазині сувенірної продукції. Мене попередили, що дана робота тимчасова (сезонна) на період свят, максимум до 8 Березня. Тому продовжую пошук постійної та стабільної роботи.
Основні обовʼязки: приймати замовлення через Sitniks, обробка замовлень через сайти в Key Crm, телефонія, до продажі по скриптах. Створення ТТН в Key Crm

Готова до навчання, коли повністю вливаюсь в курс діла, впевнено виконую свої обов’язки. Завжди зацікавлена в результаті, швидко приймаю та обробляю замовлення.

Знання і навички

  • Інвентаризація
  • 1С:Підприємство
  • Користувач 1С
  • MS Excel
  • Клієнт-Банк
  • 1С:Бухгалтерія
  • Ведення CRM
  • Наполегливість
  • Користувач Бітрікс24
  • Пунктуальність
  • Здатність до навчання
  • Організованість

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: