• Файл

Аліна

Аналітик даних

Вік:
26 років
Місто проживання:
Харків
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

АЛІНА СЕРДЮК
Аналітик даних
Я молодший аналітик даних з досвідом роботи з SQL, Python та BI-
інструментами. Вмію працювати з великими обсягами даних,
здійснювати їх аналіз, створювати звіти та візуалізації для підтримки
прийняття бізнес-рішень.
Маю досвід аналізу фінансових і продуктових метрик, а також
здатність трансформувати дані для подальшого аналізу. Швидко освоюю
нові інструменти та технології, орієнтуюсь на досягнення результатів.
Моя мета - працювати в команді, де я зможу застосувати свої знання
та прагнути розвиватися для покращення бізнес-процесів та підтримки
стратегічних рішень.

ПРОЄКТИ
КОНТАКТИ
Revenue metrics, GameDev
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») Мета проекту: Розробити аналітичний дашборд для оцінки показників доходу в рамках
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») проекту. Дашборд дозволить продуктовим менеджерам відстежувати динаміку доходів і
проводити аналіз факторів, що впливають на ці зміни.
Linkedin
Опис: У цьому проекті я підготувала дані, розрахувала фінансові показники (Total
Рига, Латвія Revenue, ARPPU, Churn Rate, Expansion/Contraction MRR,Customer Lifetime) і розробила
дашборд у Tableau.
HARD SKILLS Використовуючи SQL, я реалізувала запити з CTE, агрегатними та віконними
функціями, а також об’єднанням таблиць для аналізу поведінки користувачів і
SQL
фінансових показників.
Python Дані було візуалізовано в Tableau, де я створила інтерактивний дашборд, який надає
Управління базами даних чітке уявлення про дохід від гри, динаміку відтоку користувачів і тенденції поведінки
на основі віку, мови та інших факторів.
Аналіз рекламних кампаній
Результати: В результаті аналізу були виявлені важливі точки для покращення, зокрема,
Фінансовий та продуктовий
можливості для розвитку та розробки цільових стратегій залучення користувачів.Цей
аналіз підхід полегшив прийняття рішень на основі даних, оптимізацію продуктивності гри,

BI-аналітика стратегії монетизації та планування залучення користувачів.

A/B тестування
User Onboarding Funnel Analysis
Мета: Створити дашборд для відстеження показників онбордингу користувачів та
TOOLS конверсії.
Excel Опис: Розроблено дашборд у Tableau з основними показниками (рівні конверсії, час до
першого платежу). Візуалізовано відтоки користувачів та тенденції для виявлення
BigQuery
вузьких місць.
Tableau
Outcomes: Проведений аналіз дозволив виявити основні етапи, де користувачі частіше
Looker Studio покидають процес онбордингу, а також фактори, що впливають на конверсію. Завдяки

Google Analytics 4 цьому вдалося покращити розуміння рекламних показників і можливі зони росту.

Ads analysis, Retail
SOFT SKILLS Мета: Оцінити ефективність рекламних кампаній для покращення розподілу бюджету.
Опис: використано SQL та Looker Studio для:
Увага до деталей
Аналіз витрат, показів, охоплення, кліків, лідів та витрат на покази реклами.
Тайм-менеджмент Розрахунок CTR, CPC, CPM та ROMI для оцінки ефективності.
Аналітичне мислення Створення візуалізацій для комплексного аналізу даних та виявлення тенденцій

Командна робота Результати: Проведений аналіз допоміг глибше зрозуміти рекламні показники та
виявити ефективні стратегії для покращення розподілу бюджету. Це може сприяти
Пріоритизація завдань
вдосконаленню маркетингової стратегії та оптимізації витрат на рекламу.
Переговорні навички
ДОСВІД РОБОТИ
МОВИ
Самозайнята діяльність в індустрії краси. Рига,Латвія
Українська - Рідна Червень 2022 - Грудень 2024

Англійська - Intermediate Рига,Латвія
Ведучий гри . SIA EVOLUTION LATVIA
Російська - Вільно
Вересень 2022 - Січень 2023
Інформування користувачів про правила гри
ОСВІТА Комунікація з користувачами продукту

Харківський національний HR-менеджер . “Аметрін ФК” Харків, Україна
економічний університет імені Грудень 2021 - Березень 2022
С.Кузнеця
Оцінила потреби поточної робочої сили та розробила стратегію для заповнення
Магістр
необхідних позицій у короткостроковій та довгостроковій перспективі.
Адміністративний менеджмент
Проводила оцінку кандидатів та набір на вакансії, що відповідали потребам
Вересень 2018 – Червень 2020
компанії в той період.
Організовувала та проводила тренінги та навчальні заходи для нових працівників та
Харківський національний існуючого персоналу.
економічний університет імені Успішно закрила 3 ключові позиції в обмежені терміни.
С.Кузнеця
Бакалавр Супервайзер відділу продажів . Call centre "Mango-group" Харків, Україна
Економіка підприємства Лютий 2020 - Листопад 2021
Вересень 2016 – Червень 2018 1. Розробила ефективну систему навчання для нових операторів:
- Створила структуровану програму навчання, що охоплювала ключові навички
ДОДАТКОВІ продажів, техніки комунікації з клієнтами та використання CRM системи.
КУРСИ - Забезпечила навчання для нових працівників, скорочуючи час адаптації та
підвищуючи рівень продуктивності.
IT школа “Go IT” 2. Покращила процеси та результати:
Аналітик даних - Проводила аналіз ефективності роботи відділу та впровадила ефективні методи
Червень 2024 – Грудень 2024
тайм-менеджменту.
Coursera - Впровадила систему мотивації та винагород, що призвело до покращення
Data Analysis with Python ефективності команди та зниження рівня плинності кадрів на 25%.
Січень 2025 – Лютий 2025 3. Управління командою та розвиток персоналу:
- Проводила щотижневі тренінги та майстер-класи для співробітників з розвитку
IT школа “Go IT”
навичок продажів та обслуговування клієнтів.
Power BI
Січень 2025 – Березень 2025 - Оцінювала ефективність роботи працівників, надавала регулярний зворотний зв'язок
та розробляла індивідуальні плани розвитку.
4. Управляла трьома напрямками: Продажі, Генерація лідів, Консультації.

HR-менеджер. Call centre "2D2C" Харків, Україна
Квітень 2018 - Грудень 2019
Успішно організувала процес підбору та найму персоналу для нового офісу в
іншому місті, зібравши команду з 25 осіб, включаючи менеджера та тимліда.
Навчила та адаптувала двох нових рекрутерів у команду, що сприяло розширенню
та підвищенню ефективності процесу найму.
Розробила та впровадила нову програму онбордингу співробітників, що дозволило
прискорити та спростити інтеграцію нових працівників у команду.
Організувала та провела серію тренінгів для менеджерів і керівників команд з
управління персоналом, вирішення конфліктів та побудови ефективних команд.
Долучилася до розробки та впровадження корпоративної культури в новому офісі,
забезпечивши єдність цінностей і цілей у компанії.
Керувала HR-процесами у двох філіях компанії в різних містах, забезпечуючи
дотримання стандартів і політик в обох локаціях.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: