- Файл
Олена
Керуючий магазином
- Місто:
- Тернопіль
Контактна інформація
Шукач вказав телефон .
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/11870055/
Завантажений файл
Файл містить ще 2 сторінки
Версія для швидкого переглядуЦе резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Дата рождения :06.03.1987(37 років)
Телефон: [
Ел. пошта: [
Цiль: пошук посади керуючого магазином, регіонального менеджера.
Освіта: Вища
Бажана заробітня плата: 25.000-35000грн
2008-2010 – Магазин брендового одягу «СТОКгольм», м. Харків, продавец-консультант, старший продавец, адміністратор
- ведення кадрового діловодства
- робота с покупцем
- активні продажі, робота с покупцем по стандартам обслуговування
- управління персоналом магазину (навчання, стажування, мотивація, дотримання правил компанії)
- звітність перед директором и аналіз роботы магазина
- робота на кассі
2010-2011 Магазин одягу та аксесуарів «Savage», ТРК «Караван» м. Харків, керуюча магазином.
- организація та контроль роботи магазина, проведення усіх видів планових рекламних акцій
- активні продажи
- ведення кадрового діловодства
- надання звітності вищому керівництву
- досвід роботи з 1С: Бугалтерия, знання касової дисципліни
- мерчендайзинг, робота з планограмами
- організація ефективної роботи магазину
- складання мотиваційних програм, для ефективної роботи магаза та виконання плану
- управління персоналом ( підбір, адаптація, навчання, розвиток персоналу)
- контроль та дотримання стандартів компанії, санітарного стану в торгівельній залі
- здійснення контроля за організуванням ефективного та культурного обслуговування покупців
- вжиття заходів для запобігання та вирішення конфліктних ситуацій в торговій точці
- закриття/відкриття магазину
2011-2016 Магазин взуття та аксесуарів «Centro», ТЦ «Куб» м. Харків. Замісник керуючого магазином
• Організація роботи магазина
• Проведення стажування з новими співробітниками
• Організація та проведення усіх планових рекламних акцій
• Досвід відкриття магазина з нуля
• Мерчендайзинг (дотримання стандартів мерчендайзинга компанії)
• Контроль проведення розрахунково-касових операцій, ведення касової документації (ведення КУРО, зняття грошових коштів на протязі дня, заповнення касових документів, закриття/відкриття зміни)
• Звітність кожну неділю перед директором магазину та вищим керівництвом
• Проведення тренінгів, постановка завдань для персонала на день, та контроль виконання
• Складання мотиваційних програм, для ефективної роботи магазину
• Інкасація грошових коштів
• Допомога у відкритті нових магазинів (відрядження)
• Оформлення нових співробітників
• Прийом товару, оформлення документів на прихід товару та відгрузку
• Робота с ТЗД, проведення самообліку та переобліку
• Забезпечення виконання планових продажів та показників, організація торгівельного процесу
• Організація та контроль виконання корпоративних норм та стандартів
• Аналіз асортименту, аналіз продажів, замовлення нової колекції
• Безпека ТМЦ ( проведення інвентаризації, запобігання пошкодження товара)
• Ведення кадрового діловодства (підбір, адаптація та розвиток персоналу
2016-2018 Магазин взуття та аксесуарів «Sandalini», керуючий магазином
• Організація роботи точки торгівлі, в тому числі встановлення графіку, складання та нормування робочого розпорядку, визначення вихідних і святкових днів.
• Дотримання законодавчих вимог до функціонування магазину
• Забезпечення наявності і функціонування всього необхідного торгового обладнання, засобів вимірювання, касових апаратів, терміналів і т. д., а також контроль їх своєчасного технічного обслуговування, метрологічної перевірки, а також при необхідності реєстрації в державних органах та інстанціях.
• Складання планів роботи, донесення їх до відома співробітників і контроль їх виконання.
• Розподіл обов'язків серед працівників, видача та оформлення окремих доручень, вказівок, наказів.
• Забезпечення працівників усім необхідним для виконання ними своїх посадових інструкцій, а також контроль раціонального використання витратних матеріалів, фінансових і матеріальних ресурсів.
• Забезпечення ефективної роботи магазину, виконання планових показників
2018-2023 Магазин «Giulia» панчішно-шкарпеткові вироби, текстиль, білизна, керуюча трьома магазинами
- Рішення поточних господарських питань (щоденні рутинні завдання).
- Контроль за виконанням плану продажів.
- Робота з постачальниками: прогноз закупівель, оформлення документів тощо.
- Робота з товаром і асортиментом: облік товару, контроль приймання, оформлення, інвентаризації, повернення та інше.
- Контроль за дотриманням касової дисципліни.
- Робота з персоналом: організація, мотивація тощо.
- Спілкування з контролюючими органами.
- Стратегічний менеджмент.
- Збільшення товарообороту, дотримання усіх стандартів компанії
- Ведення кассової дісципліни, работа з програмами 1С, Excel, Bitrix, поштові программи,
- Розподіл обов'язків серед працівників, видача та оформлення окремих доручень, вказівок, наказів.
- Мерчандайзинг. Контроль викладку товару, стеження за тим, як продукція виглядає на полицях, як сформований асортимент, які використовуються методи залучення уваги покупців
- Створення сприятливих умов для виявлення творчої ініціативи працівників, досягнення високих результатів роботи і підвищення продуктивності праці.
- Організація підвищення кваліфікації персоналу.
- Веденя обліково-звітньої, статистичньої докуменнтації, контроль складання звітності та своєчасне її подання працівниками магазину.
- Керування діяльністю працівників магазину, спрямованої на забезпечення процесу обслуговування покупців.
- Виконання плана по усіх группах товара, утримання усіх КПІ в межах планових
- Аналіз результатів КПІ: оборот, комплексність, середній чек, конверсія за період: день, тиждень, місяць, квартал, рік
- Формування плану дій по покращенню роботи торгової команди
- Планування і контроль роботи персоналу торгової команди, навчання персоналу
- Ведення бухгалтерії,фінансових та звітних документів.Керування фінансами;
Знання мов:
Українська – свободно
Англійска – базовий
Особисті якості: цілеспрямованість, комунікабельність, енергійність, відповідальність, стійкість в стресових ситуаціях, активна життєва позиція, ініціативність, націленість на результат, організаторські здібності, оперативність, креативність, оптимізм, наполегливість, хазяйновитість,
Схожі кандидати
-
Офіс-менеджер
20000 грн, Тернопіль -
Заступник керуючого супермаркетом
Тернопіль, Харків, Бережани (Тернопільська обл.) -
Керуючий магазином
25000 грн, Тернопіль -
Керуючий магазином
25000 грн, Тернопіль -
Керуючий магазином
Тернопіль -
Керуючий магазином
Тернопіль