Ірина
Бухгалтер з первинної документації, 25 000 грн
- Розглядає посади:
- Бухгалтер з первинної документації, Менеджер з продажу
- Вид зайнятості:
- повна
- Вік:
- 38 років
- Місто:
- Хмельницький
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/1186036/
Освіта
Львівська Державна Фінансова Академія
Облік і аудит, Львів
Вища, з 2005 по 2010 (4 роки 10 місяців)
Додаткова інформація
Бездітна Ірина Володимирівна
електрона адреса: [
контактний тел. [
Дата і місце народження : 17.07.1987р; м. Хмельницький
Сімейний стан: заміжня, є дитина 8 років
Освіта: 2005р.-2010р. Львівська Державна Фінансова Академія (денна форма
навчання).
Спеціальність – ”Облік і аудит” (спеціаліст).
Знання мов: українська (рідна), російська (вільно), англійська –зі словником
Досвід роботи:
23.09.2010р.-15.12.2011р. працювала бухгалтером в товаристві з обмеженою відповідальністю.
Обов'язки: первинна документація, прихід, розхід, переміщення товару, виписка довіреностей, ведення каси, рознесення банківських виписок, частково нарахування та виплати з/плати, формування табеля робочого часу, формування авансових звітів, акти виконаних робіт, акти звірки з постачальниками.
З 09.07.2012р.-31.05.2013р. працювала бухгалтером в товаристві з обмеженою відповідальністю.
Обов'язки: формування авансових звітів, первинна документація, проведення інвентаризацій, прихід товару, акти звірки з постачальниками, виписка доручень, виписка платіжних доручення, банківські виписки, клієнт банк.
З 16.12.2013р. - 15.08.2015р. працювала в УМВС України в Хмельницькій області на посаді спеціаліста сектору бухгалтерського обліку та звітності.
Обов'язки: ведення касових операцій, зберігання та видача речових доказів.
3 01.08.2015р.- 01.08.2018р. знаходилася в дискретній відпустці, по догляду за дитиною.
З 02.03.2020р. - 15.06.2021р. працювала бухгалтером в ІТ компані.
Обов'язки: формування авансових звітів, контроль ведення бухгалтерського обліку в 1С, облік розрахунків з покупцями і постачальниками, акти звірок, виписка доручень, прийом, обробка і контроль вхідної та вихідної первинної документації, повна робота з банком і клієнт банк, ведення кадрової дисципліни.
З 27.03.2022р. - 31.03.2023р. працювала у Благодійній організації «Благодійний фонд «Право на захист» займала посаду реєстрара пункту реєстрації внутрішньо переміщених осіб на надання матеріальної допомоги від УВКБ ООН.
Знання комп’ютера: Windows, Microsoft Word, Microsoft Excel, 1С- Бухгалтерія 7 версія, 1С 8, Парус, електронна пошта, internet.
Особисті якості: відповідальна, працелюбна, добросовісно виконую обов’язки, пунктуальна, чесна, комунікабельна, неконфліктна, легко навчаюсь.
Ціль: отримати стабільну роботу, перспективу кар’єрного зростання, реалізація власних можливостей та знань, удосконалення та саморозвиток, робота у дружньому колективі, бажання приносити дохід фірмі та отримувати гідну винагороду .
Всього знати не можна, але можна завжди не переставати вчитися!
Схожі кандидати
-
Бухгалтер з первинної документації
Хмельницький, Дистанційно -
Бухгалтер з первинної документації
Хмельницький -
Бухгалтер з первинної документації
Хмельницький, Івано-Франківськ , ще 8 міст -
Бухгалтер з первинної документації
Хмельницький, Дистанційно -
Бухгалтер з первинної документації
Хмельницький -
Бухгалтер з первинної документації
20000 грн, Хмельницький, Дистанційно