• PRO

Тетяна

Event manager, 50 000 грн

Розглядає посади:
Event manager, Менеджер проєктів
Вид зайнятості:
повна
Вік:
33 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та Instagram.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Івент-менеджер

з 09.2018 по нині (6 років 11 місяців)
Скульптор Леш, Київ (Краса, фітнес, спорт)

Робота з клієнтами:
Ефективна комунікація з клієнтами через дзвінки та переписки для уточнення потреб і побажань.
Забезпечення високого рівня сервісу та задоволеності клієнтів.

Організація заходів:
Планування, координація та супровід заходів "під ключ": майстер-класи, фотосесії, відеозйомки, чемпіонати, конференції, бранчі, бали тощо.
Успішно організувала понад 20 заходів різного масштабу (від 20 людей до 2000).

Робота з підрядниками:
Пошук і комунікація з підрядниками (декоратори, технічне забезпечення, кейтеринг тощо).
Узгодження деталей, контроль якості та управління роботою на локації.

Партнерства та спонсорство:
Налагодження співпраці з івентами (офлайн та онлайн формату) , де бренд виступав спонсором, організація участі "під ключ".

Робота з відомими особистостями:
Супровід і співпраця з блогерами, акторами та зірками (наприклад: Тетяна Парфільєва, Ірина Сопонаро, Злата Огнєвич, Марія Єфросиніна, Лера Бородіна).
Забезпечення бездоганного виконання зобов'язань та позитивного досвіду співпраці.

Робота з моделями:
Пошук і підбір моделей відповідно до типажу проєкту, комунікація з професійними агентствами.

Організація виставок:
Організація та супровід участі у beauty-виставках в Україні та за кордоном (Польща, Німеччина, Латвія, Франція, Туреччина, Саудівська Аравія).
Успішне ведення проєктів "під ключ".

Робота з соцмережами:
Ведення акаунтів у Instagram та TikTok, створення контенту та підвищення активності аудиторії.

Маркетингові заходи:
Організація маркетингових кампаній, спрямованих на підвищення впізнаваності бренду.

Робота з фінансами та бюджетом:
Розробка, контроль та оптимізація бюджету заходів.
Звітування щодо витрат і економія ресурсів без втрати якості.
Розробка концепції та сценаріїв заходів
Створення унікальних концепцій і тем для заходів.
Розробка сценаріїв, таймінгів та планів реалізації подій.

Кризовий менеджмент:
Оперативне вирішення непередбачених ситуацій під час заходу.
Запобігання можливим ризикам і планування запасних варіантів.

Командна робота та управління персоналом:
Координація роботи команди під час підготовки та проведення заходів.
Найм і тренування тимчасового персоналу (аніматорів, ведучого, фотографа, технічної підтримки).

Логістика та координація:
Пошук та бронювання локацій для проведення заходів в залежності від тематики заходу та кількості людей.
Організація трансферу, проживання та харчування для команди.
Координація доставки обладнання, матеріалів та реквізиту.

Аналіз та оцінка ефективності заходів:
Збір зворотного зв’язку від клієнтів, партнерів і гостей.

Клієнтоорієнтованість:
Забезпечення високого рівня обслуговування клієнтів та учасників.
Побудова довготривалих відносин із замовниками та партнерами.

Адміністратор

з 11.2017 по 09.2018 (10 місяців)
Демонстраційний центр "Roshen", Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Робота з клієнтами:
Надання консультацій щодо послуг, формування індивідуальних пропозицій.
Забезпечення високого рівня обслуговування клієнтів.

Продаж послуг:
Успішний продаж екскурсійних програм,
Розробка акційних пропозицій та маркетингових кампаній для залучення нових клієнтів.

Організація заходів:
Планування та реалізація екскурсійних програм "під ключ" (розклад, маршрут, узгодження з клієнтами).
Забезпечення якісного проведення заходів, включаючи логістичну підтримку та технічне забезпечення.

Адміністративне керівництво:
Координація роботи команди екскурсоводів (розподіл завдань, складання графіків, контроль якості роботи).

Ведення документації:
Ведення внутрішньої документації: оформлення договорів, актів виконаних робіт, фінансової звітності.

Технічне обслуговування:
Контроль технічного стану обладнання для забезпечення безперебійної роботи під час заходів.

Адміністратор

з 09.2014 по 11.2017 (3 роки 2 місяці)
Kids Will, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Управління командою:
Координація роботи до 30 аніматорів, забезпечення їхньої ефективної взаємодії та організації.
Розробка графіків роботи, планування та контроль проведення сценаріїв днів народжень та комунікації з дітьми.
Проведення тренінгів для команди, що підвищило якість обслуговування клієнтів.

Організація заходів:
Повна організація дитячих днів народжень "під ключ", включаючи підбір програми, декору та логістики.
Допомога в організації масштабних дитячих фестивалів та забезпечення своєчасного виконання завдань.
Робота з розкладом днів народжень для оптимізації графіків та уникнення конфліктів замовлень.

Робота з клієнтами:
Проведення зустрічей із корпоративними клієнтами, підготовка індивідуальних пропозицій.
Ведення телефонних переговорів із клієнтами, консультування та оформлення замовлень.
Побудова довготривалих відносин із клієнтами, що збільшило кількість повторних звернень на 30%.

Контроль якості:
Моніторинг якості проведення свят та заходів, збір зворотного зв’язку від клієнтів.
Розробка стандартів якості обслуговування.

Освіта

Житомирський державний університет імені Івана Франка

Соціально-психологічний факультет, соціальний педагог, Житомир
Вища, з 2009 по 2014 (5 років)

Знання і навички

  • Висока працездатність
  • Креативність
  • Творчий підхід
  • Доброзичливість
  • Гнучкість
  • Ведення переговорів
  • Організація заходів
  • Урегулювання конфліктів
  • Тайм-менеджмент
  • Неконфліктність
  • Планування бюджету
  • Орієнтація на результат

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Англійська — середній

Додаткова інформація

Особисті якості

1. Висока відповідальність
Умію брати на себе відповідальність за всі аспекти організації заходу, включаючи дотримання дедлайнів, бюджетів і якості послуг.

2. Комунікабельність
Легко встановлюю контакт із різними людьми — клієнтами, підрядниками, командою. Вмію слухати і розуміти потреби замовника або команди.

3. Стресостійкість
Здатна зберігати спокій і діяти ефективно в умовах стресу, наприклад, при форс-мажорних обставинах.

4.Ініціативність
Маю проактивний підхід до вирішення проблем і покращення процесів.

5. Організованість
Люблю системний підхід до роботи: здатна розставляти пріоритети, планувати та контролювати процеси. Увага до деталей: дрібниці, як-то оформлення декору чи правильний таймінг, що створюють атмосферу заходу.

6. Лідерські якості
Умію керувати командою, мотивувати її та спрямовувати до досягнення спільних цілей.

7. Гнучкість та адаптивність
Здатна швидко реагувати на зміни, адаптуватися до нових обставин і підлаштовувати плани під ситуацію.

8. Емпатія та клієнтоорієнтованість
Розумію емоції клієнтів і гостей заходу, здатна враховувати їхні потреби. Люблю зробити захід особливим для кожного учасника.

9. Чесність та надійність
Маю відкритість і прозорість у відносинах із клієнтами та партнерами.Вмію будувати довгострокові професійні стосунки на основі довіри.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: