• Файл

Оксана

Спеціаліст з обліку

Розглядає посади:
Спеціаліст з обліку, Менеджер з персоналу, Менеджер проєктів, Копірайтер
Вік:
33 роки
Місто:
Хмельницький

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

РЕЗЮМЕ

ДУБНЕР ОКСАНА СЕРГІЇВНА
Вік: 32 роки
Місто проживання: м. Хмельницький
Сімейне положення: одружена

Контактний телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

ОСВІТА:

2009-2014 рр. – навчанння в Хмельницькому національному університеті освітньо-кваліфікаційний рівень – спеціаліст; напрямок - комп’ютерні науки; спеціальність – інженер, програміст.

2013-2015 рр. – навчанння в Хмельницькому національному університеті освітньо-кваліфікаційний рівень – спеціаліст; напрямок – облік і аудит.
ДОСВІД РОБОТИ:

Серпень 2014 - серпень 2015 рр. – ПАТ ‘‘УКРСОЦБАНК’’.
Економіст 1-ої категорії відділу супроводження кредитних операцій роздрібного бізнесу сервісного цетнру супроводження кредитних операцій департаменту супроводження кредитних операцій та торгового фінансування центру операційної діяльності та банківських технологій.

Серпень 2015 - серпень 2018 рр. – IT компанія Atwix.

Atwix займається створенням рішень у сфері електронної комерції.
Посадові обов'язки:
• ведення діловодства відповідно до нормативів документообігу компанії;
• ділове листування з іноземними партнерами, в т. ч. англійською мовою.
• робота з документацією (внутрішній і зовнішній документообіг), прийом і розподіл телефонних дзвінків.
Планування і організація івентів, конференцій, зустрічей, переговорів керівника, організація конференц-зв'язку, організацій зустрічей offsite (бронювання, оплата послуг і т.д.), корпоративних зустрічей.
• координація роботи офісу.
• менеджер по продажам електронної комерції ( SSL сертифікатів).
Серпень 2018 – травень 2019 рр. – ідейний розробник та засновник інтернет-магазину SSL сертифікатів – sslstore.com.ua (https://sslstore.com.ua/).
Посадові обов'язки:
• ведення діловодства;
• залучення клієнтів; проведення перемовин з потенційними клієнтами; супроводження клієнтів в процесі обслуговування;
• ділове листування з іноземними партнерами, в т. ч. англійською мовою;
• робота з документацією (внутрішній і зовнішній документообіг) ;
• безпосередній продаж продукту електронної комерції;
• SEO просування сайту;
• адміністрування сайту;
• SMM введення, копірайтинг та рерайтинг для [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») (приклад роботи).
• створення контенту та рекламних акцій в соціальних мережах.
Травень 2019 – серпень 2020 рр. – сомельє в мережі гастромаркетів WINETIME.
Посадові обов'язки:
• здобула сертифікат “Сомельє” та “Гастроном”;
• надання якісного сервісу, консультацій відвідувачам магазину та корпоративним клієнтам;
• дотримання правил мерчандайзингу в магазині;
• постійне навчання та проходження тренінгів;
• підготовка та проведення гастровечорів та дегустацій (створення презентацій);
Паралельно створила інстаграм сторінку де генерувала увесь контент сторінки; працювала з великими масивами інформації де на її основі створювала цікаві тексти для публікацій постів та історій.
Липень 2021 – вересень 2024 рр. – керівник мережі м’ясних магазинів.
• організація та контроль безперебійної роботи мережі магазинів;
• виконання плану продажів, реалізація пропозицій для покращення фінансових показників;
• розробка стратегії пошуку кандидатів (персоналу), формування кадрового резерву;
• навчання та адаптація нових працівників та організація роботи колективу;
• виконання якісних та кількісних показників роботи команди;
• введення звітності, контроль залишків магазинів та проведення інвентаризацій (контроль товарного запасу в магазинах);
• SMM введення, копірайтинг та рерайтинг для інстраграм сторінки магазину;
• робота з первинними документами ( перевірка правильності оформлення, обробка та систематизація документів, комунікація з контрагентами, обмін актами звірки, коригування, витяг рахунків-фактур, оформлення видаткових накладних, внесення до програми 1С прибуткових документів і т.д), робота з банківськими виписками щодо рознесення платежів від замовників та постачальників.

ДОДАТКОВІ ВІДОМОСТІ:
• - вільне знання української мови, англійської – на рівні Pre-Intermediate (на 
даний момент продовжую її вивчення). 

• - вільне володіння ПК, програм 1С та пакетом Microsoft office.
• - наявність прав водія – категорії В та особистого авто. 

• - активно приймала і приймаю участь у громадському і соціальному житті.
• ОСОБИСТА ІНФОРМАЦІЯ: 

• - ініціативна та завжди націлена на результат. Сильними сторонами являються
організаторські здібності та чітке бачення поставленого результату. 

• - хобі: активний відпочинок; готуюсь до подолання напівмарафону, люблю читати
художню літературу. Цікавлюсь малюванням (пастеллю), тому 
розпочала вивчати базу
художнього моделювання. Обожнюю музику, цікавлюсь її історією.
Люблю відвідувати культурно-мистецькі заходи, музичні фестивалі та інші кульрутно-просвітницькі заходи. Печу хліб.

• Бажаний рівень заробітної плати – 40 000 грн.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: