• Файл

Анастасія

Керівник відділу маркетингу

Вік:
32 роки
Місто:
Дніпро

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

ОРЛОВА
АНАСТАСІЯ
Керівник відділу маркетингу

КЛЮЧОВІ НАВИЧКИ

Про мене Google Ads, Facebook Ads, SEO
Retention, email-маркетинг (еSputnik)
5+ років досвіду у сфері інтернет-
маркетингу. CRM системи
Професіоналізм у розробці стратегій Аналіз KPI, ROI, оптимізація бюджетів
просування бренду та управлінні
рекламними кампаніями.
Впевнені навички аналітики, SEO, ДОСВІД РОБОТИ
контекстної та таргетованої реклами,
SMM та email-маркетингу. Beauty Prof
Вміння будувати ефективні команди,
Маркетолог e-commerce / Керівник
запускати нові напрямки та
відділу маркетингу
масштабувати маркетингові процеси.
Червень 2024 – Грудень 2024
Орієнтація на результат, стратегічне
мислення та вміння працювати в Обов'язки:
багатозадачному середовищі. Розробка та впровадження стратегій: створення комплексної
маркетингової стратегії для SEO, Google Ads, SMM (Instagram,
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») Facebook), email-маркетингу.
Управління рекламними кампаніями: налаштування та
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») оптимізація Google Ads, таргетованої реклами, моніторинг
показників CTR, CPA, ROI.
м. Дніпро SMM та контент-стратегії: запуск TikTok (вперше за рік
простою), розробка контенту для соцмереж та залучення
аудиторії.
Розвиток команди: розширення штату — найм контент-
ОСВІТА
мейкера та менеджера по роботі з блогерами, створення
процесів роботи з інфлюенсерами.
Національний гірничий Email-маркетинг: налаштування тригерних розсилок через
університет eSputnik, сегментація бази клієнтів.
маркетинг, Дніпро Партнерства: пошук блогерів, інфлюенсерів та координація
Вища, з 2012 по 2015 співпраці для збільшення впізнаваності бренду.
SEO-просування: співпраця з компанією Promodo для
Дніпропетровський Монтажний поліпшення органічної видимості.
технікум Досягнення:
Комерційна діяльність, Дніпро Підвищення рентабельності реклами (ROI) з 5,64 до 8,20 за 5
Середня спеціальна, з 2009 по 2012 місяців.
Збільшення органічних продажів через Instagram на 30%.
Збільшення SEO-трафіку на 15% після оптимізації.
ЗНАННЯ МОВ Зміна підрядника з таргетованої реклами: збільшення ROI у 3
рази.
Українська ─ вільно Запуск TikTok, який до цього не працював більше року.
Створення нових процесів взаємодії з блогерами всередині
Російська ─ вільно компанії.
Англійська ─ початковий
АМТ Вента Лаб
Заступник директора з маркетингу/ Керівник відділу маркетингу
бренд-менеджер Липень 2016 – серпень 2018
серпень 2018 – березень 2024
Виповняла обов’язки керівника відділу Реклама та просування:
маркетингу Планування, аналіз та замовлення реклами у
Розробка маркетингових стратегій: участь у ЗМІ та друкованих матеріалах.
розробці стратегії розвитку брендів компанії, Контент, редагування та аналіз ефективності
включаючи аналіз ринку та конкурентного корпоративних сайтів і онлайн-майданчиків.
середовища. Організація участі у виставках: робота з
Управління відділом маркетингу: Керувала клієнтами, моніторинг конкурентів.
командою відділу маркетингу з 20 співробітників, Ведення соцмереж, створення фірмового
включаючи написання регламентів та стилю та редагування документації.
розпоряджень щодо робочого процесу. Маркетингові активності:
Антикризові дії в період карантину: E-mail та Viber розсилки, створення відео
Впроваджувала антикризові заходи для для YouTube.
забезпечення стабільності бізнесу під час періоду Організація профільних семінарів та аналіз
карантину. Ці дії включали перегляд та ефективності маркетингової діяльності.
переговори з підрядниками щодо умов договорів Керівництво відділом маркетингу.
про рекламну активність, зокрема, укладання Досягнення:
додаткових угод щодо відстрочення або Проведення перших профільних
зниження платежів за неактуальні рекламні конференцій, що збільшили лояльність
кампанії, щоб уникнути втрати коштів. клієнтів і прибуток.
Маркетингові активності та рекламні заходи: Створення відділу маркетингу та
Розробляла та супроводжувала рекламні впровадження CRM-системи Terrasoft для
активності з партнерами, також активно оптимізації роботи.
здійснювала контроль за розходженням
рекламного бюджету та аналізувала ефективність АТБ
рекламних заходів.
Фахівець-аналітик дослідження
Розвиток брендів: Ініціювала та розробляла плани
товарного ринку
маркетингових заходів та програм для
Липень 2015 – вересень2016
підвищення впізнаваності та розвитку брендів
компанії.
Участь у розробці веб-сайтів та каталогів: проведення цінового/асортиментного
Займалася постановкою завдань розробникам, моніторингу;
контролювала роботу та корегувала процес -обробка та аналіз даних;
розробки. - надання звітів;
Документація та договори: Займалася зовнішнім -складання звіту з конкурентного середовища; -
та внутрішнім документообігом, включаючи моніторинг рекламної активності.
укладання договорів та контроль документації від
підрядників.

ДОДАТКОВІ НАВИЧКИ ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ

Володіння інструментами: Google Google Skills of Tomorrow
Analytics, Google ads, eSputnik, programme 2022, 2 місяці, є
Canva, Bitrix24. сертифікат
Досвід у створенні та реалізації •Google Skills of Tomorrow
стратегій просування бренду. programme 2022 • Igor Ivitskiy "Магія
Глибоке розуміння e-commerce Google 2.7" 2023 р.
та B2B/B2C сегментів. •Igor Ivitskiy "Магія Google 4.0" 2024 р.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: