• Файл

Олег

Керівник відділу

Розглядає посади:
Керівник відділу, Керівник складу, Керівник з логістики, Керівник автосервісу, Керівник з постачання, Головний інженер, Операційний директор, Офіцер, Керівник зміни
Вік:
49 років
Місто проживання:
Кривий Ріг
Готовий працювати:
Київ, Львів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

РЕЗЮМЕ

Загальні данні
ФамилияБлохін
Иім’я та по батьковіОлег Сергійович
Дата народження30.03.1976
Телефон[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Домашня адресам. Кривий Ріг

Сімейний станОдружений
ДітиСин 2004 р.н.
Освіта
Криворізький технічний університет 1999 рік Інженер-механік
Кар’єра
11.11.1999-04.03.2008АрселорМіттал Кривий Ріг
слюсар-ремонтник
Інженер з охорони праці 1 категории
Начальник бюро з охорони праці
05.03.2008-12.05.2014АрселорМіттал Кривий Ріг
Цех складського господарства та підготовки виробництва
Затупник начальника цеху з виробництва
Начальник цеху
13.05.2014АрселорМіттал Кривий Ріг
Управління складського господарства та підготовки виробництва
Начальник управління
04.07.2019
АрселорМіттал Кривий Ріг
Адміністрація з постачання
Менеджер з постачання (інвестиційні проекти)

Ключові досягнення та результати діяльності
За час роботи керівником складського господарства та підготовки виробництва:
1. Впроваджено систему резервування матеріалів та централізовану доставку матеріалів до підрозділів підприємства, що дозволило:
- зменшити залишки матеріалів на центральних складах ( у період перших 5 місяців на 20% та подальшого періоду терміном до 1 року на 34%),
- зменшити час простою автотранспорту під загрузкою від 2 годин до 40 хвилин, за рахунок підготовки матеріалів для відправки завчасно
2. Проведена модернізація обладнання:
- придбано та введено в експлуатацію мостові та грейферні крани складу, що дозволило зменшити час простою періоду поточного ремонту на 85% та непланового простою до 4 випадків на місяць у порівнянні з 26 за аналогічний період. Термін простою вагонів Укрзалізниці під вивантаженням зменшився
- заміна викових навантажувачів зменшила простої автотранспорту поставщиків та критих вагонів Укрзалізниці з 1,5 години до 30 хвилин для автотранспорту та з 3 годин до 1 години для вагонів Укрзалізниці.
- проведена капітальна реконструкція залізничного полотна на бункерної естокаді та у приміщені всього складу, що повністю виключило аварійні сходи вагонів з колії, раніш до 17 сходів за тиждень.
- на складі феросплавів та вогнетривів проведена повна заміна підкранових балок з залізобетонних на металеві, що повністю виключило сходи та аварійні зупинки кранів (до ремонту до 2 зупинок на добу).
- проведена повна модернізація комплексу брикетування феросплавного пилу. При витратах на модернізацію приблизно 2.5 млн. грн.. на 2014 рік економічній ефект за річний період після запуску в експлуатацію перевищив 17 млн. грн
3. Побудовано новий склад сипучих матеріалів із твердим покриттям та системою пилоподавління
4. Впроваджено систему автоматичного обліку та списання масел, бензину та дизельного палива на центральній заправці підприємства.
5. Ініціювання та участь у розробці проекту та впровадженні системи відео моніторингу на 6 із 7 існуючих дільниць
6. Проведено оптимізацію кількості складських приміщень до 21 одиниці (до оптимізації 47), внаслідок на 35% зменшилися витрати на утримання будинків і споруд у справному стані та витрат на електроенергію та опалення, ремонт устаткування та відновлення.
7 Персонал, задіяний на вантажно-розвантажувальних роботах, було переведено в аутсорсинг
8. У період із 2010 по 2019 на центральних складах не зареєстровано жодного випадку виробничого травматизму.

Досягнення на посаді менеджера з постачання
( енергетичний департамент, коксохімічне виробництво)
За період роботи у напрямі закупівель досягнуто наступних показників:
1. Знижено строки обробки заявок (до закупівлі) від підрозділів підприємства з 65 до 45 днів, що дозволило купувати матеріали та послуги під стратегічний та нормативний CAPEX згідно з термінами ремонтів;
2. Досягнуто економію 9.2 % від бюджету бізнес-плану 2021, 10.4% від бюджету бізнес-плану на 2020 рік, 8.3% - від бюджету бізнес плану 2019.
3. З листопада 2021 року і до березня 2022 корегував роботу Миколаївського морського терміналу компанії у направлені CAPEX (аналіз та погодження результатів проведених тендерів).

Володіння мовами
Украінськарідний
АнглійськаБазовий

Курси, семінари, тренінги /Сертифікати
Процесорний підхід до інтегрованої системи менеджменту
Охорона праці, 5S
Сталий розвиток бізнесу
Методи оцінки і аналізу якості продукції на основі статистичних процедур вибірковогу контролю
Лідерство у команді
Комунікація і мотивація
Тайм ментор
Навігатор для управлінців
Претензійно-пошукова робота
Юридичні аспекти у постачанні
Додаткова інформація
Особисті якостіНаціленість на результат
Робота у команді
Стресостійкість
Комунікабельність
Вміння приймати рішення
Ініциативність
Лідерські якості
Бажаний рівень заробітної плати60000 грн + KPI

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: