• Файл

Вікторія

Бренд-менеджер

Розглядає посади:
Бренд-менеджер, Менеджер з постачання, Кейкаунт
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

РЕЗЮМЕ

Авсєєвич Вікторія Георгіївна

Особисті дані
Дата народження: 7 вересня 1989 р.
Телефон мобільний: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

ОСВІТА

2006 – лютий 2012р.р. – Міжрегіональна Академія управління персоналом; факультет: міжнародні відносини (країни Європейського Союзу)
Форма навчання: денна
Отримала ступінь магістра, кваліфікація міжнародник-політолог, перекладач

ДОСВІД РОБОТИ

червень 2023 р. – по сьогодні - менеджер по роботі з клієнтами “Farfacia”:
• здійснення ефективних комунікацій з клієнтами;
• обробка вхідних запитів та вирішення проблем клієнтів шляхом надання якісної консультації, робота в програмі CRM;
• ведення клієнтської бази;
• ознайомлення клієнтів із продуктами компанії, їх особливостями, поточними акціями та пропозиціями;
• планування і проведення аналітичної роботи, звітність.

травень 2015 р. - серпень 2019 р. – фахівець з тендерів та питань страхування ТОВ “Аон Україна” (м. Київ).
Функціональні обов’язки:
• вивчення тендерної документації;
• формування пакету документів та участь в тендерах;
• контроль виконання зобов’язань за умовами тендера;
• підготовка звітності по тендерам;
• консультування клієнтів та партнерів з питань страхування, підготовка пропозицій, проведення презентацій, зустрічей, переговорів;
• ведення клієнта в процесі дії договору страхування (консультування, сервісна підтримка);
• опрацювання та перевірка документів при заключенні договорів страхування;
• складання розрахунків та страхових актів за страховими випадками;
• укладання договорів страхування, додаткових угод та іншої документації за договорами КАСКО, ОСГО, ДГО тощо;
• внесення змін в діючі договори, внесення даних в інформаційну систему.

грудень 2012р. – вересень 2014 р. – адміністратор Консульського відділу Посольства Угорщини в м. Києві.
Функціональні обов’язки:

• робота з клієнтами, прийом та обробка їх документів на отримання шенгенської візи категорії «С»;
• перевірка та внесення відповідних даних в шенгенську систему;
• перевірка та підготовка проїзних документів до видачі клієнтам;
• отримання та обробка документів з Візових центрів Посольства Угорщини в Україні;
• сканування та перенесення даних в шенгенську систему;
• перевірка та пакування закордонних паспортів клієнтів, відправка за місцем призначення;
• формування справ відповідно до затвердженої системи, забезпечення їх збереження та здача в архів у встановлені терміни.

листопад 2010 р. – липень 2012 р. - помічник генерального директора МГО «Міжнародна Кадрова Академія» (м.Київ).
Функціональні обов’язки:

• прийом і перевірка правильності оформлення підготовлених проектів документів перед передачею керівнику на підпис, якісне їх редагування;
- прийом надходжуючої на розгляд керівника кореспонденції для використання в процесі роботи або підготовки відповідей;
- ведення діловодства: складання листів, запитів та інших документів, підготовка проектів доповідей, звітів та інших матеріалів, необхідних для роботи керівника;
- підготовка перекладів мaтеріалів, листів (з англійської на російську і з російської на англійську) для роботи керівника;
- підбиття підсумків місяця, формування звітів;
- робота в програмі 1С (початковий рівень): виписка рахунок - фактури, довіреностей, клієнт-банк;
- прийом і передача повідомлень по каналах зв'язку (факс, електронна пошта тощо);
- організація прийому відвідувачів, сприяння оперативності розгляду прохань і пропозицій працівників;
- виконання особистих доручень керівника.

ВОЛОДІННЯ МОВАМИ
Українська, російська - рідні, англійська – вище середнього рівня.

ЗНАННЯ ПК
Маю навики роботи з MS Office (Word, Exсel, Power Point), Corel Draw, CRM.

ДОДАТКОВІ НАВИКИ
Діловодство, вміння працювати з великим об’ємом інформації, використовуючи багатомірний аналіз даних, висока швидкість машинопису.

ПРО СЕБЕ
Шкідливі звички: не маю
Пунктуальна, цілеспрямована, відповідальна, комунікабельна, активна, уважна, здібна до навчання, орієнтована на результат, ініціативна, маю літературні здібності, маю стратегічне і позитивне мислення, вмію ефективно працювати в команді, готова до роботи та навчання в колективі професіоналів.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: