Сервіс пошуку роботи №1 в Україні
- Файл
Особисті дані приховані
Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/11879466/
Бухгалтер з первинної документації
Розглядає посади:
Бухгалтер з первинної документації, Бухгалтер, Адміністратор, Фахівець з обліку, Офіс-менеджер, Оператор 1C, Касир, Фахівець банку, Клієнт-менеджер, Менеджер із закупівель
Місто проживання:
Хмельницький
Готовий працювати:
Дистанційно, Хмельницький
Контактна інформація
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Завантажений файл
Версія для швидкого
перегляду
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Особисті дані: Чернишкова Діана Володимирівна
Місто проживання Хмельницький
Мобільний телефон / Viber: [відкрити контакти ](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Освіта:
2004р.-2006р. Хмельницький торговельно-економічний коледж. Отримала диплом молодшого спеціаліста. Здобула кваліфікацію товарознавця-комерсанта.
Вересень 2013 Аудит Софт. Бухгалтерський курс - "Використання прикладного рішення "1С: Бухгалтерії 8 для України".
Трудова діяльність:
05.2025 - по сьог. день ТОВ ЮАВ Технолоджі - бухгалтер по первинній документації
Обов’язки: набір прибуткових і видаткових накладних, виставлення рахунків для клієнтів, складання комплектацій на продукцію компанії, контроль залишків комплектуючих і товару на складі. Видача комплектуючих для виробництва.
11.2019 — 05.2025 (з перервою 02.2022-08.2022)
Компанія QPS / Компанія GTS - фінансист.
Обов’язки: Щоденне ведення каси організації – прийом готівки згідно звітів операторів АЗС, видача готівки, узгодження оплат. Подання планових залишків по регіону в ЦО, зведення каси за поточний день.
Проведення реалізації по клієнтах згідно боргів і переплат, прихідні накладні, виставлення рахунків для клієнтів компанії, переміщення, інвентаризації, ведення табелю робочого часу і нарахування заробітної плати працівникам філії згідно відпрацьованих змін.
Складання типових договорів під клієнтів.
Робота з системою Датекс – додавання нових клієнтів в платіжній і лояльній системі, звірка залишків по клієнтах Датекс з 1С, поповнення паливних карток клієнтів в готівковій і безготівковій системі.
Робота в системі ND Office - прихід товару, додавання нових позицій в систему, вигрузка в касу тощо
Щоденне і щотижневе подання звітності по продажу ресурсу з АЗС, контроль дебіторської заборгованості.
Навички роботи з M.Е.Doc (створення довідок по продажу пального, документообіг в реєстрі електронних документів), робота з чеками РРО.
Консультування і постійна комунікація з операторами АЗС.
04.2019- 11.2019 ПП «Будпостач» - офіс-менеджер.
Обов’язки: Пошук і переміщення товару з інших філій компанії, ведення договорів по клієнтах, написання службових записок для надання разових і постійних кредитів (відтермінування) клієнтам компанії, ведення кадрової роботи (збір документів на оформлення кандидата, ведення табелю відвідування працівників філії, написання службових записок), звітність і контроль по оплатах рахунків, консультування роздрібних клієнтів по продукції компанії і виписка накладних. Заміна касира під час відпустки.
01.2018- -04.2019 Магазин «Світлотехніка» - бухгалтер по первинній документації.
Обов’язки: набір прибуткових і видаткових накладних, накладних на повернення і обмін браку, переоцінка товару, робота з постійними клієнтами (обробка замовлень),звірка з клієнтами і постачальниками по дебіторці, приймання (від покупців) і видача (постачальникам) готівки, ведення касових документів, інвентаризації.
Особисті якості: наполеглива, працелюбна, комунікабельна, цілеспрямована, здатна швидко навчатися.
Місто проживання Хмельницький
Мобільний телефон / Viber: [
Освіта:
2004р.-2006р. Хмельницький торговельно-економічний коледж. Отримала диплом молодшого спеціаліста. Здобула кваліфікацію товарознавця-комерсанта.
Вересень 2013 Аудит Софт. Бухгалтерський курс - "Використання прикладного рішення "1С: Бухгалтерії 8 для України".
Трудова діяльність:
05.2025 - по сьог. день ТОВ ЮАВ Технолоджі - бухгалтер по первинній документації
Обов’язки: набір прибуткових і видаткових накладних, виставлення рахунків для клієнтів, складання комплектацій на продукцію компанії, контроль залишків комплектуючих і товару на складі. Видача комплектуючих для виробництва.
11.2019 — 05.2025 (з перервою 02.2022-08.2022)
Компанія QPS / Компанія GTS - фінансист.
Обов’язки: Щоденне ведення каси організації – прийом готівки згідно звітів операторів АЗС, видача готівки, узгодження оплат. Подання планових залишків по регіону в ЦО, зведення каси за поточний день.
Проведення реалізації по клієнтах згідно боргів і переплат, прихідні накладні, виставлення рахунків для клієнтів компанії, переміщення, інвентаризації, ведення табелю робочого часу і нарахування заробітної плати працівникам філії згідно відпрацьованих змін.
Складання типових договорів під клієнтів.
Робота з системою Датекс – додавання нових клієнтів в платіжній і лояльній системі, звірка залишків по клієнтах Датекс з 1С, поповнення паливних карток клієнтів в готівковій і безготівковій системі.
Робота в системі ND Office - прихід товару, додавання нових позицій в систему, вигрузка в касу тощо
Щоденне і щотижневе подання звітності по продажу ресурсу з АЗС, контроль дебіторської заборгованості.
Навички роботи з M.Е.Doc (створення довідок по продажу пального, документообіг в реєстрі електронних документів), робота з чеками РРО.
Консультування і постійна комунікація з операторами АЗС.
04.2019- 11.2019 ПП «Будпостач» - офіс-менеджер.
Обов’язки: Пошук і переміщення товару з інших філій компанії, ведення договорів по клієнтах, написання службових записок для надання разових і постійних кредитів (відтермінування) клієнтам компанії, ведення кадрової роботи (збір документів на оформлення кандидата, ведення табелю відвідування працівників філії, написання службових записок), звітність і контроль по оплатах рахунків, консультування роздрібних клієнтів по продукції компанії і виписка накладних. Заміна касира під час відпустки.
01.2018- -04.2019 Магазин «Світлотехніка» - бухгалтер по первинній документації.
Обов’язки: набір прибуткових і видаткових накладних, накладних на повернення і обмін браку, переоцінка товару, робота з постійними клієнтами (обробка замовлень),звірка з клієнтами і постачальниками по дебіторці, приймання (від покупців) і видача (постачальникам) готівки, ведення касових документів, інвентаризації.
Особисті якості: наполеглива, працелюбна, комунікабельна, цілеспрямована, здатна швидко навчатися.
Схожі кандидати
-
Бухгалтер з первинної документації
Дистанційно -
Бухгалтер з первинної документації
Дистанційно -
Бухгалтер з первинної документації
2000 грн, Дистанційно -
Бухгалтер з первинної документації
Кропивницький, Львів , ще 2 міста -
Бухгалтер з первинної документації
25000 грн, Дистанційно -
Бухгалтер з первинної документації
Одеса, Дистанційно