• PRO

Олег

Фахівець по роботі з документами (страхування), 20 000 грн

Вид зайнятості:
повна
Вік:
26 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер з туризму

з 09.2023 по 05.2025 (1 рік 8 місяців)
ТОВ "ТУРБАЗА ЛТД" (туристичний оператор), Київ (Туризм)

Обов'язки:
Планування та організація туристичних поїздок. Експертна підтримка клієнтів у виборі туристичних продуктів. Моніторинг туристичного ринку. Управління клієнтською базою (CRM-система Iterios + google sheets). Організація рекламних кампаній та акцій для просування туристичних продуктів (Розсилки в Viber/Telegram/Facebook та поштою через Sendpulse). Робота із WordPress - заповнення сайту (тури, інформація тощо). Розв'язання питань, що виникають під час подорожей клієнтів. Забезпечення високого рівня сервісу та задоволення потреб клієнтів. Контроль надходжень і витрат.

Досягнення:
Вів одночасно декілька великих груп туристів, середній проданий чек - 30.000 грн, найбільший проданий кейс - 1 млн грн.

Офіціант

з 04.2019 по 10.2019 (6 місяців)
Titanic Mardan Palace, Анталія, Інші країни (Готельно-ресторанний бізнес)

Працював в Туреччині, в готелі президентського класу.

Обов'язки:
Обслуговування VIP гостей. Подача страв та напоїв. Консультування по меню. Допомога у приготуванні столів. Участь в організації заходів. Додатковий супровід і консультація гостей з будь-яких питань.

Освіта

Київський національний університет будівництва і архітектури

Геоінформаційних систем та управління територіями, Туризм, Київ
Вища, з 2022 по 2024 (2 роки)

Національний університет «Запорізька політехніка»

Факультет міжнародного туризму, Туризм, Запоріжжя
Вища, з 2018 по 2022 (4 роки)

Запорізький електротехнічний фаховий коледж Національного університету «Запорізька політехніка»

Електроустаткування підприємств та цивільних споруд, Електромонтер, Запоріжжя
Середня спеціальна, з 2014 по 2018 (4 роки)

Знання і навички

  • Adobe Photoshop
  • MS Office
  • Впевнений користувач ПК
  • Робота з клієнтами
  • Укладання договорів
  • Ведення переговорів
  • Ведення CRM
  • Телефонний продаж
  • Неконфліктність
  • Здатність до навчання
  • Комунікабельність
  • Клієнтоорієнтованість
  • Уважність
  • Уміння аналізувати
  • Відповідальність
  • Тайм-менеджмент
  • Стресостійкість
  • Робота в команді
  • Самостійність

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — середній

Додаткова інформація

Маю відстрочку від мобілізації (поновлюється кожні 3 місяці).

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: