• Файл

Каміла

Помічник керівника

Розглядає посади:
Помічник керівника, HR-менеджер
Вік:
24 роки
Місто проживання:
Кременчук
Готовий працювати:
Кременчук, Одеса

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

КАМІЛА ВАКАРЧУК
КОНТАКТИ
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») ДОСВІД РОБОТИ

[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») Старший інспектор з організації діловодства
ТОВ "ОПЕРАТОР ГТС УКРАЇНИ"
ПРОФЕСІЙНІ НАВИЧКИ Забезпечення контролю за своєчасним виконанням
наказів, доручень і розпоряджень керівника підприємства;
MS Office, Google Docs Editors Ведення електронного документообігу;
Megapolis.DocNet Обробка та розподіл кореспонденції, що надходить до
керівника, оперативна передача документів;
Ведення ділового листування;
Прийом та перевірка документів на підпис керівника.
КЛЮЧОВІ НАВИЧКИ Виконання особистих доручень керівника
Відмінні комунікативні навички Організація відправки та отримання кориспонденції,
співпарця з операторами поштового звязку;
Міцна трудова дисципліна Здійснення коректуру та літературне редагування проєктів
Увага до деталей наказів, розпоряджень та перевірка їх оформлення.

ОСВІТА Секретар-архіваріус
Диплом бакалавра 2024р. АТ «КРЕМЕНЧУЦЬКИЙ СТАЛЕЛИВАРНИЙ ЗАВОД»
Спеціальність 151 – Автоматизація та Організація робочого простору керівництва.
комп'ютерно-інтегровані технології Організація зустрічей, нарад та прийому відвідувачів.
Прийом та розподіл дзвінків.
Організація ділових поїздок (замовлення квитків,
СЕРТИФІКАТ бронювання готелів тощо).
Ведення протоколів нарад.
Курс «Військовий облік на Внутрішнє та зовнішнє листування.
підприємстві: документація та Прийом, обробка та сортування електронної
кореспонденції.
взаємодія»
Підготовка документів для керівника (прийом документів
на підпис, перевірка на оформлення документів).
Пошук та обробка інформації за запитом керівника.
Контроль за дотриманням термінів виконання завдань і
доручень керівництва.
Участь у розробці та коригуванні сайту підприємтсва.
Надання методичної допомоги та консультацій
працівникам з мовно-стилістичних питань, зокрема з
ділового мовлення.
Участь в автоматизації електронного документообігу.
Оформлення договорів.
Підбір кандидатів для участі в тендерному комітеті,
забезпечення відповідності вимогам та координація
процесу затвердження кандидатур.
Приймання документів від структурних підрозділів, їх
розміщення в архіві.
Упорядкування, облік та забезпечення збереженості
прийнятих до архіву документів відповідно до
встановлених термінів зберігання.
Сканування та оцифровка паперових документів,
організація та підтримка електронного архіву,
забезпечення його безпеки та доступності для
співробітників.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: