• Файл

Катерина

Кейс-менеджер, інтерв'юєр (зв'язок із громадськістю)

Вік:
45 років
Місто:
Миколаїв

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Андрейченко Катерина Анатоліївна
Зайнятість: повна/неповна.
Вік: 45 років
Місто проживання: Миколаїв
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Ел. пошта: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Освіта
Вища, з 1996 по 2001 (4 роки 9 місяців).
Миколаївський державний педагогічний університет.
«Педагогіка і методика середньої освіти. Українська мова і література. Практична психологія» та здобула кваліфікацію вчителя української мови і літератури, зарубіжної літератури, практичного психолога у закладах освіти.

Додаткова освіта та сертифікати
• курси психологів – 2002 рік, 2 тижні;
• курси програмістів та дизайнерів – 2016, 3 місяці.

Досвід роботи:

1. Психолог, методист відділу краєзнавства, керівник краєзнавчого гуртка «Літературне краєзнавство» Миколаївського Обласного Центра туризму, краєзнавства та екскурсій учнівської молоді.
Період: з 03.2001 року по 09.2003 року (2 роки 6 місяців).
Обов’язки: розробка методичних рекомендацій, підготовка та проведення занять і конкурсів із учнями-гуртківцями; проведення опитувань, занять-корекцій та тренінгів із гуртківцями Центру туризму; розробка та проведення семінарів та зустрічей із керівниками гуртків області краєзнавчого напрямку.
2. Провідний спеціаліст відділу планування управління з питань надзвичайних ситуацій Миколаївської області.
Період: з 09.2003 по 01.2004 (4 місяці).
Обов’язки: допомога у підготовці та оформленні документації для проведення засідання та винесення рішень обласної комісії з питань надзвичайних ситуацій; підготовка та погодження в Обласній раді та облдержадміністрації рішень сфери надзвичайних ситуацій та подій.
3. Провідний спеціаліст відділу взаємодії з питань надзвичайних ситуацій головного управління державної служби з питань надзвичайних ситуацій у Миколаївській області.
Період: з 01.2004 по 12.2015 (11 років 11 місяців).
Обов’язки: організація та, за необхідності, прийняття участі у зустрічах керівництва Управління МНС області з народними та обласними депутатами, контроль за виконанням рішень Державної та обласної комісії з питань надзвичайних ситуацій, підготовка звітності щодо рівня виконання прийнятих рішень, оформлення і узгодження проектів рішень спільних обласних комісій, а також мера м. Миколаєва та голови облдержадміністрації з питань надзвичайних ситуацій, підготовка проектів рішень та узгодження прийняття даних рішень з питань надзвичайних ситуацій на профільних комісіях або сесії ради м. Миколаєва та Миколаївської обласної ради
4. Копірайтер, постер.
Період: з 06.2016 по теперішній час, працювала з різними компаніями.
Обов’язки: написання текстів для сайтів, постів для ФБ та Інстаграму, реалізація довготривалих проектів та разових ТЗ, переклад текстів з англійської на українську чи російську мову, з російської – на українську та з української на російську; редагування та викладення текстів для сайту новин.
5. Волонтер.
У період війни (2022-2023 рік) працювала як волонтер при баптистській церкві «Біблія та Життя» (м. Київ, вул. Бажана, 30), ГО «Українське небо» та ГО Асоціація інвалідів України.
Обов’язки: організація зустрічей переселенців, збір та обробка інформації щодо потреб людей, пакування та видача наборів допомоги потребуючим.
6. Кейс-менеджер
Від вересня 2023 року є кейс-менеджером БФ Голоси дітей. Досягла позитивних результатів співпраці з місцевими родинами та ВПО. Уміло налагодила відносини з представниками інших Фондів та ГО в Миколаївській області.
Обов'язки:
• супровід бенефіціарів відповідно до методології кейс-менеджменту (здійснення оцінки потреб клієнта(ки); складання плану дій; організація та координація послуг, необхідних клієнту(ці), таких як медична допомога, соціальна підтримка, психологічні, юридичні консультації тощо; моніторинг та оцінка прогресу та ін);
• здійснення інформаційного консультування клієнтів(ок) щодо їх прав, доступних послуг та ресурсів в громаді;
• співпраця з іншими фахівчинями та фахівцями, організаціями, з метою надання комплексної підтримки клієнтам(кам);
• ведення звітної документації та електронних баз даних в Кобо;
• робота у складі мобільних бригад;
• робота з ветеранами та їх родинами, де є неповнолітні діти.
Є досвід роботи в проєкті Жіночого консорціуму України з гендерно-зумовленого насилля в Миколаївській області.

Додаткова інформація:
декілька років поспіль у літній період працювала вихователем у дитячому оздоровчому таборі, у тому числі, із школярами з соціально-незахищених груп (діти, позбавлені батьківського піклування, а також сироти) та спортсменами. Вміло знаходила контакт.

Маю ряд сертифікатів для посилення результатів роботи у напрямку кейс-менеджмента:
• Тренінг з основ кейс-менеджменту для фахівців із соціальної роботи, які надають соціальну підтримку сім'ям з дітьми в умовах воєнних дій від 26.10.23;
• Гендерна політика та інклюзія в гуманітарній місії від 13-14.11.23;
• Базові знання про гендер від 09.12.23;
• Перша психологічна допомога - 27.03.24;
• Перша домедична допомога в умовах війни від 03.04.24;
• Гейткіперство від 29-30.04.24;
• Розширення навичок психологічної та соціальної допомоги постраждалим особам під час війни та у період післявоєнного відновлення від 21-23.05.24;
• Налагодження системи підтримки: допомога постраждалим від вибухонебезпечних предметів та мапування послуг - 6-7.08.24;
• Основи кейс-менеджменту, підтримка дітей та їх сімей, які постраждали від вибухонебезпечних предметів - 31.10.24;
• Гуманітарні принципи та звітування - 04.11.24;
• Вступ до інклюзії людей з інвалідністю - 21.01.2025 №HI-25/009;
• Робота з ветеранами та їх родинами - курс 200 годин, Запорізький національний університет + Інститут післядипломної освіти, квітень - червень 2025 року з написанням курсової роботи з резильєнтності особистості.

Soft & Hard skills:
1. Вільне володіння російською та українською мовами.
2. Швидко вчуся новому.
3. Вмію опрацьовувати інформацію та обробляти її.
4. Логічне мислення.
5. Розвинута мова.
6. Контактність із дорослими та дітьми.
7. Навички оформлення документації різного рівня.
8. Маю навички роботи в СRM-системі та Кобо-формах.
9. Працюю з WordPress більше 25 років.
10. Гарний рівень роботи з Word, GoogleDocs, Excel.
11. Навички написання листів, воронок продаж, постів, статей, описів розділів та описів товару.
12. Досвід роботи з різними компаніями та організаціями, від сфери деревної продукції до сайтів із новинами, колективами дітей та дорослих.
13. Досвід роботи з родинами, де є дорослі чи/та діти з інклюзією.
14. Позитивний досвід роботи з родинами, де відбувалося ГЗН.
15. Умію розподіляти великі задачі на маленькі блоки, виконуючи їх вчасно та поступово. Умію це робити сама і вчу цьому бенефіціарів.
16. Умію надихати.
17. Вміло підкреслюю позитив ситуації. Роблю це сама та вчу цьому бенефіціарів.

__________

Маю позитивні відгуки щодо співпраці з бенефіціарами, які можуть підтвердити їх/надати рекомендації:
• Пані Тетяна, [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»);
• Пані Юлія, [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»);
• Пані Анастасія, [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»);
• Пані Валерія, + +380 68 557 1490;
• Пані Анна, [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»);
• Пані Тамара, [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»).

Результивність моєї роботи/надати рекомендації також можуть співробітники:
• Пані Руслана,[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»);
• Пані Оксана, +095 775 9309.

Очікування від з/п - 30 000 +.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: