Сайт пошуку роботи №1 в Україні
- Файл
Особисті дані приховані
Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/11800062/
Керівник відділу
- Розглядає посади:
- Керівник відділу, Керуючий будинком
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Завантажений файл
Версія для швидкого
перегляду
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
м. Київ
Телефон [відкрити контакти ](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти ](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Лебідь Оксана Олександрівна
Відомості про себе
• Вік: 52
• Сімейний стан: розлучена
• Діти: син, 25 рік
Освіта
1989-1994 Вінницький державний технічний університет м. Вінниця
спеціальність: інженер – системотехнік
Професійний досвід
11.2020- по цей час – КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Печерського району
м. Києва», сфера діяльності – житлово-комунальне господарство
02.2022 – по цей час – начальник ЖЕД (житлово-експлуатаційна дільниця)
організація та контроль поточної виконавчої роботи підпорядкованих працівників, розподіл обов’язків, контроль належного виконання.
представництво в органах державної влади, взаємодія з юридичними особами та громадянами.
планування та координація проведення профілактичних робіт по технічному обслуговуванню житлового фонду, контроль проведення періодичних оглядів технічного стану житлового фонду відповідно до термінів, забезпечення своєчасного усунення наслідків аварійних ситуацій житлового фонду
контроль дотримання процедурних вимог по проектам переобладнання, перепланування нежитлових приміщень, прибудов балконів, мансардних поверхів та інженерного обладнання.
контроль належного санітарного стану підпорядкованих територій, проведення місячників та суботників по благоустрою територій
забезпечення санітарно-технічного стану та належного утримання елементів зовнішнього благоустрою будинків, дитячих та спортивних, господарських майданчиків, об’єктів цивільного захисту (укриттів), тощо.
контроль за своєчасною підготовкою житлових будинків до опалювального періоду.
контроль за своєчасним очищенням прибудинкових територій, виступаючих частин покрівель від снігу, льоду, накрижень
контроль своєчасного вивезення побутових, роздільнозібраних, великогабаритних відходів
прийом громадян з житлово-комунальних питань
контроль за термінами розгляду заяв та скарг громадян, строками розгляду службової кореспонденції та інших контрольних документів.
організація та підготовка звітних матеріалів, доповідних записок на розгляд керівництву підприємства.
організація кадрового забезпечення ЖЕД
11.2020- 02.2022 - начальник відділу кадрів - штат від 500 ос.
10.2013- 11.2020 – НСК «Олімпійський»
начальник управління кадрової роботи
організація кадрового обліку та кадрового діловодства на підприємстві відповідно до вимог законодавства та держ. стандартів;
організація та контроль процесу ведення військового обліку, обліку пенсіонерів та працівників, які досягли пенсійного віку та осіб з інвалідністю;
складання та виконання графіків відпусток, контроль та облік залишків відпусток, контроль процесу надання відпусток працівникам відповідно до чинного законодавства;
забезпечення виконання працівниками кадрової політики підприємства та норм трудового законодавства;
розробка нормативних актів, положень та інструкцій, що відносяться до компетенції відділу;
консультації керівників підрозділів з кадрових питань;
робота з оптимізації оргструктури та штатного розкладу підприємства;
розробка посадових інструкцій персоналу;
участь в розробці корпоративних документів, процедур та політик;
співпраця та надання звітності в державні органи.
08.2012-09.2013 – Страхова компанія «ПРОСТО-Страхування»
директор департаменту по роботі з персоналом
02.2012– 08.2012 виробничо - дистрибуційна компанія «Эконія», сфера діяльності – FMCG, HR-менеджер
- підбір персоналу всіх рівнів, в тому числі виробничий департамент;
- кадрове діловодство, звітність;
- адаптація персоналу;
- організація навчання персоналу;
- оцінка персоналу;
- участь в hr-проектах;
- робота із засобами масової інформації;
- формування кадрового резерву;
- супровід програм соц.страхування;
Бажаний рівень зарплати
від 30 000 грн.
Особисті якості
працездатна, відповідальна, дисциплінована, орієнтована на результат, здатна ефективно працювати в умовах ліміту часу.
Додаткова інформація
• досвід роботи в органах місцевого самоврядування
• досвід роботи в HR-сфері більше 15 років;
• досвід керівництва службою персоналу 10 років;
• досвід постановки роботи «з нуля»;
• маю досвід роботи HR-ом в єдиній особі;
• відмінне знання трудового законодавства.
Телефон [
E-mail: [
Лебідь Оксана Олександрівна
Відомості про себе
• Вік: 52
• Сімейний стан: розлучена
• Діти: син, 25 рік
Освіта
1989-1994 Вінницький державний технічний університет м. Вінниця
спеціальність: інженер – системотехнік
Професійний досвід
11.2020- по цей час – КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Печерського району
м. Києва», сфера діяльності – житлово-комунальне господарство
02.2022 – по цей час – начальник ЖЕД (житлово-експлуатаційна дільниця)
організація та контроль поточної виконавчої роботи підпорядкованих працівників, розподіл обов’язків, контроль належного виконання.
представництво в органах державної влади, взаємодія з юридичними особами та громадянами.
планування та координація проведення профілактичних робіт по технічному обслуговуванню житлового фонду, контроль проведення періодичних оглядів технічного стану житлового фонду відповідно до термінів, забезпечення своєчасного усунення наслідків аварійних ситуацій житлового фонду
контроль дотримання процедурних вимог по проектам переобладнання, перепланування нежитлових приміщень, прибудов балконів, мансардних поверхів та інженерного обладнання.
контроль належного санітарного стану підпорядкованих територій, проведення місячників та суботників по благоустрою територій
забезпечення санітарно-технічного стану та належного утримання елементів зовнішнього благоустрою будинків, дитячих та спортивних, господарських майданчиків, об’єктів цивільного захисту (укриттів), тощо.
контроль за своєчасною підготовкою житлових будинків до опалювального періоду.
контроль за своєчасним очищенням прибудинкових територій, виступаючих частин покрівель від снігу, льоду, накрижень
контроль своєчасного вивезення побутових, роздільнозібраних, великогабаритних відходів
прийом громадян з житлово-комунальних питань
контроль за термінами розгляду заяв та скарг громадян, строками розгляду службової кореспонденції та інших контрольних документів.
організація та підготовка звітних матеріалів, доповідних записок на розгляд керівництву підприємства.
організація кадрового забезпечення ЖЕД
11.2020- 02.2022 - начальник відділу кадрів - штат від 500 ос.
10.2013- 11.2020 – НСК «Олімпійський»
начальник управління кадрової роботи
організація кадрового обліку та кадрового діловодства на підприємстві відповідно до вимог законодавства та держ. стандартів;
організація та контроль процесу ведення військового обліку, обліку пенсіонерів та працівників, які досягли пенсійного віку та осіб з інвалідністю;
складання та виконання графіків відпусток, контроль та облік залишків відпусток, контроль процесу надання відпусток працівникам відповідно до чинного законодавства;
забезпечення виконання працівниками кадрової політики підприємства та норм трудового законодавства;
розробка нормативних актів, положень та інструкцій, що відносяться до компетенції відділу;
консультації керівників підрозділів з кадрових питань;
робота з оптимізації оргструктури та штатного розкладу підприємства;
розробка посадових інструкцій персоналу;
участь в розробці корпоративних документів, процедур та політик;
співпраця та надання звітності в державні органи.
08.2012-09.2013 – Страхова компанія «ПРОСТО-Страхування»
директор департаменту по роботі з персоналом
02.2012– 08.2012 виробничо - дистрибуційна компанія «Эконія», сфера діяльності – FMCG, HR-менеджер
- підбір персоналу всіх рівнів, в тому числі виробничий департамент;
- кадрове діловодство, звітність;
- адаптація персоналу;
- організація навчання персоналу;
- оцінка персоналу;
- участь в hr-проектах;
- робота із засобами масової інформації;
- формування кадрового резерву;
- супровід програм соц.страхування;
Бажаний рівень зарплати
від 30 000 грн.
Особисті якості
працездатна, відповідальна, дисциплінована, орієнтована на результат, здатна ефективно працювати в умовах ліміту часу.
Додаткова інформація
• досвід роботи в органах місцевого самоврядування
• досвід роботи в HR-сфері більше 15 років;
• досвід керівництва службою персоналу 10 років;
• досвід постановки роботи «з нуля»;
• маю досвід роботи HR-ом в єдиній особі;
• відмінне знання трудового законодавства.
Схожі кандидати
-
Керівник відділу
Київ -
Начальник підрозділу
40000 грн, Київ -
Руководитель отдела закупок, поставки товара, коммерческий директор
Київ, Дніпро , ще 3 міста -
Керівник відділу
Київ -
Начальник відділу
35000 грн, Київ -
Начальник управління
80000 грн, Київ, Дніпро , ще 2 міста