- Файл
Ірина
Управляющий отеля
- Місто:
- Дніпро
Контактна інформація
Шукач вказав телефон .
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/11811357/
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Консультант по питанням
управління готельним бізнесом.
Ірина Кошеленко
Занятість : Повна занятість, не повна занятість
Вік: 50 років
Місто : Дніпро
Контактна інформація: тел. [
Освіта
- Національна металургійна академія України, м. Дніпро
«Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності»
Вища з 2002 по 2008рр
- Школа дизайна «Art Design» м. Дніпро з 2020 по 2021 рр
- Школа дизайна «Станислава Орехова» - онлайн «Дизайн інтер'єрів з нуля» з 2021 навчаюсь
Додаткова освіта та сертифікати
Водійські права кат. В;
Fidelio, OPERA Enterprise Solution - управління операційною діяльністю готелю;
Archicad 26;
MS Excel, MS Word.
Знання мов:
- Українська – вільно;
- Російська – вільно;
- Англійська – базовий.
Управлінські навички - лідерство, стратегічне планування, бюджетування, управління
персоналом.
Результати- збільшення прибутку, зростання рівня задоволеності клієнтів, успішне управління
командою.
Досвід роботи
Керуюча готельним господарством
07.2012 по 04.2019 (7 років)
ТОВ «Менора ЛТД» м. Дніпро (готельний бізнес).
Готель «Menorah Hotel» 4 * (номерний фонд 82)
Хостел «7 Days City Hotel» *(номерний фонд 20) - Готель «7 Days City Hotel» 3*(номерний фонд 20)
Досвід успішного запуску готельних проектів з «нуля». Налаштування операційної діяльності.
Організація безперебійної роботи закладу 24\7;
Розробка стратегії позиціонування та продажу послуг, брендинг;
Розробка тарифів, прогнозування фінансово-економічних показників операційної діяльності;
Планування загального бюджету, оптимізація витрат;
Ефективне управління діяльність готелю, організація технологічних процесів;
Створення кваліфікованої команди, розробка системи взаємодій всіх підрозділів і служб,
управління всіма службами підприємства;
Впровадження стандартів обслуговування, посадових інструкцій, правил внутрішнього трудового
розпорядку та правил поведінки;
Розробка та впровадження програм розвитку, навчання, оцінки персоналу.
Контроль якості надання всіх видів послуг;
Підготовка та проведення стандартизації та класифікації готельних послуг.
Головний адміністратор
«Park Hotel», (номерний фонд 30) м. Дніпро
07.2005 по 07.2012 (7 років)
Керівництво діяльністю служби приймання;
Контроль і перевірка правильності і своєчасності розрахунків з особами, що проживають у готелі,
згідно з встановленими цінами і тарифами за проживання, бронювання номерів, додаткових
послуг;
Перевірка своєчасної та якісної підготовки номерів і місць перед заселенням, періодичного і
комплексного прибирання номерів, місць загального користування, підсобних та адміністративних
приміщень;
Організація обліку осіб, що проживають у готелі, за встановленими формами документів;
Контроль за наданням безплатних і платних послуг та культурою обслуговування;
Організація та контроль складання актів на зіпсоване або знищене особами, що проживають у
готелі, майно готелю.
Схожі кандидати
-
Адміністратор готелю
Дніпро -
Адміністратор готелю
Дніпро -
Адміністратор готелю
25000 грн, Дніпро -
Адміністратор готелю
Дніпро -
Администратор гостиницы
Дніпро -
Адміністратор готелю
Дніпро