• Файл

Ірина

Управляющий отеля

Місто:
Дніпро

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Управляючий готелем.
Консультант по питанням
управління готельним бізнесом.

Ірина Кошеленко
Занятість : Повна занятість, не повна занятість
Вік: 50 років
Місто : Дніпро
Контактна інформація: тел. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»), e-mail: ikoshelе[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Освіта
- Національна металургійна академія України, м. Дніпро
«Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності»
Вища з 2002 по 2008рр

- Школа дизайна «Art Design» м. Дніпро з 2020 по 2021 рр

- Школа дизайна «Станислава Орехова» - онлайн «Дизайн інтер'єрів з нуля» з 2021 навчаюсь

Додаткова освіта та сертифікати
Водійські права кат. В;

Fidelio, OPERA Enterprise Solution - управління операційною діяльністю готелю;

Archicad 26;

MS Excel, MS Word.

Знання мов:

- Українська – вільно;
- Російська – вільно;
- Англійська – базовий.

Управлінські навички - лідерство, стратегічне планування, бюджетування, управління
персоналом.

Результати- збільшення прибутку, зростання рівня задоволеності клієнтів, успішне управління
командою.
Досвід роботи
Керуюча готельним господарством
07.2012 по 04.2019 (7 років)
ТОВ «Менора ЛТД» м. Дніпро (готельний бізнес).
Готель «Menorah Hotel» 4 * (номерний фонд 82)
Хостел «7 Days City Hotel» *(номерний фонд 20) - Готель «7 Days City Hotel» 3*(номерний фонд 20)
Досвід успішного запуску готельних проектів з «нуля». Налаштування операційної діяльності.
Організація безперебійної роботи закладу 24\7;
Розробка стратегії позиціонування та продажу послуг, брендинг;
Розробка тарифів, прогнозування фінансово-економічних показників операційної діяльності;
Планування загального бюджету, оптимізація витрат;
Ефективне управління діяльність готелю, організація технологічних процесів;
Створення кваліфікованої команди, розробка системи взаємодій всіх підрозділів і служб,
управління всіма службами підприємства;
Впровадження стандартів обслуговування, посадових інструкцій, правил внутрішнього трудового
розпорядку та правил поведінки;
Розробка та впровадження програм розвитку, навчання, оцінки персоналу.
Контроль якості надання всіх видів послуг;
Підготовка та проведення стандартизації та класифікації готельних послуг.

Головний адміністратор
«Park Hotel», (номерний фонд 30) м. Дніпро
07.2005 по 07.2012 (7 років)
Керівництво діяльністю служби приймання;
Контроль і перевірка правильності і своєчасності розрахунків з особами, що проживають у готелі,
згідно з встановленими цінами і тарифами за проживання, бронювання номерів, додаткових
послуг;

Перевірка своєчасної та якісної підготовки номерів і місць перед заселенням, періодичного і
комплексного прибирання номерів, місць загального користування, підсобних та адміністративних
приміщень;
Організація обліку осіб, що проживають у готелі, за встановленими формами документів;
Контроль за наданням безплатних і платних послуг та культурою обслуговування;
Організація та контроль складання актів на зіпсоване або знищене особами, що проживають у
готелі, майно готелю.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: