• Файл

Ihor

Керівник відділу

Вік:
44 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Вишневський Ігор Миколайович
м.Київ
моб. т. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Дата народження 22.04.1981
Сімейний стан: у стосунках. Діти: донька (16 років).

Професійний досвід
АСТАРТА-Київ (аграрно-промисловий холдинг, 202 тис. га землі, 5 цукрових завода, 7 елеваторів, соєвий завод, МТФ)
11.04.24 – 04.12.24 – Начальник управління операційної логістики (ТОВ "Зерно-Агротрейд")
• Організація та управління операційної логістики:
• Пошук, найм та організація перевезення зернових та цукрового буряку з полів АХ на елеватори (знижені витрати на 13,75% у порівнянні до 2023р, понад 60 млн.грн. лише на перевезенні ЦБ);
• Зменшення монополії експедицій та збільшення частки «прямих» перевізників з 22% у 2023р. до 68% у 2024р. у тому числі впроваджена концепція залучення авто співробітників 42 авто;
• Ритмічне відвантаженням цукрового буряку з полів агрофірм та давальців на 5 цукрових заводів агрохолдингу Астарта-Київ понад 30 000т/добу;
• Управління у сезоні 2024р. на перевезенні ранніх зернових 486 авто, пізніх зернових 480 авто, цукрового буряку 752 авто;
• Спільно з ІТ департаментом розробка та впровадження інструментів для логістів агрофірм:
◦ диспетчеризації авто на маршрутах (розрахунок потреби кількості авто, контроль виходу авто на маршрут та оновлення статусу авто кожних 5хв.: рух до поля/пункту розвантаження, на пункті завантаження/розвантажені;
◦ Верифікація маршрутів – нарахування витрат за фактичний рух авто з вантажем за даними GPS;
◦ Автоматичне нарахування за фактично надані послуги та забезпечення розрахунку з перевізниками кожні 10 діб.
• Впровадження сервісу для перевізників електронного документообіг (ЕДО) Вчасно, МЕДОК;
• Своєчасний найм сільгосптехніки: зернові комбайни 177 одиниць, для копки цукрового буряку 33 одиниць та перенавантаження 12 одиниц.
• Управління авто колоною– магістральні перевезення МАН 20 авто (15 зерновозів та 5 тентів)

ТОВ Укрпромінвест-Агро (аграрно-промисловий холдинг, 100 тис га землі, 2 цукрових завода, мукомельне виробництво)
01.12.22 – 10.04.24.- Директор департаменту транспортної логістики УПІ-АГРО
• Організація та управління комерційною транспортною логістикою:
• Пошук, найм та організація перевезення цукру автотранспортом в країни ЄС (Румунія, Болгарія, Хорватія, Угорщина, Словенія, Італія, Франція, Латвія, Литва, Іспанія, Греція) до 4 000 т/тиждень зі складів цукрових заводів та зовнішніх складів;
• Відвантаженням цукру зі складів заводів до клієнтів автотранспортом на внутрішній ринок України до 1 500 т/тиждень;
• Відвантаження на зовнішні склади біля 1 000т/добу (залізничним та автотранспортом);
• Сезон 2023р доля перевезень на умовах базису поставки DAP зросла з 30% до 80%;
• Розроблен та впроваджений інструмент «еЧерга цукор», що дозволив зменшити час простою вантажівок під час очікування завантаження та перебування на складах цукрових заводів та на замитненні, автоматизація формування послідовності заїзду на територію складів за пріоритетністю, таймінг авто на маршруті (DAP), пошук можливостей пришвидшити обіговості вантажівок, організація оперативного розрахунку з перевізниками за фактично надані послуги;
• мультимодальні контейнерні перевезення (авто/залізниця/судно);
• Пошук та вибір постачальників автотранспортних та залізничних перевезень цукру/зерно (прямі контакти та через тендерні площадку APS SMART).
• Організація та управління польовою транспортною логістикою:
• Своєчасне та надійне найм сільгосптехніки, автотранспортних, експедиційних послуг з необхідними показниками рівня сервісу та ціни;
• Пошук та вибір постачальника сільськогосподарських послуг для польових робіт (прямі контакти та через тендерні площадку APS SMART);
• Пошук та вибір постачальника послуг з автоперевезень врожаю та автоперевезень понад 650 авто/сезон (вивезення врожаю цукрового буряку, зернових з полів на елеватори та цукрові заводи УПІ-АГРО).
2021-2022 - Заступник директора з організації виробництва в рослинництві 118 тис. га.
• Організація та контроль роботи «за контуром поля»;
• Організація та контроль будівництва нової сушки на елеваторі м.Гайсин та встановлення теплогенераторів;
• Доставка зерна на елеватори УПІ-АГРО та на зовнішні склади/елеватори, а також організація та збільшення ефективності приймання/доробки/сушки/зберігання зерна (закладка в сілобеги);
• Організація складської логістики на складах ЗЗР/ мінеральних добрив, та насіння, ПММ, складах запчастин та інших матеріалів;
• Організація зберігання МТР на виробничих потужностях УПІ-АГРО не лише УПІ-АГРО, а і інших організаціях (відповідальне зберігання МТР);
• Пошук та найм вантажного транспорту для перевезення власної готової продукції, МД, насіння та інших МТР в межах України.
2020 - 2021 - Директор з організації виробництва в рослинництві 118 тис. га.
• Організація та контроль виробництва с/г продукції УПІ-АГРО на полях Поділля та Зорі Поділля, підприємствах Східної групи.
2018 - 2019 - Керівник проекту по створенню інструменту «Електронний диспетчер» в рамках проекту «Створення системи управління перевезення врожаю»
• Зниження витрат на перевезення врожаю з полів на 9% у порівнянні попереднім роком;
• Зменшення найму кількості авто на 43% в Подолі та на 37% в Зорі Поділля у порівнянні з 2018 роком;
• Зниження середній час завантаження цукрового буряку на полі до 37 хв, розвантаження на заводі - до 62 хв;
• Збереження добового заробітку автомобіля за зміну.
2018-2019 - Керівник проекту «Централізована бухгалтерія «Східна група»
• Створення централізованої бухгалтерії шляхом перерозподілу функціональних обов’язків бухгалтерів підприємств «Східної групи» між співробітниками Поділля / Зорі Поділля;
• Уніфікація обліку згідно облікової політики УПІ-АГРО на базі 1С8;
• Скорочення чисельності бухгалтерів на місцях на 9 осіб (з 17 до 8).
2012-2018 - Головний бухгалтер ПК ПОДОЛЬЕ
• Учасник в розробці та впровадження добового планування шляхом використання інструмента 1с8 «Технологічна операція» та «АРМ Агронома»;
• Учасник в розробці та впровадження моніторингу посівів за допомогою інструмента «АРМ Агронома»;
• Учасник в розробці та впровадження формування планових польових технологічних карт;
• Розробка та впровадження обліку по переробці давальницької сировини;
• Уніфікація обліку на філіях на базі 1с8 АПІ;
• Скорочення чисельності фінансово-економічної служби на ПОДІЛЛІ на 76 особи (з 126 до 50);
• Побудова обліку на Елеваторі (2012-2013 год).
2004-2012 - Головний бухгалтер ВКХП-№2
• Бюджетне відшкодування ПДВ.

Освіта
Вінницький інститут економіки Тернопільського національного економічний університет (спеціальність «Облік та аудит у промисловості») - диплом магістра з відзнакою.
Державний торгово-економічний університет (спеціальність «Облік та Аудит») – диплом спеціаліста.

Знання мов Англійська – fluent
Знання ПК офісні програми MS Word, MS Excel; 1C8; APS SMART tender.
Додаткова інформація Водійське посвідчення категорія "В","С", власний автомобіль, закордонний паспорт

Особисті якості Порядність; чесність; комунікабельність; ініціативність; націленість на результат; цілеспрямованість; вимогливість до себе; робота в команді; спроможність до самоаналізу; організованість; стратегічне мислення; витримка та вміння контролювати ситуацію в критичні моменти.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: