- PRO
Сергій Ветеран
Помічник керівника
- Розглядає посади:
- Помічник керівника, Операційний директор, Керівник автозаправного комплексу, Директор виробництва, Керівник з логістики, Менеджер з продажу
- Вид зайнятості:
- повна
- Вік:
- 50 років
- Місто проживання:
- Фастів
- Готовий працювати:
- Біла Церква, Васильків, Київ, Фастів
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту та LinkedIn.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/11880735/?puid=32429
Досвід роботи
Завідувач
з 04.2025 по нині
(4 місяці)
Виконавчий комітет Фастівської міської ради, Фастів (Державні організації)
Взаємодія з органами правопорядку, РТЦК та СП, військовими частинами.
Військовослужбовець
з 02.2022 по 02.2025
(3 роки)
ЗСУ 114 обр ТрО, Біла Церква (Сили оборони)
Офіцер віддулу ЦВС в/ч А7042
Функціональні обов’язки :
1.Планування та організація роботи ЦВС в бригаді:
Розробка планів цивільно-військового співробітництва відповідно до завдань бригади.
Організація та проведення заходів з CIMIC у зоні відповідальності.
Координація дій з іншими підрозділами ЗСУ, органами місцевої влади, ДСНС, поліцією, гуманітарними організаціями тощо.
2.Взаємодія з цивільним населенням:
Проведення зустрічей, перемовин із місцевим населенням та керівництвом громад.
Виявлення гуманітарних потреб населення, збір інформації, надання гуманітарної допомоги.
Вирішення конфліктних ситуацій між цивільними та військовослужбовцями.
3.Підтримка бойових дій:
Забезпечення взаємодії підрозділів бригади з місцевими органами самоврядування у районах розгортання.
Сприяння безперешкодному пересуванню військ, облаштуванню позицій, евакуації населення при бойових діях.
Зменшення негативного впливу військової присутності на місцеве населення.
4.Інформаційно-аналітична діяльність:
Оцінка гуманітарної обстановки в зоні відповідальності бригади.
Щоденне інформування командування бригади щодо цивільного середовища.
Підготовка звітів, аналітичних довідок, подання пропозицій командиру бригади .
5.Забезпечення діяльності гуманітарних місій:
Супровід гуманітарних вантажів, сприяння їхній безпечній доставці.
Погодження маршрутів руху гуманітарних колон.
Ведення реєстру гуманітарної допомоги та взаємодії з відповідними структурами.
6.Інформаційна підтримка:
Організація взаємодії із засобами масової інформації у межах повноважень.
Участь у кампаніях з формування позитивного іміджу ЗСУ серед населення.
7..Документальне забезпечення
8. Проведення евакуації загиблих побратимів
Керуючий директор
з 10.2014 по 02.2022
(7 років 4 місяці)
ТОВ «ФЛК-БРОКЕР», Фастів (Транспорт, логістика)
директор ФЛК-БРОКЕР·
(підприємство з надання послуг: митне оформлення товарів, транспортно-експедиційні послуги, митний ліцензійний склад)
Графік роботи- повний робочий день
Період роботи жовтень 2014 г. – 23 лютого 2022 ( в даний період був співвласником компанії)
• Керування персоналом, проведення навчання персоналу по зовнішньо-економічній діяльності, митноброкерській справі, розробка презентаційних матеріалів , інстукцій, посадових інструкцій, розробка показників KPI.
• Контроль зовнішньо-економічної діяльності клієнтів – правильність оформлення договорів, вибір оптимальної поставки товару, відповідність поставки товару, правильність найменування товару, контроль заборони на ввезення товару, отримання дозвільних документів тощо, розробка договірної документації;
• Робота з постачальниками;
• Контроль здійснення логістичних послуг;
• Пошук нових клієнтів та супроводження існуючих;
• Робота з бухгалтерськими документами та ведення бухгалтерського обліку, складання бюджетів та контроль виконання цих бюджетів (річних, місячних, тижневих), закриття періоду, нарахування з/п працівників, списання ПММ;
•cтворення , впровадженя та підтримка системи фінансового планування та бюджетування.
•ведення звітності (P&L, Balance, Cash Flow) , аналіз та впроваджння змін.
• Оптимізація бухгалтерських та фінансових процесів .
• Розробка документів для клієнтів при митних режимах : експорт, імпорт та ПЕРЕРОБКА ,
• Робота з митними органами України.
• Робота з суміжними службами: торговельно-промисловою палатою (оформлення сертифікатів походження, висновків), Укрзалізницею, органами сертифікації, карантинною та ветеренарною службами, та іншими;
• Митне оформлення товарів що надходять автотранспортом, курєрськими службами DHL, TNT, UPS.
Керівник відділу
з 10.2010 по 10.2014
(4 роки)
ТОВ "КОМПАНІЯ "ЮНІВЕСТ МАРКЕТИНГ", Фастів (Видавництво, поліграфія)
•• Контролював правильність складання договорів та при необхідності здійснював їх коригування;
• Займався складанням бюджетування – річного, місячного, тижневого;
• Працював з суміжними службами (торговельно-промислова палата, санітарна служба, екологи, енергозбереження тощо);
• Займався оформленням декларацій;
• Працював з партнерами-перевізниками (ЖД, авто, авіа) – укладав та займався підготовкою документів для міжнародних перевезень та перевезень по території України;
• Працював з митницею (процес митного оформлення, надання документів на митницю та транспортних засобів, робота с відділами номенклатури, контрабанди тощо);
• Керував персоналом: 8 людей в прямому підпорядкуванні, усього в штаті – 40 співробітників, розробляв інструкції та займався навчанням персоналу.
Досягнення:
• Скоротив швидкість оформлення вантажів до 8 годин;
• За час роботи: жодних претензії з боку перевізників, жодних простоїв на ЖД, жодних штрафів;
• Запустив проект «Митне оформлення товару в режимі переробки» на території України, що успішно працює і зараз;
• Жодних зауважень з боку митних органів при проведенні аудиту з режиму переробки та жодних зауважень з боку Держмитслужби з дотримання умов за оформленням товару в режимі переробки, а також жодного протоколу про порушення митних правил с боку митного органу;
• Контролював правильність складання договорів та при необхідності здійснював їх коригування; • Займався складанням бюджетування – річного, місячного, тижневого; • Працював з суміжними службами (торговельно-промислова палата, санітарна служба, екологи, енергозбереження тощо); • Займався оформленням декларацій; • Працював з партнерами-перевізниками (ЖД, авто, авіа) – укладав та займався підготовкою документів для міжнародних перевезень та перевезень по території України; • Працював з митницею (процес митного оформлення, надання документів на митницю та транспортних засобів, робота с відділами номенклатури, контрабанди тощо); • Керував персоналом: 8 людей в прямому підпорядкуванні, усього в штаті – 40 співробітників, розробляв інструкції та займався навчанням персоналу. Досягнення: • Скоротив швидкість оформлення вантажів до 8 годин; • За час роботи: жодних претензії з боку перевізників, жодних простоїв на ЖД, жодних штрафів; • Запустив проект «Митне оформлення товару в режимі переробки» на території України, що успішно працює і зараз; • Жодних зауважень з боку митних органів при проведенні аудиту з режиму переробки та жодних зауважень з боку Держмитслужби з дотримання умов за оформленням товару в режимі переробки, а також жодного протоколу про порушення митних правил с боку митного органу;
Заступник директора
з 06.2010 по 10.2010
(4 місяці)
ТОВ "ЕКОКАП", Фастів (Видавництво, поліграфія)
• Налагодив процеси з зовнішньо-економічної діяльності та логістики;
• Виконував роль технічного директора: здійснював контроль за обладнанням, виконував ТО запчастин з їх подальшою закупівлею, на складі працював з продукцією – контроль-прийом, субпідряд, контроль випуску, контроль за персоналом тощо.
Досягнення:
• Впровадив систему 5S – порядок на робочих місцях, оптимізація персоналу, дисципліна, приведення робіт до продуктивності, охорони праці, культури на робочому місці;
• Запровадив стандарти сировини, що зменшило відходи та скоротило технологічні операції.
Освіта
КНУ ім. Тараса Шеченка
Хімія, Київ
Вища, з 1992 по 1997 (5 років)
Знання і навички
- Старанність
- Ведення переговорів
- Управління персоналом
- Управлінські навички
- Уміння аналізувати
- Стратегічне планування
- Користувач 1С
- Самостійне прийняття рішень
- Ведення бухгалтерського обліку
- Водійські права кат. B
- Впровадження системи KPI
- 1С:Підприємство
- Планування бюджету
- Розробка маркетингової стратегії
- ЛІГА:ЗАКОН
- Розвиток продажу
- MD Declaration
- MD Explorer
- MD-Form
- АС Клієнт
- АСКОД
Знання мов
Українська — вільно
Додаткова інформація
Офіцер ЗСУ з 24 лютого 2022 -грудень 2024. Учасник бойових дій , нагороджений державними нагородами
Інші резюме цього кандидата
- PRO
Біла Церква, Васильків, ще 3 міста
Вища освіта · Повна зайнятість
- Заступник начальника відділу, Фастівська міська рада, 4 місяці
- Військовослужбовець, Збройні Сили України, 3 роки
Схожі кандидати
-
Офіс-менеджер
40000 грн, Київ -
Помічник керівника
Київ -
Помічник керівника
Київ -
Помічник керівника
Київ -
Помічник керівника
Київ, Павлоград -
Адміністратор рецепції
30000 грн, Київ