• PRO

Юлія

HR-менеджер

Розглядає посади:
HR-менеджер, Рекрутер, HR бізнес-партнер, HR-керівник
Вид зайнятості:
повна, неповна
Вік:
33 роки
Місто проживання:
Полтава
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту, адресу, Facebook, Instagram та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

HR бізнес-партнер

з 09.2024 по нині (11 місяців)
S. І. S. and Sons, Дистанційно (Пошук персоналу, HR)

Обов'язки:
* Формування Команди рекрутерів з нуля;
* Проведення первинних та вторинних співбесід;
* Розробка індивідуальної методики відбору для кожної посади;
* Розробка та впровадження адаптпційної програми для новачків;
* Менторство і наставництво для штату із 10 чоловік з подальшим зростанням команди до 30+ чоловік;
* Закриття таких позицій як: Рекрутери, Помічники керівника, Продакт менеджери, Team Lead, Юристи, Зам керівника, Project Manager, Керівники відділів продажу, QA Engineer, Категорійні менеджери, Системного адміністратора, UI/UX Designer, SMM, Маркетолог;
* Розробка та впровадження HR стратегії, відповідно до бізнес-потреб фірми;
* Розробка системи навчання для поточних співробітників;
* Конторль та Координація роботи штату рекрутерів;
* Управління та аналіз показників ефективності найму;
* Налаштування СРМ системи під потреби підприємства;
* Оптимізація процесів роботи відділу;
* Розробка та впровадження тактичних та стратегічних планів розвитку;
* Урегулювання конфліктів між працівниками.

Досягнення:
* Створення потужних команд Відділу продажу, Маркетингу, Рекрутингу.
* Успішне закриття 23 вакансій впродовж 1 місяця на різні посади.
* Закриття плану найму кожним з найнятих рекрутерів впродовж першого пробного місяця.
* Створення бізнеспроцесів з 0!

HR бізнес-партнер

з 08.2023 по 09.2024 (1 рік 1 місяць)
ТОВ "ФАЙНДБЕРІ", Дистанційно (Роздрібна торгівля)

Обов'язки:
- Підбір персоналу на посади: (Складський працівник, Водій, Юрист, Бухгалтер, Менеджер по роботі з клієнтами);
- Створення вакансій згідно потреб керівництва на jobсайтах;
- Проведення первинних співбесід через телеграм та гуглмит;
- Оцінка кандидатів через телефонні інтерв'ю;
- Розміщення вакансій на різних платформах;
- Аналіз та відбір кандидатури;
- Первинна співбесіда в телефонному режимі;
- Організація співбесід з керівниками відділу;
- Співпраця з власником компанії;
- Моніторинг заробітних плат;
- Зворотній зв'язок від кандидатів, аналіз роботи;
- Ведення внутрішньої звітності.

HR бізнес-партнер Координатор

з 05.2022 по 08.2023 (1 рік 3 місяці)
Симетрія Плюс, Дистанційно (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

Як HR виконувала:
- Підбір спеціалістів на посади (Бухгалтер, Менеджер з продажу, Юрист, Єкономіс)
- Формування кадрового резерву;
- Проведення первинніх та вторинних співбесід;
- Побудова тестових завдань;
- Подальша адаптація співробітника у колективі;
- Контроль за задоволеністю співробітників, утримання на посаді;
- Співпраця з керівництвом компанії;
- Моніторинг заробітних плат;
- Зворотній зв'язок від кандидатів, аналіз роботи.

Як Координатор виконувала:
- Розподілення задач між співробітниками;
- Аналіз та контроль роботи бухгалтерів;
- Генерація скриптів продажу (внутрішнього допродажу);
- Контроль якості виконання завдань бухгалтерами, юристами;
- Здійснення як холодних так і теплих дзвінків по залученню клієнтів;
- Вирішення проблемних питань урегулювання конфліктних ситуацій;
- Обробка вхідних заявок клієнтів;
- Залучення спеціалістів до роботи з клієнтом (Юристів, Фінансистів, Бухгалтерів);
- Тісна співпраця з Юридичним відділом по передачі клієнтів для подальшого оскарження заборгованості;
- Контроль виконання завдання спеціалістом на усіх єтапах роботи;
- Заключення договорів та оформлення їх у СRМ;
- Виставлення рахунків у СRМ системі;
- Контроль дебіторської заборгованості, стимулювання оплат. (90-100%) по рахунках;
- Складання звітів для керівництва.

Аналітик консолідованої інформації

з 09.2020 по 05.2022 (1 рік 8 місяців)
Нова пошта, ТОВ, Полтава (Транспорт, логістика)

Обов'язки:
* Зведення статистичних звітів у Еxele за різними показниками ефективності та швидкості;
* Розгляд заявок щодо відповідності послуг внутрішнім стандартам компанії за показником стандарту швидкості;
* Вирішення конфліктних ситуацій із внутрішніми структурними підрозділами компанії;
* Обробка дзвінків пов'язаних з претримуванням умов за стандартом швидкості, їх коректного виконання та оформлення оскарження, покладених на відділення штрафних санкцій за стандартом швидкості.
* Підготовка та налаштування звітів для керівництва по результатам роботи.

Менеджер по роботі з VIP клієнтами

з 12.2014 по 09.2020 (5 років 9 місяців)
Нова пошта, ТОВ, Полтава (Транспорт, логістика)

Обов'язки:
- Ведення операцій із взаєморозрахунків із дебіторами компанії (Клієнтами Юр особами);
- Виписка рахунків та їх подальша корекція у співпраці з клієнтською бухгалтерією та менеджментом;
- З'ясування конфліктних ситуацій з Юр особами у розрізі ціноутворення та механізмів дисконту;
- Контроль процесу зарахування коштів (рознесення банку);
- Схиляння клієнтів до оплати існуючої оперативної і безнадійної заборгованості;
- За допомогою обдзвону по існуючій базі, складання та розсилання електронних листів, що мотивують до оплати. (Вибивання боргів);
- Збір та аналіз документів щодо безнадійної заборгованості з подальшою передачею їх до Юр відділу для судових розглядів;
- Зведення статистичних звітів у Еxele за різними показниками ефективності та швидкості;
- Розгляд заявок щодо відповідності послуг внутрішнім стандартам компанії за показником стандарту швидкості;
- Вирішення конфліктних ситуацій із внутрішніми структурними підрозділами компанії;
- Обробка дзвінків пов'язаних з претримуванням умов за стандартом швидкості, їх коректного виконання та оформлення оскарження, покладених на відділення штрафних санкцій за стандартом швидкості.
- Підготовка та налаштування звітів для керівництва по результатам роботи.

Досягнення:
Успішна оплата понад 89% накопиченої клієнтами заборгованості.
Мінімальна кількість конфліктних ситуацій під час роботи!

Освіта

Полтавська державна аграрна академія ПДАА

Облік і аудит, Полтава
Вища, з 2011 по 2014 (3 роки)

Червоний диплом!

Юридична академія Імені Ярослава Мудрого

Господарське право, Полтава
Незакінчена вища, з 2011 по 2012 (1 рік)

(Заочна Форма) Повністю закінчений 1 рік навчання. З можливістю продовжити у будьякий момент.

Аграрно-Экономический колледж ПДАА

Облік і аудит, Полтава
Вища, з 2008 по 2011 (3 роки)

З подальшим переходом у Аграрну академію.

Знання і навички

  • Communicability
  • User Bitrix24
  • MS Office
  • Deep Learning
  • Responsibility
  • 1C:Enterprise
  • Conducting negotiations
  • Analysis of recruiting metrics
  • Recruitment
  • Recruitment of bank personnel
  • Recruitment for retail
  • Attentiveness
  • Adaptability
  • Conscientiousness
  • Conducting interviews
  • Search for candidates on Djinni
  • Search for candidates on Work.ua
  • Search for candidates on LinkedIn
  • Interviewing
  • Positive thinking
  • Organization of personnel adaptation
  • Empathic
  • Google Docs
  • Work with the database
  • Management skills
  • Worksection
  • Marketing
  • Affiliate Marketing
  • Flexibility of the mind
  • Personnel management
  • Conducting telephone interviews
  • Team management
  • Building an HR brand

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — середній

Додаткова інформація

Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Ел. пошта: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Розглядаю лише віддалену роботу.
Активна, імпатична, відкрита до змін і нестандартних підходів в роботі, люблю розвиток, і впровадження нових підходів.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: