• Файл

Ірина

Діловод в органи державної служби, медичний реєстратор

Вік:
36 років
Місто проживання:
Валки
Готовий працювати:
Харків

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

КОНТАКТНА ІНФОРМАЦІЯ
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Viber : [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Telegram: Ірина Капран
WhatsApp: Ірина Капран

АДРЕСА ЕЛЕКТРОННОЇ ПОШТИ:
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

ОСВІТА

Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна

Ірина КАПРАН

ДОСВІД РОБОТИ
КНП «Валківська центральна районна лікарня»
Жовтень 2022 – Листопад 2024 рр.
медичний реєстратор Хірургічного відділення КНП «Валківська ЦРЛ»:
• виконання доручень лікарів, старшої медичної медсестри відділення – друкування листів, документів відділення;
• формування епікризів та медичних висновків із історії хвороб пацієнтів відділення та видача їх особисто пацієнтам;
• робота в медичній програмі «МедІнфоСервіс», формування електронних направлень аналізів пацієнтів;
• нагляд та контроль за комп’ютерною технікою.

Управління соціального захисту населення Валківської районної державної адміністрації Харківської області
вересень 2017 – лютий 2021 рр.
провідний спеціаліст відділу соціальних допомог та субсидій:
• навички роботи в програмі ПТК «Житлові субсидії»;
• надання консультацій громаданям з приводу призначення субсидій;
• розрахунок справ з надання житлових субсидій громадянам, визначення їх розміру та термінів за особистим зверненням в зв’язку зі зміною складу зареєстрованих осіб, на комісію;
• перевірка правильності проведених розрахунків відповідно до постанови Кабінету Міністрів України про порядок призначення житлових субсидій;
• підготовка запитів про доходи осіб до ДФС, ПФУ та про забезпеченість громадян житловою площею та комунальними послугами до житлово-експлуатаційних організацій (автообмін) та інші запити на додаткові документи до особової справи;
• підготовка проєктів рішень та здійснення їх візування (повідомлення громадянам про призначення, відмову, повідомлення про повернення коштів, надміру виплачених за призначеними субсидіями), згідно з положенням про призначення житлових субсидій;
• виконання доручень заступника начальника, пов’язані з функціональними обов’язками;
• введення особових справ отримувачів житлових субсидій;
• введення архіву у зв’язку зі смертю осіб, які отримували житлові субсидії.

КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти»
вересень 2011 – червень 2013 рр.
оператор Центру аналізу та прогнозування розвитку освіти:
• приймання, розподіл і фільтрація вхідних/вихідних дзвінків;
• робота з вхідною і вихідною кореспонденцією;
• підготовка документів для керівника та співробітників Центру;
• комп’ютерна верстка науково-методичних посібників, журналів;
• приймання відвідувачів;
• нагляд та контроль за комп’ютерною технікою;
• доставлення ділових паперів за місцем призначення.

вересень 2006 – червень 2011 рр.
геолого-географічний факультет, кафедра соціально-економічної географії і регіонознавства, магістр, спеціальність «економічна і соціальна географія».

КУРСИ, ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ

Харківський регіональний Інститут державного управління Національної академії державного управління при Президентові України
26.05.2017 р. Посвідчення атестації про вільне володіння державною мовою.

Харківський регіональний Інститут державного управління Національної академії державного управління при Президентові України
20.11.2019 р. Сертифікат підвищення кваліфікації за загальною короткостроковою програмою «Актуальні проблеми соціальної політики» (0,3 ЄКТС)

Професійні навички
знання основ діловодства та документообігу;
досвідчений користувач ПК (MS Office 2003, 2007 – MS Office Word, MS Office Excel, MS Office Outlook, MS Office Power Point, MS Office Publisher), Internet;
грамотна усна і письмова мова;
знання оргтехніки (принтер, сканер, ксерокс, факс та ін.);
знання мов: українська – рідна, англійська – середній рівень.

Особисті якості
комунікабельність;
відповідальність;
пунктуальність;
дисциплінованість;
здатність працювати з великою кількістю інформації;
прагнення до розвитку та
професійного розвитку;
стресостійкість.

Мотиваційний лист
Цілеспрямована, врівноважена, завжди готова прийти на допомогу. Маю досвід роботи з великим потоком людей, можу вирішити конфліктні ситуації. У роботі мені допомагають здатність швидко навчатися, орієнтація на результат, висока працездатність та стресостійкість.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: