• PRO

Сергій Ветеран

Помічник керівника

Розглядає посади:
Помічник керівника, Операційний директор, Керівник автозаправного комплексу, Директор виробництва, Керівник з логістики, Менеджер з продажу
Вид зайнятості:
повна
Вік:
50 років
Місто проживання:
Фастів
Готовий працювати:
Біла Церква, Васильків, Київ, Фастів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Завідувач

з 04.2025 по нині (4 місяці)
Виконавчий комітет Фастівської міської ради, Фастів (Державні організації)

Взаємодія з органами правопорядку, РТЦК та СП, військовими частинами.

Військовослужбовець

з 02.2022 по 02.2025 (3 роки)
ЗСУ 114 обр ТрО, Біла Церква (Сили оборони)

Офіцер віддулу ЦВС в/ч А7042
Функціональні обов’язки :
1.Планування та організація роботи ЦВС в бригаді:
Розробка планів цивільно-військового співробітництва відповідно до завдань бригади.
Організація та проведення заходів з CIMIC у зоні відповідальності.
Координація дій з іншими підрозділами ЗСУ, органами місцевої влади, ДСНС, поліцією, гуманітарними організаціями тощо.
2.Взаємодія з цивільним населенням:
Проведення зустрічей, перемовин із місцевим населенням та керівництвом громад.
Виявлення гуманітарних потреб населення, збір інформації, надання гуманітарної допомоги.
Вирішення конфліктних ситуацій між цивільними та військовослужбовцями.
3.Підтримка бойових дій:
Забезпечення взаємодії підрозділів бригади з місцевими органами самоврядування у районах розгортання.
Сприяння безперешкодному пересуванню військ, облаштуванню позицій, евакуації населення при бойових діях.
Зменшення негативного впливу військової присутності на місцеве населення.
4.Інформаційно-аналітична діяльність:
Оцінка гуманітарної обстановки в зоні відповідальності бригади.
Щоденне інформування командування бригади щодо цивільного середовища.
Підготовка звітів, аналітичних довідок, подання пропозицій командиру бригади .
5.Забезпечення діяльності гуманітарних місій:
Супровід гуманітарних вантажів, сприяння їхній безпечній доставці.
Погодження маршрутів руху гуманітарних колон.
Ведення реєстру гуманітарної допомоги та взаємодії з відповідними структурами.
6.Інформаційна підтримка:
Організація взаємодії із засобами масової інформації у межах повноважень.
Участь у кампаніях з формування позитивного іміджу ЗСУ серед населення.
7..Документальне забезпечення
8. Проведення евакуації загиблих побратимів

Керуючий директор

з 10.2014 по 02.2022 (7 років 4 місяці)
ТОВ «ФЛК-БРОКЕР», Фастів (Транспорт, логістика)

директор ФЛК-БРОКЕР·
(підприємство з надання послуг: митне оформлення товарів, транспортно-експедиційні послуги, митний ліцензійний склад)
Графік роботи- повний робочий день
Період роботи жовтень 2014 г. – 23 лютого 2022 ( в даний період був співвласником компанії)
• Керування персоналом, проведення навчання персоналу по зовнішньо-економічній діяльності, митноброкерській справі, розробка презентаційних матеріалів , інстукцій, посадових інструкцій, розробка показників KPI.
• Контроль зовнішньо-економічної діяльності клієнтів – правильність оформлення договорів, вибір оптимальної поставки товару, відповідність поставки товару, правильність найменування товару, контроль заборони на ввезення товару, отримання дозвільних документів тощо, розробка договірної документації;
• Робота з постачальниками;
• Контроль здійснення логістичних послуг;
• Пошук нових клієнтів та супроводження існуючих;
• Робота з бухгалтерськими документами та ведення бухгалтерського обліку, складання бюджетів та контроль виконання цих бюджетів (річних, місячних, тижневих), закриття періоду, нарахування з/п працівників, списання ПММ;
•cтворення , впровадженя та підтримка системи фінансового планування та бюджетування.
•ведення звітності (P&L, Balance, Cash Flow) , аналіз та впроваджння змін.
• Оптимізація бухгалтерських та фінансових процесів .
• Розробка документів для клієнтів при митних режимах : експорт, імпорт та ПЕРЕРОБКА ,
• Робота з митними органами України.
• Робота з суміжними службами: торговельно-промисловою палатою (оформлення сертифікатів походження, висновків), Укрзалізницею, органами сертифікації, карантинною та ветеренарною службами, та іншими;
• Митне оформлення товарів що надходять автотранспортом, курєрськими службами DHL, TNT, UPS.

Керівник відділу

з 10.2010 по 10.2014 (4 роки)
ТОВ "КОМПАНІЯ "ЮНІВЕСТ МАРКЕТИНГ", Фастів (Видавництво, поліграфія)

•• Контролював правильність складання договорів та при необхідності здійснював їх коригування;
• Займався складанням бюджетування – річного, місячного, тижневого;
• Працював з суміжними службами (торговельно-промислова палата, санітарна служба, екологи, енергозбереження тощо);
• Займався оформленням декларацій;
• Працював з партнерами-перевізниками (ЖД, авто, авіа) – укладав та займався підготовкою документів для міжнародних перевезень та перевезень по території України;
• Працював з митницею (процес митного оформлення, надання документів на митницю та транспортних засобів, робота с відділами номенклатури, контрабанди тощо);
• Керував персоналом: 8 людей в прямому підпорядкуванні, усього в штаті – 40 співробітників, розробляв інструкції та займався навчанням персоналу.

Досягнення:
• Скоротив швидкість оформлення вантажів до 8 годин;
• За час роботи: жодних претензії з боку перевізників, жодних простоїв на ЖД, жодних штрафів;
• Запустив проект «Митне оформлення товару в режимі переробки» на території України, що успішно працює і зараз;
• Жодних зауважень з боку митних органів при проведенні аудиту з режиму переробки та жодних зауважень з боку Держмитслужби з дотримання умов за оформленням товару в режимі переробки, а також жодного протоколу про порушення митних правил с боку митного органу;
• Контролював правильність складання договорів та при необхідності здійснював їх коригування; • Займався складанням бюджетування – річного, місячного, тижневого; • Працював з суміжними службами (торговельно-промислова палата, санітарна служба, екологи, енергозбереження тощо); • Займався оформленням декларацій; • Працював з партнерами-перевізниками (ЖД, авто, авіа) – укладав та займався підготовкою документів для міжнародних перевезень та перевезень по території України; • Працював з митницею (процес митного оформлення, надання документів на митницю та транспортних засобів, робота с відділами номенклатури, контрабанди тощо); • Керував персоналом: 8 людей в прямому підпорядкуванні, усього в штаті – 40 співробітників, розробляв інструкції та займався навчанням персоналу. Досягнення: • Скоротив швидкість оформлення вантажів до 8 годин; • За час роботи: жодних претензії з боку перевізників, жодних простоїв на ЖД, жодних штрафів; • Запустив проект «Митне оформлення товару в режимі переробки» на території України, що успішно працює і зараз; • Жодних зауважень з боку митних органів при проведенні аудиту з режиму переробки та жодних зауважень з боку Держмитслужби з дотримання умов за оформленням товару в режимі переробки, а також жодного протоколу про порушення митних правил с боку митного органу;

Заступник директора

з 06.2010 по 10.2010 (4 місяці)
ТОВ "ЕКОКАП", Фастів (Видавництво, поліграфія)

• Налагодив процеси з зовнішньо-економічної діяльності та логістики;
• Виконував роль технічного директора: здійснював контроль за обладнанням, виконував ТО запчастин з їх подальшою закупівлею, на складі працював з продукцією – контроль-прийом, субпідряд, контроль випуску, контроль за персоналом тощо.

Досягнення:
• Впровадив систему 5S – порядок на робочих місцях, оптимізація персоналу, дисципліна, приведення робіт до продуктивності, охорони праці, культури на робочому місці;
• Запровадив стандарти сировини, що зменшило відходи та скоротило технологічні операції.

Освіта

КНУ ім. Тараса Шеченка

Хімія, Київ
Вища, з 1992 по 1997 (5 років)

Знання і навички

  • Старанність
  • Ведення переговорів
  • Управління персоналом
  • Управлінські навички
  • Уміння аналізувати
  • Стратегічне планування
  • Користувач 1С
  • Самостійне прийняття рішень
  • Ведення бухгалтерського обліку
  • Водійські права кат. B
  • Впровадження системи KPI
  • 1С:Підприємство
  • Планування бюджету
  • Розробка маркетингової стратегії
  • ЛІГА:ЗАКОН
  • Розвиток продажу
  • MD Declaration
  • MD Explorer
  • MD-Form
  • АС Клієнт
  • АСКОД

Знання мов

Українська — вільно

Додаткова інформація

Офіцер ЗСУ з 24 лютого 2022 -грудень 2024. Учасник бойових дій , нагороджений державними нагородами

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: