• Файл

Тетяна

Офіс-менеджер

Розглядає посади:
Офіс-менеджер, Менеджер по продажам
Вік:
43 роки
Місто проживання:
Яготин
Готовий працювати:
Дистанційно, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

ЛАЙТАРЕНКО ТЕТЯНА

КОНТАКТН ДАННІ:

Адреса проживання:
27400, Кіровоградська обл., м. Знам’янка

Номер телефону
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Ел. пошта
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Посилання на профіль у Facebook
https://www.facebook.com/ tanushka.sstar

Громадянство:
Україна

Тип зайнятості:
Повна, в офісі чи дистанційно

Мета:
Системність, аналіз, та відповідальність – моє друге ім’я.
Прагну розвитку, опанувати нові направлення, реалізувати запропоновані можливості та стати успішним працівником
Кваліфікація:
Дві вищі освіти.
1. Диплом з відзнакою про отримання вищої освіти за спеціальністю «Рухомий склад та спеціальна техніка залізничного транспорту»у Державному економіко- технологічному університеті транспорту (1999-2003 роки), здобула кваліфікацію інженера механіка залізничного транспорту.
2. Диплом про отримання вищої освіти в «Українській державній академії залізничного транспорту» (2012-2014 роки) за спеціальністю « Управління на транспорті (залізничний транспорт)», здобула кваліфікацію інженера з транспорту (залізничного транспорту)»
Ключові знання, навички, компетенція:
Знання:
Грамотне спілкування з клієнтами.
Вміння пріоритезувати та тримати фокус, вести темп працездатності, тримати та формувати високий темп роботи.
Аналіз проведення роботи, систематизація досвіду, збір аналітики даних.
Виконання різних завдань керівника(знайти інформацію, оформлення таблиць, зібрати статистику, допомагати керівнику в організації та контролю робочих місць, підбирати реквізит для зйомок в інтернеті товару та послуг).
Вміння «впроваджувати» ідею, працювати в команді. Побудова міцних стосунків із співробітниками.
Листування та інша документація стосовно договірної роботи.
Ведення ділової кореспонденції.
Робота з актами виконаних робіт, рахунками.
Досвід роботи з великою кількістю інформації, вміння вдало структурувати бази даних у форматі таблиць, документів.
Відмінні знання та навички у сфері тайм менеджменту.
Вміння розподіляти свій час при віддаленій роботі на результат.
Володіння роботою з ПК (цифрова грамотність, навички вміння, працювати із соціальними мессенджерами, блологами, інтернет спільнотами. Досвід робот із ботами, GPT, Googlе,
Вміння працювати з офісною технікою та основними офісними програмами: Microsoft Office, Microsoft Exel, Microsoft Power Point; таблиці та презентації, створення роликів та фільмів, зокрема у програмах Pinnacle Studio, Adobe Photoshop,
Проведення та підготовка співбесід через Zoom.
Досвід підготовки, комунікація повідомлень від тексту та віжуалу до посіву сухого каналу.
УправлінняViloci, управління змінами.
Досвід роботи методами Аgile
Збір вимог, робота, робота зі стейкхолдерами.
Уміння працювати у багатопроектному середовищі.
Досвід управління простими командами та управління кросплатформністю. Вміння рухати проект без адміністративного впливу.
Навички у впровадженні системи «Кайзен».
Досвід роботи:
З 01.07.2024 року займаю посаду фахівця сервісного відділу ТОВ "Експрес лінія".
Отримала досвід у техніці продажу та вмінні працювати з запереченнями.
18 років 8 місяців стаж роботи на залізничному транспорті:
2004-2013 роки - інженер технолог;

2013-2023 роки – начальник виробничо-технічного відділу.
За 10 років роботи на керівній посаді здобула наступні навички та досвід:

Управління господарсько-фінансовою діяльністю у наступних сфераз:
• Екологічне законодавство;
• Ремонт, та оформлення документації на будівлі;
• Цивільний захист;
• Підготовка господарства дл осінньо-зимового періоду;
ведення статистичних даних, звітності, документації з паливоенергетичних ресурсів.
Знання ділового етикету;
Навички ергономіки офісу та робочого місця;
Контроль та аналіз роботи працівників підпорядкованого відділу;
Вчасне та якісне виконання завдань керівництва;
Організація комерційних пропозицій для складання тендерної документації;
Участь у складанні договорів;
Стресостійкість, витривалість у дедлайнах та вміння працювати в умовах багатозадачності;
Досвід у проведенні та організації семінарів та викладанні нового матеріалу.
Вивчала у ВУЗ:
• Правознавство, транспортне право;
• Охорона праці в галузі, основи охорони праці;
• Цивільний захист;
• Основи екології
• основи педагогіки та психології;
• логістика
• Ділова іноземна мова та українська мова;
• Управління ланцюгом постачань
• Основи теорії систем і управління; основи ергономіки; інтелектуальна власність;;
• Основи економічної теорії;
• Соціологія;
• Основи менеджменту та маркетингу;
• Економікая транспорту;
• Математичне моделювання на ЕОМ;
• Транспортно-експедиторська діяльність

Досягнення:
За сумлінну працю на залізничному транспорті, професійну майстерність, творчу ініціативу, високі показники у роботі - нагороджена «Почесною грамотою начальника Одеської залізниці М.І. Луханіном» 24.02.2014.
За сумлінну працю на залізничному транспорті, вагомий особистий внесок у його розвиток, високий професійний рівень і творчу ініціативу - нагороджена «Подякою Державної адміністрації залізничного транспорту України, у особі в.о. генерального директора ПАТ Укрзалізниця О.В. Завгороднім»
Особисті якості:
Аналітичні здібності: уважність, скрупульозність, здатність швидко знайти вірний результат.
Тайм менеджмент на високому рівні.
Ініціативність, відповідальність,
Креативність;
Вміння чітко та лаконічно формулювати думки, вести ділове листування та телефонні розмови;
Самостійність у прийнятті рішень при кризових ситуаціях;

Додаткова інформація:
Права водія категорії «В», 13-літній стаж безаварійного керування.
Маю на меті переїхати у велике місто, наприклад Київ, на постійне місце проживання.
Основні напрямки та завдання керівної роботи мого відділу - з екологічного законодавства; вимоги пожежної безпеки на підприємстві, інструкції, закони; Закони та інструкції з водопостачання та водовідведення; метрологічна діяльність;
вміння створювати технічні завдання на поточний ремонт і підтримання у належному стані будівель та споруд; володіння навичками у впровадженні енергоменеджменту та енергозберігаючих технологій на підприємстві,

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: