- PRO
Особисті дані приховані
Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/12051610/
Офісний працівник
- Розглядає посади:
- Офісний працівник, Бухгалтер первинної документації, Економіст, Асистент керівника, Закупівельник
- Вид зайнятості:
- повна, неповна
- Місто проживання:
- Сміла
- Готовий працювати:
- Дистанційно
Контактна інформація
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Досвід роботи
Головний спеціаліст з публічних закупівель
з 08.2023 по нині
(2 роки)
Неприбуткові, благодійні та громадські організації
Головний спеціаліст - економіст
з 08.2022 по 07.2023
(11 місяців)
ВКСМР, Сміла (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)
Бухгалтер роздрібного складу
з 03.2021 по 07.2022
(1 рік 4 місяці)
АВ метал груп, ТОВ, Сміла (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Менеджер в оптовій торгівлі відділу з обслуговування клієнтів
з 06.2019 по 06.2020
(1 рік)
Континент-Груп, Сміла (Будівельна промисловість, деревообробка)
Освіта
Східноєвропейський університет імені Рауфа Аблязова
Фінанси, банківська справа, страхування, Черкаси
Вища, з 2022 по 2024 (2 роки)
Відокремлений структурний підрозділ "Смілянський промислово-економічний фаховий коледж Черкаського державного технологічного університету"
Підприємництво, торгівля та біржова діяльність, Сміла
Незакінчена вища, з 2020 по 2022 (2 роки)
ЦППРК №5
Швея - закрійник, Сміла
Середня спеціальна, з 2001 по 2004 (3 роки)
Додаткова освіта та сертифікати
Фахівець з публічних закупівель, ПРИВАТНА УСТАНОВА "УНІВЕРСИТЕТ "КИЇВСЬКА ШКОЛА ЕКОНОМІКИ
2024, 3 місяці
Знання і навички
- Ведення договірної роботи
- ІПК Місцевий бюджет
- Організаційними
- MS Excel
- Здатність до навчання
- Водійські права кат. B
- Контроль документообігу
- Укладання угод
- Ведення переговорів з постачальниками
- Самостійне прийняття рішень
- Уміння аналізувати
- Закупівля товарів
- MS Word
- MS Paint
- Е-ten
- E-Tender
- Prozorro
- Користувач 1С
- Неконфліктність
- Комунікабельність
Додаткова інформація
Маю облаштований домашній офіс, що забезпечує комфортні умови для ефективної дистанційної роботи. Досвід у продажах, публічних закупівлях (через Prozorro), договірній та адміністративній роботі, що дає змогу швидко включатися в робочі процеси та вирішувати поставлені завдання.
Брала участь у підготовці тендерної документації, комунікації з постачальниками, супроводі процедур згідно з чинним законодавством. За потреби — готувала відповіді на запити та моніторинги контролюючих органів.
Впевнено працюю з Excel, Word, PowerPoint та іншими інструментами для створення звітів, таблиць і ділових документів. Відповідальна, організована, орієнтована на результат.
Розглядаю пропозиції з гідною оплатою праці, цікавими завданнями та перспективою професійного розвитку. Готова навчатися та опановувати нові напрямки за підтримки роботодавця.
Схожі кандидати
-
Асистент керівника
Дистанційно -
Особистий помічник
Дистанційно -
Помічник керівника
18000 грн, Дистанційно -
Помічник керівника
Дистанційно -
Помічник керівника
Дистанційно -
Business, Administrative, Sales, Personal Assistant
22000 грн, Дистанційно