• Файл

Анастасія

Адміністратор ресторану

Вік:
25 років
Місто:
Чернігів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Труніна Анастасія Павлівна
Бажана посада: адміністратор
Дата народження: 09.12.1999р.
Місто: Чернігів
Контактна інформація:
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Електронна адреса : [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Освіта: бакалавр, Національний університет «Чернігівська політехніка» 2017-2021рр.
Спеціальність: менеджмент – управління персоналом та економіка праці.
Про мене: Маю досвід роботи в сфері продаж та управлінні персоналом. Серйозно ставлюсь до поставлених завдань, комунікабельна, націлена на результат. Готова навчатися новому. Легко знаходжу спільну мову з людьми.
Основні навички:
- Комунікабельність, робота з людьми.
- Стресостійкість, націленість на результат.
- Володію техніками продажів та подолання заперечень.
- Комп’ютерні навички: MS Office ( Word, Excel, PowerPoint).
Досвід роботи:
Бренд-консультант Marvel International Tabacco Group – період роботи з 28.01.2019 по 30.04.2019рр.
До моїх обов’язків входило:
• консультація споживачів за продуктом компанії;
• підведення до покупки, робота з запереченнями;
• складання звітів (Excel);
• виконання високого плану продажів.

Менеджер по роботі з клієнтами, ООО «ККР» - період роботи з 04.10.2021 по 24.02.2022рр.
До моїх обов’язків входило:
• робота з базою клієнтів;
• консультація клієнтів щодо умов роботи компанії /ведення переговорів;
• ведення звітності.

Бариста-касир кафе «Crunch» - період роботи з 01.12.2022 по 29.04.2023рр.
До моїх обов’язків входило:
• Обслуговування гостей;
• Приготування напоїв;
• Розрахунок гостей/ звітність та закриття каси;
• Закупка.

Офіціант в ресторанно - готельному комплексі «Riverside» - період роботи з 03.05.2023 по 10.05.2024рр.
До моїх обов’язків входило:
• Відкриття/закриття ресторану;
• Обслуговування гостей/ прийом замовлення;
• Виконання плану продажів;
• Розрахунок гостей.

Адміністратор ресторанного комплексу «Riverside» - період роботи з 10.05.2024р
До моїх обов’язків входить:
• Відкриття/закритя ресторану;
• Підбір та навчання персоналу;
• Складання фуршетного та банкетного меню/проведення заходу;
• Формування бюджету;
• Контроль дотримання стандартів персоналом ресторану, виконання плану продажів;
• Планування роботи підрозділів ресторану (формування графіків та облік робочого часу співробітників);
• Складання звітів (Excel), проведення інвентаризації;
• Вирішення конфліктних ситуацій та робота з відгуками.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: