• Файл

Yuliia

Керівник, менеджер, юрист, нотаріус, рекрутер

Розглядає посади:
Керівник, менеджер, юрист, нотаріус, рекрутер, Менеджер з продажу, Помічник нотаріуса, Менеджер з продажу (нерухомість)
Вік:
46 років
Місто проживання:
Мукачево
Готовий працювати:
Дистанційно, Мукачево

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та Facebook.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

РЕЗЮМЕ

Юлія Миколаївна Кормілець

📅 Дата народження: 30 листопада 1978 року
📍 Мукачево, Україна (або дистанційно)
📱 [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
📧 [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)



МЕТА

Шукаю нові можливості для професійного росту у галузі юриспруденції, нотаріату або управління персоналом (HR). Розглядаю співпрацю як у Мукачеві, так і дистанційно.



ОСВІТА

✅ Харківський державний педагогічний університет ім. Г.С. Сковороди (1996–2001)
Спеціальність: правознавство
Кваліфікація: юрист-спеціаліст, викладач правових дисциплін



ДОСВІД РОБОТИ

✅ Державний нотаріус
Завідувач
Харківська районна державна нотаріальна контора (2008–2023)
• Юридичне забезпечення нотаріальних дій
• Реєстрація прав власності, співпраця з РАЦС, демографією
• Керівництво співробітниками, управління офісом

✅ Заступник директора
Харківська філіал ЗАТ «Страхова компанія «Брокбізнес» (2007–2008)
• Юридичне забезпечення діяльності страхової компанії
• Формування юридичної документації, управління співробітниками

✅ Юрисконсульт
ТОВ «Арготрейд» (2003–2007), АК «Харківобленерго» (2002–2003)
• Юридичний супровід діяльності підприємства
• Розробка договорів, перевірка легітимності документів

✅ Стажист нотаріуса
Печенізька районна нотаріальна контора (2001–2002)



НАВИЧКИ

✔ Юридичне забезпечення діяльності підприємства
✔ Нотаріальні послуги, перевірка документів на правомірність
✔ Управління персоналом та офісом
✔ Високий рівень комунікації, багатозадачності
✔ Впевнений користувач Microsoft Office, Google Docs
✔ Вільно володію українською та російською; рівень володіння англійською — базовий



ІНШЕ

✅ Високі лідерські якості
✅ Вміння швидко навчатися та покращувати свої знання
✅ Креативний підхід до задач
✅ Розвинені комунікативно-переговорні навички
✅ Досвід у продажу нерухомого та рухомого майна



🚀 Відкрита до нових кар’єрних можливостей у галузі права, управління персоналом, адміністрації або дистанційно.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: