• PRO

Роман

Фахівець з автоматизації бізнес-процесів, аналітик CRM

Розглядає посади:
Фахівець з автоматизації бізнес-процесів, аналітик CRM, Керівник, Інтернет-маркетолог, Консультант з впровадження
Вид зайнятості:
повна, неповна
Вік:
39 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Аналітік CRM систем, фахівець із автоматизації бізнес процесів

з 09.2022 по нині (2 роки 11 місяців)
ТОВ КІГ, Київ (Автобізнес та автосервіс)

Обов'язки:
- автоматизація бізнес-процесів компанії
- впровадження аналітікі ефективності роботи підрозділів
- налаштування системи тестування персоналу мережі
- автоматизація договірної роботи компанії
- участь у вдосконаленні сайта та мобільного додатка
- маркетінгові активності та просування бренда через інтернет та соцмережі
Досягнення:
- налаштування каналів взаємодії компанії з клиєнтами: гаряча лінія, соцмережі, сайт
- аналітіка поточного стану та імплементація стандартів відпрацювання звернень
- підготовка фахівців по роботі зі скаргами клієнтів
- автоматизація процесів на базі існуючої CRM системи

Фахівець із автоматизації бізнес процесів, Аналітік, Інтегратор CRM

з 08.2017 по 09.2022 (5 років 1 місяць)
Kaizen, Київ (IT)

Обов'язки:
- розробка концепції впровадження системи CRM
- експертиза бізнес-процесів
- планування поетапного впровадження
- налаштування системи під конкретні завдання з урахуванням специфіки бізнесу
- супровід проекту на етапі адаптації
- навчання персоналу роботі з CRM системою
Досягнення:
- впровадив та супроводжував CRM у більш ніж 50 компаніях

Керівник відділу розвитку

з 10.2016 по 07.2017 (9 місяців)
DLS, Київ (Будівельна промисловість, деревообробка)

Обов'язки:
- вироблення стратегії B2C та B2B продажів
- вибір формату роботи відділу продажу
- реструктуризація існуючої моделі
- організація збору та обміну інформацією між підрозділами компанії
- аналітика продажів, визначення сегмента та цільової групи покупців
- розробка та впровадження нових бізнес процесів
- пошук, адаптація та контроль роботи персоналу
Досягнення:
- налаштування роботи відділу з вхідним потоком клієнтів (чат, гаряча лінія, соціальні мережі)
- зібрав та структурував інформацію про сегмент та позиціонування бренду
- розробив матрицю ключових клієнтів компанії (портрет клієнта)
- впровадив CRM систему автоматизації бізнес-процесів
- адаптував прогресивну схему оплати праці персоналу
- систематизував роботу нової команди менеджерів із продажу
- вивів роботу відділу продажу на планові показники

Операційний директор

з 05.2015 по 10.2016 (1 рік 5 місяців)
Торгова мережа KUPE.ua, Київ (Будівельна промисловість, деревообробка)

Обов'язки:
- експертиза поточного стану торгової мережі
- розробка стандартів роботи підрозділів та магазинів
- систематизація збору та обміну інформацією
- пошук, адаптація та контроль роботи персоналу
- розробка тренінгів та навчань технологіям продажу
- проведення маркетингових досліджень
- проведення та оцінка ефективності рекламних компаній
- визначення пріоритетних напрямів розвитку компанії
- аналітика продажів, визначення сегмента та цільової групи покупців
- пошук локацій для відкриття нових магазинів, взаємодія та вирішення питань з орендодавцями, координація відкриття нових торгових точок
- розробка та затвердження бюджету проектів розвитку мережі
- контроль усіх фінансових питань та нарахування зп
- підготувати мережу до масштабування
Досягнення:
- впровадив CRM систему автоматизації та оптимізації бізнес процесів Bitrix24 для групової взаємодії між магазинами та підрозділами компанії
- створив підрозділ call center, розробив регламент та процедури його роботи
- набрав та підготував нову торгову команду, ввів практику наставництва
- розробив та брав безпосередню участь у просуванні нового сайту компанії (інтернет, соціальні мережі)
- на основі проведених досліджень виявив цільову групу покупців, сегмент продукції та позиціонування бренду на ринку, принцип відбудови від конкурентів та посилення конкурентних переваг
взяв безпосередню участь у розробці фірмового стилю компанії, головного слогану торгової мережі
- розробив прогресивну систему мотивації персоналу
- покращив ключові показники роботи мережі та прибуток від роботи торгових точок
- адаптував бізнес процеси та підготував мережу до масштабування

Керівник будівельного гіпермаркету

з 06.2012 по 05.2015 (2 роки 11 місяців)
ТОВ "Каскад", Маріуполь (Будівельна промисловість, деревообробка)

Обов'язки:
- забезпечення виконання плану товарообігу
- управління персоналом – створення ефективної команди (пошук, ротація, коучинг)
- впровадження та адаптація заходів щодо підвищення продуктивності роботи торговельного персоналу
- розвиток та зміцнення позицій торгового об'єкта з урахуванням особливостей його розташування та конкурентного середовища (збільшення лояльності клієнтів, підстроювання роботи під трафік, маркетингове позиціонування)
Досягнення:
- розроблено схему моніторингу ефективності роботи відділів та торгового персоналу
- реалізовано ідею консультаційної лінії
- участь у розробці та впровадженні прогресивної системи мотивації персоналу компанії

Директор магазина

з 11.2009 по 11.2011 (2 роки)
ТМ "Comfy", Дніпро (Роздрібна торгівля)

Обов'язки:
- організація торгового процесу магазину формату 2000 кв. метрів задля досягнення максимального результату
- аналіз продажу
- облік та контроль за товарно-матеріальними цінностями
- робота з контролюючими та дозвільними органами
- вирішення кадрових питань щодо формування штату, управління та
- навчання персоналу
- керівництво безперебійним торговим процесом відповідно до вимог законодавства та бізнес-середовища
Досягнення:
- сформовано злагоджено працюючу команду, завдяки якій магазин, перебуваючи в менш вигідній локації, був виведений на лідируючу позицію в місті

Регіональний директор

з 05.2005 по 08.2009 (4 роки 3 місяці)
НПП АМІ РСM "Клік", Донецьк (Роздрібна торгівля)

Обов'язки:
- управління фінансово-господарською діяльністю магазинів
- набір та навчання персоналу
- ведення переговорів та укладання договорів
- як провідний спеціаліст брав участь у відкритті представництв торгової мережі «Клік» в інших містах
Досягнення:
- найкращий директор мережі 2005 рік
- створений колектив представництва у 2005 році переміг у номінації «Прорив року»
- «Гордість компанії, професіонал АМІ» - 2006, 2007 рік
- відкриття 3 х магазинів у місті

Заступник директора філії

з 10.2000 по 04.2005 (4 роки 6 місяців)
ТМ "Ліга-Нова", Київ (Роздрібна торгівля)

Обов'язки:
- управління персоналом,
- логістика продажу,
- ведення товарного обліку
Досягнення:
- найкращий спеціаліст 2002 року,
- автор головного слогану фірми,
- як найкращий спеціаліст свого профілю серед філій компанії, брав участь у навчанні та тестуванні персоналу торгових представництв у містах Луцьк, Харків.

Освіта

Харківська Державна Академія міського господарства

Електричний транспорт, Харків
Вища, з 1994 по 1999 (5 років)

Додаткова освіта та сертифікати

Бізнес школа «Комфі»

2010, 1 місяць

Стратегія развитку роздрібної мережі

2013, 3 дня

Знання і навички

  • MS Office
  • Adobe Photoshop
  • MS Outlook
  • Outlook Express
  • HTML
  • CorelDRAW
  • Оптимізація бізнес-процесів
  • Jira
  • Стресостійкість

Додаткова інформація

Маю досвід:
• впровадження CRM системи для автоматизації бізнес-процесів відділу продажу та спрощення групової взаємодії підрозділів та співробітників компанії. Адаптація її під конкретні завдання
• налаштування звітів для керівника
• налаштування та супровід

- тренінг «Філософія продажів»,
- тренінг «Ефективний продаж товарних груп»,
- тренінг «Майстер управління»,
- тренінг «Ефективний керуючий»,
- місячний курс бізнес школа «Комфі»
- тренінг "Стратегія розвитку роздрібної мережі"

посвідчення водія категорії В

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: