• Файл

Ірина

Офіс-менеджер, фахівець з діловодства

Вік:
48 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Галюк Ірина

Діловод, офіс-менеджер,
методист навчального закладу
Вік:48 років
Місто:Київ
Контактна інформація
Телефон:[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Ел. пошта:[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Досвід роботи

Методист 1 категорії навчально-методичного відділу
з 17.10.2023 по 31.12.2024 (1 рік 2 місяці)
Інститут післядипломної освіти Національного університету харчових технологій

ОБОВ’ЯЗКИ:
Підготовка наказів про зарахування слухачів на навчання та про закінчення навчання слухачами. Реєстрація анкет, на підставі яких формуються накази про зарахування слухачів.
Ведення Єдиного електронного реєстру навчально-методичних розробок інституту згідно з положенням про ЄЕР. Збереження результатів методичної роботи кафедр у вигляді кількісних показників методичного забезпечення відповідно до назв освітніх компонентів. Формування статистичної звітності (кількість і обсяг методичних розробок по кафедрах за півріччя, рік). Перевірка індивідуальних планів та моніторингу роботи викладачів у частині методичної роботи. Складання річного звіту з методичної роботи інституту в частині навчально-методичного забезпечення аудиторної та самостійної роботи слухачів на основі звітів кафедр. Організація засідань методичної комісії, складання протоколів засідань. Здійснення поточного контролю та інформування голови методичної комісії та керівника відділу про виконання рішень. Підготовка необхідних матеріалів до розгляду методичною комісією та Вченою радою інституту з питань навчальної та методичної роботи.
Діловод
з 04.2023 по 31.07.2023 (4 місяці)
Дарницька ТЕЦ-4
ОБОВ’ЯЗКИ:
Реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції, отримання кореспонденції по реєстрам укрпошти, оформлення відправки кореспонденції згідно стандартів укрпошти (рекомендовані листи з повідомленням та без, цінні листи та прості листи), контроль термінів виконання вхідної документації, ведення таблиць обліку вхідної, вихідної документації та всіх листів на відправку. Отримання та відправка документів по системі АСКОД. Реєстрація вхідної та вихідної документації в програми 1С ЕRP. Щомісячний звіт з використання марок та конвертів.
Провідний спеціаліст
з 04.2013 по 04.2023 (10 років)
Державний торговельно-економічний університет
ОБОВ’ЯЗКИ:
Здійснення діловодства кафедри (прийом/відправлення кореспонденції, реєстрація вхідної/вихідної документації її розподіл та контроль термінів виконання, оформлення табелю робочого часу та інших документів кафедри). Надання допомоги керівнику та науково-педагогічним працівникам в організації та забезпеченні навчального процесу та оформленні учбово-методичної документації кафедри. Забезпечення комунікації з аспірантами, студентами та працівниками інших структурних підрозділів університету. Брала участь у засіданнях екзаменаційних комісій в якості технічного секретаря. Виконувала доручення завідувача кафедри, декана факультету. Здобула навички користування з офісною технікою та програмним забезпеченням ( Microsoft Offis, сервіси Google, програмою документообігу Оптіма, Деканат, МІА). Працювала в приймальній комісії ДТЕУ в Єдиній державній електронній базі з питань освіти яка є автоматизованою системою збирання, сертифікації, оброблення, зберігання та захисту даних, у тому числі персональних, щодо надавачів та отримувачів освітніх послуг в Україні. Виконувала всі дії з вступником починаючи з обробки електронної заяви до формування наказів про зарахування та здачі особових справ до архіву з бакалаврами та магістрами.
Методист деканату
з 02.2009 по 04.2013 (4 роки 2 місяці)
Державний торговельно-економічний університет
ОБОВ’ЯЗКИ:
Здійснення організаційної роботи із студентами факультету: облік успішності студентів та відвідування ними всіх видів навчальних занять, аналіз успішності студентів факультету за результатами семестрового контролю та атестацій здобувачів вищої освіти; організація та контроль за ліквідацією академічної заборгованості студентів; організація та контроль за проведенням атестації здобувачів вищої освіти екзаменаційними комісіями на факультеті; організація випуску фахівців спеціальностей факультету; підготовка проектів наказів про переведення студентів на наступний курс, завершення навчання; організація видачі студентських квитків, залікових книжок та заповнення студентами індивідуальних навчальних планів.
Секретар-референт
з 03.2001 по 10.2004 (3 роки 7 місяців)
ТОВ "Вісма плюс", Киев (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
ОБОВ’ЯЗКИ:
Робота з документацією фірми (внутрішній та зовнішній документообіг), прийом та розподіл телефонних дзвінків (міні-атс), планування і організація зустрічей керівника, планування робочого дня керівника, закупівля товарів для життєдіяльності офісу та виконання доручень керівника.
Освіта
Київський національний економічний університет ім.В.Гетьмана, кваліфікація «Магістр з обліку та аудиту» з 1998 по 2003 (5 років)
Київський радіо-механічний коледж, кваліфікація «Молодший спеціаліст радіотехнік»
з 1992 по 1996 (4 роки)
Центр Укрспецсервіс секретар-друкарка із знанням ПК
1997 рік 3 місяці
Знання і навички
MS Excel, MS Word, Користувач ПК, MS PowerPoint
Знання мов
Українська ─ вільно, російська ─ вільно, англійська ─ початковий
Додаткова інформація
Я маю бажання стати часткою Вашої команди та використовувати всі свої знання та навички на благо розвитку організації та отримувати за це гідну заробітну платню. Себе можу позиціонувати як комунікабельну, відповідальну та старанну.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: