• Файл

Ганна

Адміністратор

Вік:
47 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

РЕЗЮМЕ
Дроздова Ганна Володимирівна

Адреса: 04213, м. Київ, вул. Прирічна, б. 5, кв. 353

Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Дата народження: 01 жовтня 1977 року

Освіта:
2002-2005- Державна академія керівних кадрів культури і
мистецтв, Спеціальність- документознавство та
інформаційна діяльність;
1995-1999-Київський механіко-металургійний технікум, спеціальність-
документознавство та інформаційна діяльність.
Досвід роботи:
2001-2003- Інспектор групи роботи з персоналом в Управлінні ресурсного
забезпечення ГУ МВС України

• Обов’язки: Ведення облікової документації працівників вільного найму.
Забезпечення відповідності кадрової документації законодавству у сфері
праці, захисту персональних даних та вимогам системи управління якістю.
Оформлення працівників на роботу та документальний супровід
переведення, переміщення персоналу компанії і їх звільнення. Ведення і
зберігання трудових книжок працівників. Ведення кадрового діловодства
та облік організаційно-розпорядчої документації.

2004-2006 - Спеціаліст сектору реєстрації документів за заявками на об’єкти
промислової власності відділу формування баз даних Державного
підприємства «Український інститут промислової власності»

• Обов’язки: Здійснення державної реєстрації об’єктів права промислової власності,
інформаційне забезпечення процедури експертизи заявок на об’єкти
промислової власності. Формування електронних інформаційних
ресурсів Укрпатенту для проведення експертизи, забезпечення доступу
до зарубіжних комерційних інтернет-ресурсів, які містять документацію
РСТ, запровадження нової версії Міжнародної патентної класифікації.

2007-2010 - Помічник директора компанії ТОВ «Авеню», ринок
пасажирських транспортних перевезень і послуг
• Обов’язки: Дослідження та аналіз корпоративної бази даних.
Організація роботи офісу адміністрації компанії, керівництво
співробітниками офісу, планування графіка роботи, розподіл
навантаження, контроль за виконанням, підготовка і організація
зборів, участь у переговорах, укладання договорів, прийом
відвідувачів, координація транспорту. Збір та аналіз даних для
підтримки прийняття бізнес-рішень, розробка звітів та
аналітичних моделей.

2021-2024 - ТОВ «Траст-Компані» менеджер (управитель) системи якості,
менеджер з продажу

• Обов’язки: Аналітика формування баз даних, управління базами даних та
забезпечення їх якості та цілісності, автоматизація поповнення джерел даних для
звітів,. створення джерел аналітичних даних. Аналіз конкурентів і трендів на ринку,
дослідження даних користувачів. Підготовка та контроль підписання
договорів. Виставлення та контроль оплати рахунків. Підтримка
комунікації з клієнтами протягом усього процесу продажу та після нього.
Планування продажів і робота з запереченнями. Розробка візуалізації
даних за допомогою сервісу Tableau, побудова регулярної аналітики у
вигляді інтерактивних візуалізованих звітів.
Знання офісних програм: MS Word, Excel, Бітрікс, Platrum
Морально-ділові якості: Відповідальність, цілеспрямованість,
комунікабельність, ініціативність, пунктуальність, здатність до швидкої
самоосвіти та самовдосконалення, організаторські здібності та робота в
команді. Активна життєва позиція, готовність брати відповідальність,
багатозадачність, спрямованість на результат, стресостійкість.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: