Сайт пошуку роботи №1 в Україні
- Файл
Особисті дані приховані
Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/11750994/
Менеджер, керівник відділу ланцюгів постачання, логістики
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Завантажений файл
Файл містить ще 2 сторінки
Версія для швидкого переглядуЦе резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
ОЛЕНА ОБОЗНЕНКО
Моб.тел.: [відкрити контакти ](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти ](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Місце проживання: Київ (Шевченківський р-н)
Вік: 48 роки
Резюме
Кваліфікація:
Більш ніж 20-річний досвід роботи в логістиці та управлінні складами, аналізом та побудовою
ефективних процесів ланцюгів постачання, розробкою алгоритмів управління запасами,
оптимізацією логістики та процесів функціонування складських господарств, побудову
процесів з «0», контролю та зниженні витрат, співпраці та обслуговуванні клієнтів, управлінні
проектами, плануванні, аналізу та вдосконаленні ключових показників ефективної роботи
(KPI), бюджетуванні, управлінні командою та розвитку персоналу.
Освіта:
2001-2004 рр.: Міжрегіональна академія управління персоналом, Інститут бізнесу, магістр
«Бізнес адміністрування».
1993-1999 рр .: Національний технічний університет України «Київський політехнічний
інститут», Кафедра електроніки, ступінь бакалавра та спеціаліста «Медичні акустичні
прилади та системи».
Професійний досвід:
Жовт. 2020 – по т.ч.
Компанія: НАК «Нафтогаз України»
Посада: Менеджер/в.о. начальника відділу управління ланцюгами постачання (Груд.
2022-Вер.2024).
Координація та контроль за побудовою ефективних системи управління запасами
та складським господарством підприємств Групи Нафтогаз:
- Аналіз та розробка алгоритмів по підвищенню ефективності управління запасами, в тому
числі:
- Дотримання встановлених правил приймання, розміщення, зберігання,
переміщення та відвантаження запасів та встановлених строків зберігання;
- впровадження методу FIFO
- управління запасами, що надходять та використовуються під виробничі проекти
(Q-запаси)
- проведення інвентаризації та аналіз результатів (щорічні, циклічні та вибіркові
інвентаризації), надання рекомендацій щодо підвищення ефективності
проведення інвентаризацій;
- виявлення та зберігання залежалих/неліквідних запасів, алгоритм відокремлення
«вільного запасу» від «неліквідів/залежалих» (Е-запаси в SAP/ERP)
- виконання планів списання, продажу і/або утилізації запасів, що набули статусу
неліквідних
- нормування і підтримка визначених рівнів поточно-виробних і ремонтно-
Internal
експлуатаційних запасів, страхових та аварійних запасів.
- Методологічна підтримка при розробленні і впровадженні регламентуючих
документів, що стосуються управління запасами.
- Аналіз ефективності роботи наявних складських господарств та оптимізація їх
кількості.
Створення системи аналітики та управлінської звітності в частині управління
запасами та складської логістики:
- Аналіз та підготовка звітів (надходження, споживання, списання, переміщення, об’ємів
неліквідів/без руху, зміни об’ємів запасів по групам, категоріям та ін.)
- збір, консолідація й аналіз даних складських об’єктів.
- розробка та аналіз ключових показників оцінки ефективності управління запасами
(коефіцієнт оборотності, рівень запасів (по товарним групам, без руху та іншим категоріям),
надходження/списання - дашборд на PowerBI)
Керування командою відділу:
- розподілення функціональних обов’язків з згідно компетенцій працівників та завдань з
урахуванням завантажень та встановлених строків виконання.
- опрацювання службових записок, наказів, розпоряджень керівництва, контроль виконання.
- Встановлення індивідуальних цілей, проведення оцінки їх виконання.
Впровадження/участь у наступних проектах/завданнях:
1. «Автоматизована система управління складським господарством
(WMS)»:Опис бізнес процесів для створення технічного завдання, координація
учасників проекту, розробка алгоритмів впровадження проекту та збору
інформації, вибір функціоналу системи, аналіз пропозицій ринку;
2. Система адресного зберігання на базі SAP ERP/HANA на складських об’єктах
Групи: розробка алгоритму впровадження в модулі MM, створення методології
та регламентуючого документу по впровадженню, керування реалізацією на
складах, проведення навчання працівників складів та підтримка на різних
етапах впровадження, аналіз виконання та усунення технічних помилок,
проведення інвентаризації та аналіз оптимізації розміщення запасів за
допомогою адресного зберігання;
3. Розробка нового алгоритму впровадження принципу FIFO на базі SAP та
аналітики виконання принципу через звітність в PowerBI;
4. Впровадження процедури управління неліквідами (включаючи в сис-мі SAP);
5. Оптимізація складського господарства Групи - аналіз потреби підприємств
Групи у складах, розрахунок оптимальної кількості складів та персоналу,
розробка плану створення центральних складів (хабів);
6. Розробка алгоритму та проведення тестування збору, передачі та наповнення
системи SAP ERP/HANA ваго-габаритними характеристиками;
7. Координація та контроль проекту зі створенням єдиного довідника матеріалів
(модуль MDG);
8. Перехід на систему S4/HANA - участь у перенесенні бази даних адресного
зберігання.
Січ. 2019 – Лют. 2020.
Компанія: Самсунг Електронікс Україна Компані
Посада: Керівник відділу операцій із запчастинами
Відповідальна за повний цикл операцій з запчастинами та управління командою (8
працівників) у Департаменті сервісного обслуговування:
Internal
• Контроль роботи складу запчастин:
- управління та контроль виконання функцій 3PL оператором з руху запчастин на складі
(приймання/відпуск товару, оприбуткування/списання в SAP/WMS, пакування,
розташування, інвентаризація, повернення та претензії, відвантаження транспортним
компаніям згідно графіків та умов компанії, якість та своєчасність процесів у сис-мах
SAP/WMS);
- кооперація з 3PL щодо вдосконалення та оптимізації процесів згідно вимог компанії;
- Контроль та вдосконалення всіх процесів щодо досягнення ключових показників складу
(KPI);
- контроль за забезпеченням обладнанням складу, контроль за безпекою та профілактичні
дії для щодо запобігання проблем з безпекою, поліпшення інфраструктури складу;
- управління витратами складу та планування бюджету;
- управління складськими запасами (поповнення складу, аналіз нерухливих та несправних
запчастин, повернення на склад);
- управління процесом утилізації запасних частин та матеріалів;
- управління зоною відновлення та ремонту ЖК дисплеїв (оптимізація, управління витратами
та запасними частинами, впровадження нових процесів).
Прогнозування та планування, імпорт та експорт товарів, KPI:
- щоденне управління замовленнями на відвантаження/закупівлю(SO, PO), претензіями,
дефіцитом товару на складі;
- контроль за спеціальними категоріями запчастин - Safety stock, VIP та fast moving parts для
запобігання повернення продуктів;
- аналіз складських запасів, контроль показника обертання складу (PSM) та оптимізація з
метою зниження витрат;
- співпраця та постійний контакт з постачальниками/заводами щодо виконання об’ємів
поставок, підготовка контрактів з вендорами;
- управління та вдосконалення ланцюга поставок (графік доставки, робота з перевізниками,
оптимізація логістичних витрат, повернення запчастин);
- комунікація та співпраця з відділом логістики імпорту / експорту та фінансів щодо виконання
поставок у строки та оптимізації витрат;
-управління та вдосконалення ключових показників (KPI: Back orders – наявність/відсутність
товару на складі при розміщенні замовлення, PAR - поставка товару у зазначені терміни та
ін.).
Перевізники та поставка товару:
- робота з локальними перевізниками, контроль виконання умов поставок;
- вдосконалення термінів, сервісу та витрат локальних поставок;
- управління вхідними / вихідними претензіями;
- вдосконалення рівня обслуговування клієнтів (зворотній зв’язок, надання інформації з
поставок та технічної інформації, документообіг).
Інші завдання:
- інновації процесів та вдосконалення роботи відділу, оптимізації витрат;
- управління командою, Індивідуальний План Цілей команди, аналіз та оцінка ефективного
розподілення навантаження та завдань в команді, План ролей та відповідальності в команді;
- підготовка та участь у проведенні тендерів у всіх направленнях роботи відділу (перевізники
(міжнародні/локальні), інфраструктура складу, роботи з реконструкції складу, 3PL оператори,
утилізація та інше).
Internal
Серп. 2008 – Груд. 2018.
Компанія: Тетра Пак Україна
Посада: Керівник відділу запчастин
Управління та контроль логістики запчастин та операцій складу запчастин (3PL):
- щоденний контроль за постачанням та відвантаженням запчастин, контроль руху товару
на складі;
- аналіз залишків та поповнення критичних запчастин, легкозаймистих речовин та
небезпечних товарів, інвентарізація;
- постійне вдосконалення процесів складу запчастин та контроль ключових показників
діяльності;
- міжнародні та локальні перевезення - робота з перевізниками, калькуляція та оптимізація
витрат, контроль термінів поставки;
- робота з претензіями з постачання запчастин – якість, кількість, строки та умови
постачання, претензії до перевізників;
- контроль процесів імпорту та експорту, митного оформлення (робота з брокерами);
- аналіз та оптимізація логістичних витрат - зберігання та адміністрування складу (3PL),
транспортні та митні витрати.
Управління та координація обслуговування клієнтів (customer service), контроль за :
- якістю та термінами обробки замовлень та документообігу;
- технічною підтримкою клієнтів, оновленням цін та знижок, калькуляцією комерційних
пропозицій;
- договори на поставку товарів (продаж запчастин, постачання та експорт запчастин);
- ключовими показниками обслуговування клієнтів, аналіз та вдосконалення.
Управління командою відділу запчастин (4 співробітника):
- аналіз та оцінка ефективного розподілення навантаження та завдань в команді для
ефективного роботи та досягнення цілей (team mapping);
- встановлення та оцінка індивідуальних цілей команди, аналіз виконання та особистого
вкладу працівників у досягнення відділом встановлених цілей по ключовим показникам;
- індивідуальний плану розвитку та підвищення функціональної компетентності;
- участь у процесі підбору працівників та складання посадових інструкцій.
Участь у проектах: Оптимізація складу запчастин у кластері (2010), Вдосконалення
складу запчастин на фабриці (2011), Оптимізація процесів логістики обладнання (2012),
Прямі поставки запчастин до клієнтів (2016), Створення ланцюга поставки запчастин та
адміністрування складу з 3PL оператором (2016-2017).
Квіт. 2004 – Серп. 2008
Компанія: Сіменс Україна (Департамент Медтехніки)
Посада: Менеджер з продажу та логістики запчастин
- управління процесами руху запчастин та надання сервісних послуг – процедура продажу
запчастин клієнтам, укладення договорів, процедури з імпорту та експорту, калькуляція
цін та витрат, планування поставок, контроль надходжень та дебіторської заборгованості;
- процеси адміністрування запасних частин у SAP R / 3 (P41);
- підготовка комерційних пропозицій в т.ч. розрахунки, переговори та укладення договорів,
контроль прийому замовлень та виконання;
- виставлення рахунків клієнтам та документообіг, оформлення дозволів;
Internal
- підготовка тендерної документації та участь у тендерах на запчастини до медичного
обладнання в Україні (відкриті торги, державні закупівлі, запити на котирування цін);
- ведення проектів з аналізу та розрахунку цін та витрат запчастин у програмі EXACT;
Верес. 2003 – Берез. 2004
Компанія: ТОВ “VSV” (Обладнання до супутникового, кабельного, готельного ТБ)
Посада: Комерційний директор
- управління комерційним відділом;
- ведення переговорів з продажу товарів, укладання контрактів та контроль виконання,
контроль дебіторської заборгованості;
- організація та управління бізнес процесами у відділі;
- розвиток бізнесу та підвищення продажу товарів, цінова політика та стратегія, організація
процесів продажу та закупівель, планування, бюджетування, звітність.
Верес. 2000 – Верес. 2003
Компанія: ТОВ “VSV” (Обладнання до супутникового, кабельного, готельного ТБ)
Посада: Старший менеджер
- робота з клієнтами, надання підтримки та необхідної інформації по товарам та послугам,
виставлення рахунків, документообіг, укладання контракті на продаж товарів та контроль
за виконанням, ведення клієнтської бази;
- калькуляція прайс-листа, складання комерційних пропозицій;
- організація імпорту та експорту товарів, планування закупівель, робота з брокерами;
- ведення та контроль гарантійного обслуговування;
- проведення маркетингових досліджень;
- керування та оптимізація складу;
- організація та участь у виставках, підготовка рекламних матеріалів.
Трав. 1999 – Верес. 2000
Компанія: ТОВ “VSV” (Обладнання до супутникового, кабельного, готельного ТБ)
Посада: Менеджер з продажу
- робота з клієнтами, надання підтримки та необхідної інформації по товарам та послугам,
виставлення рахунків та складання комерційних пропозицій;
- документообіг, укладення контрактів на продаж та контроль за виконанням;
- ведення клієнтської бази;
- проведення маркетингових досліджень.
Серп. 1998 – Трав. 1999
Компанія: ТОВ “VSV” (Обладнання до супутникового, кабельного, готельного ТБ)
Посада: Офіс менеджер
- обробка вхідних дзвінків;
- документообіг;
- бізнес кореспонденція та рекламні матеріали.
Трав. 1997 – Серп. 1998
Кампанія: МакДональдз Україна ( Ресторан «Лук’янівська»).
Посада: Член бригади
Internal
Робота у ресторані (касир, прибирання, готування іжи).
Знання мов: Англійська – Advanced, Російська/Українська – вільно.
Знання програм: Вільний користувач MS Office, Power Point, гарне знання Excel (побудова
аналітики, звітів), SAP R3/HANA (модуль MM, PS), Power BI, BI/BO, Мегаполіс.
Водійське посвідчення: категорія B
Особисті якості: аналітичне та стратегічне мислення, відповідальність, цілеспрямованість,
комунікабельність, ініціативність.
Рекомендації та відгуки можно знайти на моєї сторінці в LinkedIn -
[відкрити контакти ](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Internal
Моб.тел.: [
E-mail: [
Місце проживання: Київ (Шевченківський р-н)
Вік: 48 роки
Резюме
Кваліфікація:
Більш ніж 20-річний досвід роботи в логістиці та управлінні складами, аналізом та побудовою
ефективних процесів ланцюгів постачання, розробкою алгоритмів управління запасами,
оптимізацією логістики та процесів функціонування складських господарств, побудову
процесів з «0», контролю та зниженні витрат, співпраці та обслуговуванні клієнтів, управлінні
проектами, плануванні, аналізу та вдосконаленні ключових показників ефективної роботи
(KPI), бюджетуванні, управлінні командою та розвитку персоналу.
Освіта:
2001-2004 рр.: Міжрегіональна академія управління персоналом, Інститут бізнесу, магістр
«Бізнес адміністрування».
1993-1999 рр .: Національний технічний університет України «Київський політехнічний
інститут», Кафедра електроніки, ступінь бакалавра та спеціаліста «Медичні акустичні
прилади та системи».
Професійний досвід:
Жовт. 2020 – по т.ч.
Компанія: НАК «Нафтогаз України»
Посада: Менеджер/в.о. начальника відділу управління ланцюгами постачання (Груд.
2022-Вер.2024).
Координація та контроль за побудовою ефективних системи управління запасами
та складським господарством підприємств Групи Нафтогаз:
- Аналіз та розробка алгоритмів по підвищенню ефективності управління запасами, в тому
числі:
- Дотримання встановлених правил приймання, розміщення, зберігання,
переміщення та відвантаження запасів та встановлених строків зберігання;
- впровадження методу FIFO
- управління запасами, що надходять та використовуються під виробничі проекти
(Q-запаси)
- проведення інвентаризації та аналіз результатів (щорічні, циклічні та вибіркові
інвентаризації), надання рекомендацій щодо підвищення ефективності
проведення інвентаризацій;
- виявлення та зберігання залежалих/неліквідних запасів, алгоритм відокремлення
«вільного запасу» від «неліквідів/залежалих» (Е-запаси в SAP/ERP)
- виконання планів списання, продажу і/або утилізації запасів, що набули статусу
неліквідних
- нормування і підтримка визначених рівнів поточно-виробних і ремонтно-
Internal
експлуатаційних запасів, страхових та аварійних запасів.
- Методологічна підтримка при розробленні і впровадженні регламентуючих
документів, що стосуються управління запасами.
- Аналіз ефективності роботи наявних складських господарств та оптимізація їх
кількості.
Створення системи аналітики та управлінської звітності в частині управління
запасами та складської логістики:
- Аналіз та підготовка звітів (надходження, споживання, списання, переміщення, об’ємів
неліквідів/без руху, зміни об’ємів запасів по групам, категоріям та ін.)
- збір, консолідація й аналіз даних складських об’єктів.
- розробка та аналіз ключових показників оцінки ефективності управління запасами
(коефіцієнт оборотності, рівень запасів (по товарним групам, без руху та іншим категоріям),
надходження/списання - дашборд на PowerBI)
Керування командою відділу:
- розподілення функціональних обов’язків з згідно компетенцій працівників та завдань з
урахуванням завантажень та встановлених строків виконання.
- опрацювання службових записок, наказів, розпоряджень керівництва, контроль виконання.
- Встановлення індивідуальних цілей, проведення оцінки їх виконання.
Впровадження/участь у наступних проектах/завданнях:
1. «Автоматизована система управління складським господарством
(WMS)»:Опис бізнес процесів для створення технічного завдання, координація
учасників проекту, розробка алгоритмів впровадження проекту та збору
інформації, вибір функціоналу системи, аналіз пропозицій ринку;
2. Система адресного зберігання на базі SAP ERP/HANA на складських об’єктах
Групи: розробка алгоритму впровадження в модулі MM, створення методології
та регламентуючого документу по впровадженню, керування реалізацією на
складах, проведення навчання працівників складів та підтримка на різних
етапах впровадження, аналіз виконання та усунення технічних помилок,
проведення інвентаризації та аналіз оптимізації розміщення запасів за
допомогою адресного зберігання;
3. Розробка нового алгоритму впровадження принципу FIFO на базі SAP та
аналітики виконання принципу через звітність в PowerBI;
4. Впровадження процедури управління неліквідами (включаючи в сис-мі SAP);
5. Оптимізація складського господарства Групи - аналіз потреби підприємств
Групи у складах, розрахунок оптимальної кількості складів та персоналу,
розробка плану створення центральних складів (хабів);
6. Розробка алгоритму та проведення тестування збору, передачі та наповнення
системи SAP ERP/HANA ваго-габаритними характеристиками;
7. Координація та контроль проекту зі створенням єдиного довідника матеріалів
(модуль MDG);
8. Перехід на систему S4/HANA - участь у перенесенні бази даних адресного
зберігання.
Січ. 2019 – Лют. 2020.
Компанія: Самсунг Електронікс Україна Компані
Посада: Керівник відділу операцій із запчастинами
Відповідальна за повний цикл операцій з запчастинами та управління командою (8
працівників) у Департаменті сервісного обслуговування:
Internal
• Контроль роботи складу запчастин:
- управління та контроль виконання функцій 3PL оператором з руху запчастин на складі
(приймання/відпуск товару, оприбуткування/списання в SAP/WMS, пакування,
розташування, інвентаризація, повернення та претензії, відвантаження транспортним
компаніям згідно графіків та умов компанії, якість та своєчасність процесів у сис-мах
SAP/WMS);
- кооперація з 3PL щодо вдосконалення та оптимізації процесів згідно вимог компанії;
- Контроль та вдосконалення всіх процесів щодо досягнення ключових показників складу
(KPI);
- контроль за забезпеченням обладнанням складу, контроль за безпекою та профілактичні
дії для щодо запобігання проблем з безпекою, поліпшення інфраструктури складу;
- управління витратами складу та планування бюджету;
- управління складськими запасами (поповнення складу, аналіз нерухливих та несправних
запчастин, повернення на склад);
- управління процесом утилізації запасних частин та матеріалів;
- управління зоною відновлення та ремонту ЖК дисплеїв (оптимізація, управління витратами
та запасними частинами, впровадження нових процесів).
Прогнозування та планування, імпорт та експорт товарів, KPI:
- щоденне управління замовленнями на відвантаження/закупівлю(SO, PO), претензіями,
дефіцитом товару на складі;
- контроль за спеціальними категоріями запчастин - Safety stock, VIP та fast moving parts для
запобігання повернення продуктів;
- аналіз складських запасів, контроль показника обертання складу (PSM) та оптимізація з
метою зниження витрат;
- співпраця та постійний контакт з постачальниками/заводами щодо виконання об’ємів
поставок, підготовка контрактів з вендорами;
- управління та вдосконалення ланцюга поставок (графік доставки, робота з перевізниками,
оптимізація логістичних витрат, повернення запчастин);
- комунікація та співпраця з відділом логістики імпорту / експорту та фінансів щодо виконання
поставок у строки та оптимізації витрат;
-управління та вдосконалення ключових показників (KPI: Back orders – наявність/відсутність
товару на складі при розміщенні замовлення, PAR - поставка товару у зазначені терміни та
ін.).
Перевізники та поставка товару:
- робота з локальними перевізниками, контроль виконання умов поставок;
- вдосконалення термінів, сервісу та витрат локальних поставок;
- управління вхідними / вихідними претензіями;
- вдосконалення рівня обслуговування клієнтів (зворотній зв’язок, надання інформації з
поставок та технічної інформації, документообіг).
Інші завдання:
- інновації процесів та вдосконалення роботи відділу, оптимізації витрат;
- управління командою, Індивідуальний План Цілей команди, аналіз та оцінка ефективного
розподілення навантаження та завдань в команді, План ролей та відповідальності в команді;
- підготовка та участь у проведенні тендерів у всіх направленнях роботи відділу (перевізники
(міжнародні/локальні), інфраструктура складу, роботи з реконструкції складу, 3PL оператори,
утилізація та інше).
Internal
Серп. 2008 – Груд. 2018.
Компанія: Тетра Пак Україна
Посада: Керівник відділу запчастин
Управління та контроль логістики запчастин та операцій складу запчастин (3PL):
- щоденний контроль за постачанням та відвантаженням запчастин, контроль руху товару
на складі;
- аналіз залишків та поповнення критичних запчастин, легкозаймистих речовин та
небезпечних товарів, інвентарізація;
- постійне вдосконалення процесів складу запчастин та контроль ключових показників
діяльності;
- міжнародні та локальні перевезення - робота з перевізниками, калькуляція та оптимізація
витрат, контроль термінів поставки;
- робота з претензіями з постачання запчастин – якість, кількість, строки та умови
постачання, претензії до перевізників;
- контроль процесів імпорту та експорту, митного оформлення (робота з брокерами);
- аналіз та оптимізація логістичних витрат - зберігання та адміністрування складу (3PL),
транспортні та митні витрати.
Управління та координація обслуговування клієнтів (customer service), контроль за :
- якістю та термінами обробки замовлень та документообігу;
- технічною підтримкою клієнтів, оновленням цін та знижок, калькуляцією комерційних
пропозицій;
- договори на поставку товарів (продаж запчастин, постачання та експорт запчастин);
- ключовими показниками обслуговування клієнтів, аналіз та вдосконалення.
Управління командою відділу запчастин (4 співробітника):
- аналіз та оцінка ефективного розподілення навантаження та завдань в команді для
ефективного роботи та досягнення цілей (team mapping);
- встановлення та оцінка індивідуальних цілей команди, аналіз виконання та особистого
вкладу працівників у досягнення відділом встановлених цілей по ключовим показникам;
- індивідуальний плану розвитку та підвищення функціональної компетентності;
- участь у процесі підбору працівників та складання посадових інструкцій.
Участь у проектах: Оптимізація складу запчастин у кластері (2010), Вдосконалення
складу запчастин на фабриці (2011), Оптимізація процесів логістики обладнання (2012),
Прямі поставки запчастин до клієнтів (2016), Створення ланцюга поставки запчастин та
адміністрування складу з 3PL оператором (2016-2017).
Квіт. 2004 – Серп. 2008
Компанія: Сіменс Україна (Департамент Медтехніки)
Посада: Менеджер з продажу та логістики запчастин
- управління процесами руху запчастин та надання сервісних послуг – процедура продажу
запчастин клієнтам, укладення договорів, процедури з імпорту та експорту, калькуляція
цін та витрат, планування поставок, контроль надходжень та дебіторської заборгованості;
- процеси адміністрування запасних частин у SAP R / 3 (P41);
- підготовка комерційних пропозицій в т.ч. розрахунки, переговори та укладення договорів,
контроль прийому замовлень та виконання;
- виставлення рахунків клієнтам та документообіг, оформлення дозволів;
Internal
- підготовка тендерної документації та участь у тендерах на запчастини до медичного
обладнання в Україні (відкриті торги, державні закупівлі, запити на котирування цін);
- ведення проектів з аналізу та розрахунку цін та витрат запчастин у програмі EXACT;
Верес. 2003 – Берез. 2004
Компанія: ТОВ “VSV” (Обладнання до супутникового, кабельного, готельного ТБ)
Посада: Комерційний директор
- управління комерційним відділом;
- ведення переговорів з продажу товарів, укладання контрактів та контроль виконання,
контроль дебіторської заборгованості;
- організація та управління бізнес процесами у відділі;
- розвиток бізнесу та підвищення продажу товарів, цінова політика та стратегія, організація
процесів продажу та закупівель, планування, бюджетування, звітність.
Верес. 2000 – Верес. 2003
Компанія: ТОВ “VSV” (Обладнання до супутникового, кабельного, готельного ТБ)
Посада: Старший менеджер
- робота з клієнтами, надання підтримки та необхідної інформації по товарам та послугам,
виставлення рахунків, документообіг, укладання контракті на продаж товарів та контроль
за виконанням, ведення клієнтської бази;
- калькуляція прайс-листа, складання комерційних пропозицій;
- організація імпорту та експорту товарів, планування закупівель, робота з брокерами;
- ведення та контроль гарантійного обслуговування;
- проведення маркетингових досліджень;
- керування та оптимізація складу;
- організація та участь у виставках, підготовка рекламних матеріалів.
Трав. 1999 – Верес. 2000
Компанія: ТОВ “VSV” (Обладнання до супутникового, кабельного, готельного ТБ)
Посада: Менеджер з продажу
- робота з клієнтами, надання підтримки та необхідної інформації по товарам та послугам,
виставлення рахунків та складання комерційних пропозицій;
- документообіг, укладення контрактів на продаж та контроль за виконанням;
- ведення клієнтської бази;
- проведення маркетингових досліджень.
Серп. 1998 – Трав. 1999
Компанія: ТОВ “VSV” (Обладнання до супутникового, кабельного, готельного ТБ)
Посада: Офіс менеджер
- обробка вхідних дзвінків;
- документообіг;
- бізнес кореспонденція та рекламні матеріали.
Трав. 1997 – Серп. 1998
Кампанія: МакДональдз Україна ( Ресторан «Лук’янівська»).
Посада: Член бригади
Internal
Робота у ресторані (касир, прибирання, готування іжи).
Знання мов: Англійська – Advanced, Російська/Українська – вільно.
Знання програм: Вільний користувач MS Office, Power Point, гарне знання Excel (побудова
аналітики, звітів), SAP R3/HANA (модуль MM, PS), Power BI, BI/BO, Мегаполіс.
Водійське посвідчення: категорія B
Особисті якості: аналітичне та стратегічне мислення, відповідальність, цілеспрямованість,
комунікабельність, ініціативність.
Рекомендації та відгуки можно знайти на моєї сторінці в LinkedIn -
[
Internal
Схожі кандидати
-
Керівник із закупівель
Київ -
Директор з логістики, керівник відділу, керуючий офісом, supply chain, logist
Київ -
Керівник відділу закупівель
Київ -
Директор із закупівель
Київ -
Керівник відділу
Київ, Вінниця , ще 7 міст -
Керівник відділу постачання
Київ