• Файл

Володимир

Бізнес-аналітик

Розглядає посади:
Бізнес-аналітик, Помічник керівника
Вік:
61 рік
Місто проживання:
Ірпінь
Готовий працювати:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Файл містить ще 2 сторінки

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Україна. м. Ірпінь. вул. Пушкіна 4
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») (мобільний).
e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Чаїнський Володимир Іванович.
// Тел. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») //

Ціль
Позиції лідера або учасника проектної групи з наступних напрямків діяльності:
Впровадження процесного управління компанією, реінжиніринг бізнес-процесів та підготовка та впровадження систем нормативно-розпорядчих документів.
Виконані роботи в якості лідера групи (центра компетенції) або бізнес-аналітика:
оптимізація процесів підрозділів забезпечення компаній – facility, закупки, управління договірною діяльністю, облік ТМЦ;
розробка нових процесів підприємств роздрібної торгівлі – касове обслуговування, управління асортиментом мережі магазинів, закупка, облік товарів;
оптимізація процесів складської логістики;
впровадження процесного управління під час обслуговування клієнтів та в роботі call-центрів;
вивчення та оптимізація процесу автострахування;
розробка пакету нормативно-розпорядчих документів для підрозділів забезпечення компанії, call-центрів, підрозділів захисту інформації;
розробка та моделювання процесів роботи start-up команд з підтримки відкриття точок обслуговування клієнтів;
інше.
Розробка та/або впровадження систем автоматизації процесів підприємства.
Виконані роботи в якості керівника групи розробників, бізнес-аналітика, системного аналітика або спеціаліста з захисту інформації:
оформлення бізнес-вимог, розробка документації для розробки ІС, тестування та впровадження автоматизованої системи з управління договірною діяльністю підприємств (система класу BPMS);
оформлення бізнес-вимог, розробка документації для розробки ІС, тестування та впровадження автоматизованої системи з управління заявками на обслуговування об’єктів нерухомості (система класу BPMS);
оформлення бізнес-вимог, розробка документації для розробки ІС, тестування та впровадження автоматизованої системи обробки заявок ДМС;
оформлення вимог та макетування системи управління процесом узгодження та виконання заявок від внутрішніх клієнтів;
розробка алгоритмів та проектної документації системи оптимізації асортименту торгових точок;
розробка навігатора по нормативно-розпорядчій документації компанії;
розробка системи криптографічного захисту інформації для документообігу та електронної пошти стандарту X 400, систем захисту інформації банку;
керування розробкою державного реєстру заповітів;
створення та впровадження системи оцінки ефективності рекламних кампаній.
Побудова аналітичних систем:
автоматизований розподіл ресурсів в залежності від пріоритетності задач та зайнятості виконавців (система управління workflow);
автоматичний розрахунок
розрахунку обороту торгової точки в залежності від його розміщення в інфраструктурі міста;
адаптація асортименту товарів в залежності від зміни попиту та пропозиції (порядок введення нового товару на ринок);
прогнозування потреби підприємства в ресурсах в залежності від інтенсивності надання послуг;
оцінки якості рекламних кампаній;
вимірювання процесів та розрахунків показників (KPI) бізнес-процесів.

Кваліфікація.
Знання та практичне використання методів зі збору інформації та її аналізу для формування експертних знань (Knowledge Engeneering).
Досвід впровадження EMC Documentum, EMC Contentum, DocsVision, SAP AA, Lotus Notes.
Знання та практичне використання нотацій описання бізнес-процесів IDEF0, ARIS, cross-function, BPMN, DFD, блок-схеми, UML. Використання спеціалізованого ПО: AllFusion Process Modeler (BPWin), WebSphere Business Modeler, MS Visio, Power.
Знання та практичне використання методології оптимізації ТРІЗ, DMAIC, ТОС (теорія обмежень систем), SMART, LEAN, тощо.
Знання мов програмування та засобів розробки: С ++, С#, dot.net, VBA, Access, MS Visual Studio, Java Core, FoxPro, SQL.

Досвід роботи. Описання функцій та досягнутих результатів
Квітень 2021 – поточний момент
Аналітик комп’ютерних систем ТОВ «Нафтогаз Цифрові технології»
Головна функція.
Впровадження автоматизованої системи управління процесом закупівлі, процесами юридичної служби з участі в судових справах та виконання проваджень.
Деякі результати роботи
Описав процеси юридичної служби з участі в судових справах та виконання проваджень
Розробив специфікацію модулів та функцій, відповідно до вимог Замовників. Провів тестування розробки на працездатність ПЗ та перевірив відповідність специфікації.
Прийняв участь у прийманні документів програмне забезпечення
Зібрав та оформив окремим документом бізнес-функціональні вимоги до інформаційної системи Закупівлі. Прийняв участь у підготовці та верифікації ТЗ.
Лютий 2017 – поточний момент
Фізична особа – підприємець
Головна функція.
Надання послуг в проведенні реінжинірингу та оптимізації бізнес-процесів, розробки регламентних та регулюючих документів, розробки системи KPI підприємства, документування та затвердження вимог замовника до автоматизованих систем управління бізнес-процесів, підготовка та затвердження ТЗ, іншої технічної документації, управління впровадженням інформаційних систем, тощо.
Травень 2010 – квітень 2016
Провідний фахівець відділу управління інформаційними ресурсами АО «УкрСиббанк»
Головні функції.
Впровадження та супровід системи управління бізнес-процесами на базі платформи Documentum.Підготовка та узгодження документації проектів впровадження автоматизованих систем. Аналіз та оптимізація процесів банку. Підготовка нормативної документації управління діяльністю підрозділів забезпечення.
Деякі результати роботи.
Приймав участь в проектуванні та керував впровадженням системами класу BPM на базі EMC Documentum.
Розробив та впровадив в роботу компанії спеціалізовані форми (MS Excel) обліку затрат на послуги пересилки поштових відправлень.
Вивчив, описав та оптимізував процес узгодження контрактів. Підготував проектну документацію. Провів тестування та впровадив систему управління контрактами господарчої діяльності банку.
Описав («як є»), та керував впровадженням оптимізованого («як має бути») процесу експлуатації приміщень та об’єктів нерухомості.
Розробив та впровадив систему KPI підрозділів забезпечення банківської діяльності.
Травень 2008 – січень 2009

Спеціалист з дослідження операцій ООО «Senteo Украина»
Головні функції.
Розробка і впровадження стандартів роботи співробітників напрямку Offering компанії Senteo Україна. Проведення data mining баз даних Замовника - обробка даних методами математичного моделювання, статистичного аналізу. Описання та оптимізація бізнес-процесів Замовника. Презентація Замовнику пропозицій щодо реінжинірінгу бізнес-процесів. Підготовка ТЗ для розробки та/або модифікації інформаційних систем. Розробка технологічної документації. Контроль реалізації пропозицій.
Деякі результати роботи.
Підготував методику формування продуктової лінійки напряму Offering компанії Senteo Україна. Методика надана власнику компанії та використовувалася при описанні продуктів напрямку.
Розробив та впровадив в роботу компанії спеціалізовані форми, які формалізують перехід від бізнес вимог до описання властивостей IT системи. Методика визнана клієнтами компанії Senteo Україна.
Розробив систему якісних оцінок рівня клієнто-орієнтованості банків. Після презентації керівництву отримав завдання на доопрацювання системи кількісними показниками.
Після інтерв’ювання експертів підготував:
інструкцію «Щодо формування, підготовки та організацію роботи СтартАп команд».
порядок контролю за виконання положення «Про культуру обслуговування клієнтів банку».
Документи прийняті Замовником в складі проектної документації без зауважень.
Створив програмний макет для моделювання обслуговування потоків клієнтів банку та розрахунок необхідних ресурсів. Роботу макета перевірили на дійсних даних одного з російських банків. Отримав задовільні результати тестування.

Серпень 2007 – січень 2008

Аналітик управління контролю якості процесів автокредитування ЗАТ «Альфа-банк»
Головні функції.
Дослідження процесів авто кредитування та суміжних процесів. Збирання інформації щодо процесу методом проведення інтерв’ю, нагляду та вимірювання параметрів процесів. Створення моделі «як є» (as is). Підготовка рекомендацій щодо змін (покращення) процесу. Підготовка технічної та технологічної документації. Нагляд над реалізацією пропозицій.
Деякі результати роботи.
Дослідження процесів страхування майна авто кредитів, що знаходяться в заставі та підготував:
карти процесів та повне описання процесу обслуговування клієнтів центру авто кредитування «як є»;
пропозиції щодо змін процедури обслуговування звертань клієнтів, провів «авторський нагляд» над реалізацією пропозицій;
пропозиції щодо змін порядку обслуговування клієнтів під час страхування майна, що є заставою, провів «авторський нагляд» над реалізацією пропозицій;
та передав до групи впровадження систем CRM бізнес вимоги до автоматизованої системи реєстрації станів страхових полісів майна, що є заставою;
регламенту страхування майна авто кредитування, що знаходиться у заставі.
Розробив та погодив ТЗ на ЕДО архіву банку (на базі Lotus Notes).
Лютий 2006 – серпень 2007
Аналітик бізнес-процессів відділу впровадження ТОВ «Sigel».
Головні функції.
Взаємодія з представниками замовника на етапі перед проектного дослідження. Ідентифікація, описання та аналіз процесів. Побудова моделі «як є» (as is) і «як має бути» (must be). Підготовка та презентація концепції автоматизації процесів, ТЗ, ескізного проекту, технічного проекту в частині взаємодії з користувачем. Розробка алгоритмів обробки інформації. Розробка та погодження дій з впровадження автоматизованої системи. Проведення тестування системи на етапі розробки та на етапі дослідної експлуатації. Консультування розробників.
Деякі результати роботи.
Успішне завершення проектів побудови ЕДО (ERMS) на базі DocsVision, в яких приймав участь як бізнес-аналітик, постановник завдання, консультант групи розробників, тестер, технічний письменник. Роботи вів відповідно до методології DMAIC
Вивчив, описав в нотації IDEF0 або ARIS («як є») и оптимізував («як має бути») у відповідності до критеріїв змовник, наступні процеси:
договірна діяльність підприємства;
управління сховищем інноваційних проектів;
управління workflow та потоками документів, поточних проектів розвитку;
обслуговування клієнтів (асистенс) під час страхового випадку ДМС;
замовлення, закупка або доставка деталей для проведення планового обслуговування та поточного ремонту техніки;
взаємодія менеджерів фірми з ключовими клієнтами.
Всі процеси були автоматизовані відповідно до замовлення клієнтів.
Успішно погоджував з представниками Замовника технічні завдання, ескізні та технічні проекти.
Провів тестуванням автоматизованих систем, що впроваджувалися в роботу клієнтів. В рамках тестування розробляв тестові карти у відповідності до рекомендацій ІСО 9001, адаптованих для інформаційних технологій.
Листопад 2002– лютий 2006
Спеціаліст відділу Аналізу технологій і стандартів підприємства АТ «Fozzy Group».
Головні функції.
Ідентифікація всіх існуючих процесів підприємства. Опис процесів «як є» (as is). Аналіз та оптимізація процесів «як має бути» (must be). Розробка плану переходу до оптимізованого рішення.
Проектування та побудова системи підтримки технологічних процесів засобами інформаційних технологій – підготовка технічних завдань на розробку та/або модифікацію програмного забезпечення. Написання інструкцій користувача, технологічних інструкцій, іншої робочої документації.
Деякі результати роботи:
Розробив на базі MS SharePoint Services та ввів до експлуатації корпоративне сховище документів.
Розробив алгоритм прогнозування обороту пунктів роздрібної торгівлі в залежності від розміщення в інфраструктурі міста (лінійна модель з адитивною компенсацією похибки).Похибка прогнозу для Києва не перевищувала 12%.
Адаптував ABC аналіз для магазинів мережі «Сільпо» та «Фора». Розробив систему управління асортиментом з урахуванням специфіки попиту споживачів ( корзина споживача).Робота системи була перевірена на одному з київських універсамів і продемонструвала чудові результати.
Розробив та погодив з керівництвом департаменту IT технічні завдання щодо створення автоматичної системи реєстрації та управління договорами поставки.
Підготував звіт про сучасний стан ринку ERP систем.
Вивчив та описав наступні процеси виробництва:
обслуговування покупців в касовій зоні;
замовлення та отримання товарі на реалізацію;
облік виробництва товарів м’ясного цех, цеху кулінарії;
робота складу з прийняття, зберігання та відвантаження товару;
робота охорони супермаркету;
інші.
Підготував пропозиції щодо порядку внесення в БД інформації про товар. Пропозиції були реалізовані.
Червень 2002 – листопад 2002
Маркетинг-менеджер ТОВ «ІнтерІнвест Консалтинг».
Головні функції. Підготовка огляду заданого сегменту ринку та визначення головних положень маркетингової стратегії, менеджменту проекту та рекламної стратегії компанії клієнту.
Деякі результати роботи.
Спираючись лише на відкрити джерела інформації, підготував звіт щодо стану ринку елітного житла в Україні. Звіт відіграв важливу роль під час прийняття інвестором рішення.
Підготував та передав замовникам експрес огляди наступних ринків:
автоматичних мийок машин;
ресторанів швидкого харчування, що базуються на національних кухнях;
домашнього обладнання з приготування соків фреш.
Підготував пропозиції щодо створення компанії з моніторингу будівельного ринку Києва.
Грудень 1999 – березень 2002
Комерційний директор ТОВ «Український Медіа Монітор».
Головні функції. Робота з потенційними клієнтами. Підписання та супровід договорів. Обслуговування VIP клієнтів, серед яких РА StarCom, Alter-V, D’Arcy, BigBoard, Arc Communication та інші.
Деякі результати роботи.
Договори з усіма клієнтами виконувалися вчасно та в повному об’ємі. Жоден з клієнтів не розірвав договір на обслуговування.
Приймав участь в розробці стратегії розвитку підприємства. Підготував декілька інформаційних продуктів підприємства.
Розробив алгоритм оцінки ефективності носія зовнішньої реклами. Реалізував авторський алгоритм розрахунку показників ефективності рекламних компаній.
Травень 1999 – грудень 1999
Начальник відділу програмного забезпечення ОЦ Мін. Юсту.
Головні функції. Керівництво проектом створення Програмного Забезпечення електронного ведення державних реєстрів.
Вивчити можливості автоматизації ведення державних реєстрів з обов’язковим дотриманням законодавства України.
Розробити концепцію та архітектуру нового програмного забезпечення.
Створити загальний технічний проект та технічні завдання на проведення робіт.
Розподілити роботи між виконавцями.
Керувати проектом розробки.
Реалізувати модуль системи рівня Middle Level.
Взаємодія з підрядниками робіт.
Грудень 1997 – квітень 1999
Системний аналітик відділу дослідження та розвитку ринків Управління моніторингу та регулювання УМВБ.
Головні функції. Маркетингове дослідження ринку інформаційних технологій. Оцінка технічних і технологічних можливостей розвитку УМВБ. Супровід проектів автоматизації документообігу. Підготовка договорів з підрядчиками. Експертна оцінка ПЗ підтримки електронних торгів.
Деякі результати роботи.
Розробив та реалізував систему реєстрації аплікантів на членство в УМВБ.
Розробив вимоги до системи підтримки електронних торгів. Підготував та погодив технічне завдання.
Підготовив на регулярній основі, звіти про стан ринку інформаційних технологій.
Червень 1996 – травень 1997
Інженер – математик Дивізіону Електронного Документообігу ULYS Systems.
Головні функції. Проектуваня та реалізація системи захисту інформації, системи адміністрування і ліцензування автоматизованої системи електронного документообігу.
Серпень 1995 – квітень 1996
Спеціаліст відділу безпеки АППБ АВАЛЬ.
Головні функції. Підготовка пакету документів для організації роботи відділом інформаційної безпеки банку.
Грудень 1994 – серпень 1995
Системний аналітик з питань банківської справи СП «Infocom”.
Головні функції. Надання консультацій щодо порядку використання засобів телекомунікації в роботі банків. Побудова систем безпеки інформації під час роботи в режимі Клієнт – Банк, Філіал – Головний офіс.
Грудень 1991 Грудень 1994
Начальник лабораторії криптографії ЦНКБ ВТ.
Головні функції. Керівництво лабораторією під час проведення НИР и ДКР. Розв’язання питань використання засобів криптографічної обробки інформації під час побудови систем захисту.

Загальні відомості.
14.04. 1964 року. Одружений. Маю двох дітей
Водійські права категорії B.

Освіта. Вища
1991 - 1993 роки. Заочна аспірантура при Інституті Кібернетики, спеціальність – Системний аналіз.
1982 - 1989 год. Київський Державний Університет, ф-т кібернетики, кафедра Моделювання Складних Систем, диплом на тему «Багатокритеріальна оптимізація».
Додаткова освіта.
2004 рік. «Бюро Верітас». Семінар «Система управління інформаційною безпекою у відповідності до стандарту BS 7799, ISO 17799»
2001 рік. «Карго - Консалтинг». Семінар «Система управління якістю. Стандарти ISO 9000, ISO 14000».
2000 год. Балтік Тренінг Груп. «Майстерність продажів - 1»
Знання мов.
Англійська – intermediate . Українська – рідна. Російська – вільно.
Сфера інтересів.
Впровадження процесного управління компаніями.
Побудова систем аналізу даних та звітності відповідно до методики, встановленої на поточний час в даній галузі.
Організація на підприємстві робіт з управління якості у відповідності до вимог стандарту ISO 9000 (версія 2000 року)
Розв’язок задач оптимізації виробництва, поставок, таке інше.
Розробка та реалізація алгоритмів обробки інформації. Розв’язок задач різної складності в сфері використання інформаційних технологій.
Примітка.
Віддаю перевагу творчій роботі.
Мої статті друкувалися в журналах “Банковские технологии”, “Компьютерное обозрение”, “Office”, “Зеркало рекламы”, “Корпоративные системы”.
Професійно володію сучасними інформаційними технологіями. Використовую ці знання в своїй роботі.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: